AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #1 Skrevet 17. august 2020 Jeg har forstoppelse og kan av og til ha luftsmerter som er vonde. De går over etter jeg har vært på do, men i dag da jeg tørket så var det en del utflod som var litt som en tynn bodylotion som var bitte litt rosa, et lite hint av rosa. Er dette bekymringsfullt? Anonymkode: 4a325...eba
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #2 Skrevet 17. august 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har forstoppelse og kan av og til ha luftsmerter som er vonde. De går over etter jeg har vært på do, men i dag da jeg tørket så var det en del utflod som var litt som en tynn bodylotion som var bitte litt rosa, et lite hint av rosa. Er dette bekymringsfullt? Anonymkode: 4a325...eba Neida, det er veldig vanlig å blø litt Dersom det ikke kommer klumper, eller du får smerter, så trenger du normalt sett ikke å bekymre deg 🙂 gratulerer med graviditeten! Anonymkode: db9d2...0de
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #3 Skrevet 17. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Neida, det er veldig vanlig å blø litt Dersom det ikke kommer klumper, eller du får smerter, så trenger du normalt sett ikke å bekymre deg 🙂 gratulerer med graviditeten! Anonymkode: db9d2...0de Takk🧡 Godt å høre. Hadde brun utflod for noen dager siden også men så lite at det var bare noen dråper. Og bare én gang. Jeg blir paranoid 😊 ts Anonymkode: 4a325...eba
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #4 Skrevet 17. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk🧡 Godt å høre. Hadde brun utflod for noen dager siden også men så lite at det var bare noen dråper. Og bare én gang. Jeg blir paranoid 😊 ts Anonymkode: 4a325...eba Du er ikke alene om det💖 jeg har blødd endel friskt blod, og vært vettskremt. Tøft å være så engstelig. Man må bare håpe på det beste 🙏🏻 Anonymkode: db9d2...0de
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #5 Skrevet 17. august 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er ikke alene om det💖 jeg har blødd endel friskt blod, og vært vettskremt. Tøft å være så engstelig. Man må bare håpe på det beste 🙏🏻 Anonymkode: db9d2...0de Sant det. Skummel tid fremover men får prøve å slappe av. Ønsker deg lykke til og alt det beste 💖 ts Anonymkode: 4a325...eba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå