Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

.... hvor lang tid tok det før det klaffa? (Dere som ikke fikk hjelp)

Neste mnd er det 1 år siden vi begynte å prøve, vi kommer ikke til å oppsøke hjelp før om minst 6mnd(det er en grunn til dette). Vi har begge undersøkt oss og de finner ingenting galt, begge sunne og friske! 

Kjenner at det begynner å gå inn på meg at vi ikke lykkes..:/

Anonymkode: 40b4b...cc8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lyktes aldri med xen etter jeg ble gravid første gang. Jeg mistet i 2008 og prøvde 4 år etter det uten hell.

Med nåværende mann tok det omtrent 2 år fra vi startet å prøve til første graviditet oppstod. 

Skrevet
2 minutter siden, tussi84 skrev:

Lyktes aldri med xen etter jeg ble gravid første gang. Jeg mistet i 2008 og prøvde 4 år etter det uten hell.

Med nåværende mann tok det omtrent 2 år fra vi startet å prøve til første graviditet oppstod. 

Ja det tok litt tid! Glad for at det klaffa til slutt ❤️ 

Er det noen grunn til at det tok såpass lang tid som du vet om? PSOC/endometriose eller noe annet? 

takk for svar

Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det tok litt tid! Glad for at det klaffa til slutt ❤️ 

Er det noen grunn til at det tok såpass lang tid som du vet om? PSOC/endometriose eller noe annet? 

takk for svar

Jeg har pcos. Kunne få hjelp i 2009 da jeg var til utredning om jeg gikk ned rundt 25 kg. På den tiden fant jeg det helt uoverkommelig. Brukte derfor mange år for å gå ned en del kg. Veide rundt 20 kg mindre i 2018 da jeg ble gravid på egenhånd. Dessverre mistet jeg da også, og har mistet to ganger etter det. (to ganger i 2018 og 1 gang i 2019), men nå sitter jeg her gravid i uke 31 etter mitt 5 forsøk totalt, så er stolt over det.

• Liker 2
Skrevet

Klaffet plutselig av seg selv etter 14 mnd. Ventet på time for utredning, men den trengte vi ikke da.  Med andremann klaffet det på første forsøk.

Anonymkode: 3d612...a92

Skrevet

4 år på første. Nr 2 kom på første forsøk. 

Anonymkode: 7d7c6...041

Skrevet

4 mnd første

2 mnd andre

13 mnd tredje

Sjekket oss for alt, ingenting galt.

Anonymkode: 85d26...388

Skrevet

1 år på første og 2 forsøk på nr 2 😊

x for at det lykkes snart

Anonymkode: 99089...519

Skrevet

Klaffet faktisk på pp 13. Stod da i kø til ivf. På andremann ble jeg gravid i pp 3. 

Anonymkode: 721a2...d98

Skrevet

Gikk først et år, var på utredning, gjorde ikke noe med det, et år senere ble jeg gravid.. Til min store overraskelse 😊

Anonymkode: 82a82...8e0

Skrevet

Takk for svar dere❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...