Gå til innhold

Kunne du tenke deg å bruke en proff planlegger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva med en bryllupsplanlegger som kunne hjelpe deg med alt fra sangskriving til tekst på invitasjoner, huske på alle små detaljer, skaffe toastmaster, kaker, lokale eller drikkevarer?

Hvor mye ville du i såfall være villig til å betale for noe slikt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Svimle
Skrevet

Jeg kunne ikke tenkt meg det, med mindre jeg skulle hatt bryllup med et par hundre gjester, hehe.

Men det måtte vært utrolig gøy å jobbe som en planlegger da!! (helt til man blir møkk lei av masete bridezillas *fnise*)

Skrevet

Nei, det kunne ikke falle meg inn å la andre planlegge mitt bryllup.

Skrevet

Nei, kunne ikke tenke meg å bruke en proff planlegger. Det er riktignok utrolig mye som skal inngå i bryllupsplanlegging, men det er jo liksom halve gleden da. Riktignok er det viktigste for meg med bryllupet at jeg gifter meg med den jeg elsker, men det er nå stas å planlegge og slikt sjøl lell da. (Selv om jeg tror jeg kommer til å være rimelig lei av å kikke på ditt og datt om man ikke finner ting fort)

Skrevet

Nei, kunne ikke tenkt meg å bruke en bryllupsplanlegger!

Nå skal vi ha bryllupet et sted hvor de ordner drikke, mat o.l. for oss. I tillegg er jo de vant til å ha bryllup der, så har fått hjelp til tidsplan for dagen der. ettersom ingen av oss er lokalkjente der har de også tipset om fotograf, blomsterverksted ol. Det har vært veldig greit.

Men ellers vil jeg at jeg og min kjære setter vårt preg på hvordan det hele blir.

Skrevet

Noe sånt hadde jeg nok ikke giddet å bruke penger på.

Skrevet

Jeg koser meg med å planlegge i det små jeg. Kunne ikke falle meg inn å bruke en bryllupsplanlegger! Planlegginga er koselig, morsomt og blir veldig personlig når jeg og mannen gjør det selv. Dessuten er det nok av ting man kan bruke penger på i bryllupet... :)

Skrevet

Jeg kunne faktisk tenkt meg det jeg!

Ikke en som planla hele dagen fra A-Å, men en som hadde en masse kunnskaper om hva som funker, hva som ikke funker, hva jeg bør huske på, tips til en masse forskjellig, hvilke leverandører man bør satse på, osv.... En jeg kunne diskutere med, og som ville hjelpe meg å sortere tankene når jeg følte jeg møtte veggen i planleggingen. :)

Da hadde jeg hatt en jeg kunne planlegge sammen med, en som kunne komme med objektive vurderinger og som kunne gjøre "stressarbeidet" dersom vi begynte å få dårlig tid. Hun måtte ha vært så pass "nær", ikke en bryllupsplanlegger a'la hva jeg har sett på TV om bryllup i Amerika, som planegger hele bryllupet som en gigantisk, overdådig blondefest! :roll:

Hva jeg ville betalt er en annen ting, vi har ikke råd til å legge ut en masse penger i tillegg til selve bryllupet, så det er vel ikke realistisk for vår del.. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...