Gjest Sarah Jessica Skrevet 17. juli 2005 #1 Skrevet 17. juli 2005 Jeg er stolt forlover men av diverse årsaker så har utdrikkingslaget til bruden, min venninne, blitt en hastesak. Det skal skje om noen dager og jeg har egentlig bare i kveld jeg vet jeg er på internett.. Skal søke litt rundt men prøver meg selvsagt her også! Trenger tips til gode koselige utdrikkingslagsaktiviteter. Dette er ikke et utDRITingslag, men en samling av de nærmeste jentene. Vi har en fin kveld planlagt med bl.a god mat, drikke og Singstar, men jeg trenger noen gode aktiviteter/leker. Kjenner du til noen så fortell! På forhånd tusen takk!!
tommeline Skrevet 17. juli 2005 #3 Skrevet 17. juli 2005 Jeg var her da jeg ble drukket ut: http://www.oslogladiators.no/default.asp?side=8&meu=3 Aner ikke hvor lang tid i forveien dere må bestille tid, men det går jo an å høre. Andre forslag: - piknik i park el. Ta med bocha, krokket, kubb, badminton, kubb el og lag turnering. - spørsmål om bruden/brudgommen som du har stilt til brudgommen først. Så får hun de samme spørsmålene. Evt kan det gjøres som quiz til alle som er med. - Quiz på "vanlig" måte. - Mat: Tapas er et tips. Alle som er med tar med en liten rett hver (få oversikten på forhånd slik at det blir litt av hvert).
Gjest Sarah Jessica Skrevet 17. juli 2005 #4 Skrevet 17. juli 2005 Takk for tips, dere to! Nå har jeg har lest gjennom mye på utdrikkingslag.no, her på KG og på dittbryllup.no. Og sumogreiene dine så utrolig gøy ut Tommeline Dessverre er ikke dette aktuelt da vi er på en helt annen kant av landet. Vi har mye opplegg for dagen/kvelden så jeg mangler bare aktiviteter a`la quiz og sånt. Tenker jeg tar den med spm/svar fra brud/brudgom og lapper med stikkord fra hver deltaker til bruden (en annen variant av den mange kaller "klemmegaver").
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå