Gå til innhold

Kan hun ha vert utro ?

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke det er noen suksess å snakke om dette nå. Da risikerer han at hun spør hvorfor han har gått slik i mange år? I denne situasjonen er nok det greieste at han ordner med test i stillhet.

Anonymkode: 5037b...b50

Joda, jeg ser den men samtidig er det å si noe ikke nødvendigvis mindre risiko for krig enn å komme dragende med en evt test å si det samme? 

Når det er sagt, å gå så lenge å gruble fører ikke til noe helle - enten må han snakke om det eller la det ligge. 

Skrevet (endret)
På 18.8.2020 den 10.27, AnonymBruker skrev:

Som andre her sier, at da hun var i uke 12, var ikke fosteret 12 uker. Mitt svangerskap stemmer ikke på kalenderen, akkurat den måneden var syklusen lengre. Tidlig ultralyd stadfestet alder på fosteret, tilsynelatende har sperm hengt igjen og ventet på egg. Jada, det er bare én mulig far og han ønsket test. Jeg ble ikke muggen for det. I ditt tilfelle hadde jeg brukt privat test. Koster noen tusen, men du kan sende inn spytt eller annet fra barnet og deg selv og slippe å lure. Usikkerheten slipper nok ikke så lett taket når den først har satt seg. Lykke til!

Anonymkode: 64b7c...5b5

Jeg vet av ulike årsaker akkurat hvilken dag jeg må ha blitt gravid, og må også anmerke at ifølge hvordan de regner ut dette med hvilken uke i svangerskapet man er så utelukket det akkurat den datoen jeg vet at jeg ble gravid. (Hvilken dag sæden "ble sluppet" er det vel riktigere å si, for den lever jo noen dager, og jeg vet ikke akkurat når befruktning skjedde naturligvis, bare når samleiet som førte til graviditet skjedde.) 

Det uken som ble hevdet, i forhold til det de snakket om, hadde jeg ikke sex, og far var langt unna. 

Var aldri et problem mellom oss, for både jeg og far la ikke noe i den utregningen, annet at "slik er det vel de regner, på litt merkelig måte", og ungene (tvillinger) er også begge så like på far at han ikke har stusset siden heller. 

Ut fra utregning av jordmor og leger var barna et under. Vi befant oss svært langt fra hverandre, og jeg hadde ikke sex da overhodet. 😄

Endret av Trolltunge

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...