Gå til innhold

Genser med snøring foran

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Noen som vet hvor jeg får tak i dette? Utsolgt på ELLOS, H&M sine så veldig rare ut og med bad reviews.. Kjøper ikke på Wish heller etter reviews der 😂

Screenshot_20200817-224353_Chrome.jpg

Anonymkode: bb9e6...a80

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Uff ,de er så harry..

Anonymkode: 2d429...256

• Liker 6
Skrevet

Husker slike gensere fra nittitallet. Ser helt jævlig ut. Harry/white-trash.

Anonymkode: 16b98...3b3

• Liker 5
Skrevet

Javel? Jeg lurte på hvor man får tak i en, ikke hva folk syns

• Liker 6
Skrevet

Jeg liker sånne, har et par fra newyorker som sikkert er utgåtte nå men de har kanskje andre modeller med snøring.

Skrevet
1 minutt siden, Trish skrev:

Jeg liker sånne, har et par fra newyorker som sikkert er utgåtte nå men de har kanskje andre modeller med snøring.

Kikket på NewYorker før sommeren, de var fine men ekstremt korte... Denne TS har linket til ser lengre og bedre ut (jeg kunne også tenke meg en sånn ;)

Anonymkode: 4d590...44b

Skrevet

Kjøpte en gang på nelly.com. Sett der? :) 

Anonymkode: 5df87...115

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kikket på NewYorker før sommeren, de var fine men ekstremt korte... Denne TS har linket til ser lengre og bedre ut (jeg kunne også tenke meg en sånn ;)

Anonymkode: 4d590...44b

De kommer nok med noen lengre nå mot høsten 🙂

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen! Har kikket i alle fysiske butikker jeg har kommet over, Nelly og Zalando, men finner ikke. Håper de kommer til høsten da 😊

Skrevet

Sånn genser hadde jeg i 6.klasse på 90-tallet. Følg med på ellos, kan jo hende de får inn igjen eller at noen returnerer så det kommer inn igjen. 

• Liker 3
Skrevet

Synes og disse er fin og leter etter slike.. ble litt overraska ocer at noen synes de er Harry ? Haha

Anonymkode: 0e2ad...156

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes og disse er fin og leter etter slike.. ble litt overraska ocer at noen synes de er Harry ? Haha

Du ble overrasket over det? Hmm. Hva synes du er Harry klær da?

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du ble overrasket over det? Hmm. Hva synes du er Harry klær da?

Ja, faktisk ble jeg overraska over det. Trodde det var en fin, moderne, genser jeg, haha. Hva mener du gjør genseren harry?

Harry klær i mine øyne: Leopardmønstret klær. Sort bomull tights - spesielt kombinert med tskjorte, og desverre er alltid stoffet så tynt at undertøy vises gjennom.. Vester (ser det er blitt inn med strikkevester nå??). Mokasiner. Klesstil ala Tiger King og Carol Baskin. Lacoste klær. Crocs og Birkenstok sandaler. 

• Liker 1
Skrevet

Bonprix har flere sånne.

Anonymkode: bc2db...b57

Skrevet

Kjempefin genser.

Anonymkode: a5fe7...631

• Liker 1
Skrevet
På 19.8.2020 den 19.02, AnonymBruker skrev:

Ja, faktisk ble jeg overraska over det. Trodde det var en fin, moderne, genser jeg, haha. Hva mener du gjør genseren harry?

Harry klær i mine øyne: Leopardmønstret klær. Sort bomull tights - spesielt kombinert med tskjorte, og desverre er alltid stoffet så tynt at undertøy vises gjennom.. Vester (ser det er blitt inn med strikkevester nå??). Mokasiner. Klesstil ala Tiger King og Carol Baskin. Lacoste klær. Crocs og Birkenstok sandaler. 

Jeg liker svart bomull tights med lang tunika over. 👍 sånn at ikke undertøy synes

Anonymkode: a5fe7...631

Skrevet

B1176DA1-6506-4EEA-BA70-DADE2D8E9BE0.jpeg

Anonymkode: d9f27...0e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...