Gå til innhold

Hvorfor er han så på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte en fra tinder på Fredag, og etter dette har han vært ekstremt på. Han sa han ikke ønsket forhold, noe som er helt greit for meg da jeg sliter med å føle noe etter brudd. 

Men etter vi hadde sex skriver han hele tiden hvor deilig jeg var, at vi må møtes igjen, beskriver deler på kroppen min han likte og lignende. Hvorfor er han så ekstremt på? Det er flere ganger om dagen. Skjønner ikke for jeg har jo sagt vi kan møtes igjen. 

Anonymkode: 7b689...e47

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han tenker vel mye på deg da og har lyst til å gi seg komplimenter. Er ikke det bra da?

Anonymkode: a94fb...ab7

• Liker 4
Skrevet

Fordi hak mangler sosiale antenner vel. Gjør du? I så fall passer dere jo sammen!

Anonymkode: 9c804...9d6

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fordi hak mangler sosiale antenner vel. Gjør du? I så fall passer dere jo sammen!

Han er ganske populær, godt likt og attraktiv så tror ikke han gjør det. Hadde ikke orket å ligge med en med null intellegens

Skrevet

Han er ekstremt naiv og kunnskapsløs når det gjelder hvordan nettdating fungerer i 2020. Det jeg prøver å si er at han høres ut som en fin fyr.

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er ganske populær, godt likt og attraktiv så tror ikke han gjør det. Hadde ikke orket å ligge med en med null intellegens

Intelligens er ikke det samme som sosiale antenner. Man kan godt være populær som mann, uten noen av delene, hvis bare damene biter på.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Intelligens er ikke det samme som sosiale antenner. Man kan godt være populær som mann, uten noen av delene, hvis bare damene biter på.

Det er jeg fult klar over, men han er intelligent.

Skrevet

Det er jeg fult klar over, men han er intelligent.

Ja, men det var jo altså ikke det jeg snakket om, jeg snakket om sosiale antenner.

Men det kan jo være at han har det, hvis det han gjør, fungerer. 

Eller det kan være at han ikke behøver det, fordi damene vil ha han uansett.

Skrevet

Hvorfor så frekke? 

svar ordentlig folk! omg. 

Kanskje han liker deg? Kanskje han har en følelse av at han fort kan få følelser for deg? 

Jeg kjente fort at jeg begynte å få følelser med etter første møte, men holdt meg bakpå. Men det kan være mulig ;)

Skrevet

Fordi han digger deg er det eneste rette svaret!

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor er han på...hm... nei, si det. Hva tror du? Han liker deg vel godt da. Og ønsker å uttrykke beundringen ovenfor deg via komplimenter. Om du ikke er interessert i ham, så kan du jo starte allerede nå med å si du ikke ønsker mer kontakt. 

Skrevet
Akkurat nå, Utelukke skrev:

Hvorfor er han på...hm... nei, si det. Hva tror du? Han liker deg vel godt da. Og ønsker å uttrykke beundringen ovenfor deg via komplimenter. Om du ikke er interessert i ham, så kan du jo starte allerede nå med å si du ikke ønsker mer kontakt. 

4 minutter siden, Pia Sofia skrev:

Fordi han digger deg er det eneste rette svaret!

8 minutter siden, Traktorlesba96 skrev:

Hvorfor så frekke? 

svar ordentlig folk! omg. 

Kanskje han liker deg? Kanskje han har en følelse av at han fort kan få følelser for deg? 

Jeg kjente fort at jeg begynte å få følelser med etter første møte, men holdt meg bakpå. Men det kan være mulig ;)

Takk for at dere faktisk svarer på spørsmålet mitt :) Men jeg syns bare det var merkelig av han å presiserer at han ikke visste om han ville i forhold dersom han eksmepel skulle følt dette eller vært interessert? 

Skrevet

Takk for at dere faktisk svarer på spørsmålet mitt :) Men jeg syns bare det var merkelig av han å presiserer at han ikke visste om han ville i forhold dersom han eksmepel skulle følt dette eller vært interessert? 

Han vil vel ikke love deg noe, eller skape forventinger... kanskje han ikke visste selv hvor godt han ville komme til å like deg i virkeligheten. :) Om du liker ham, så er det ikke noe i veien med å fortelle ham det. Altså, gi ham oppmerksomhet og komplimenter. Alle liker oppmerksomhet fra noen man liker. 

• Liker 1
Skrevet

Han er på fordi du gir han det han vil ha, sex når han har sagt i fra om at det er det ENESTE han er ute etter... 

Anonymkode: 7bdc6...033

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er på fordi du gir han det han vil ha, sex når han har sagt i fra om at det er det ENESTE han er ute etter... 

Anonymkode: 7bdc6...033

Nei, da hadde han ikke trengt å være "på". Det er gjerne om man ikke får det man bare er ute etter at man blir desperat. 

Skrevet
Akkurat nå, Utelukke skrev:

Nei, da hadde han ikke trengt å være "på". Det er gjerne om man ikke får det man bare er ute etter at man blir desperat. 

Nei det er det jeg også tenker. Jeg har jo sagt jeg ønsker å være med han igjen, men han fortsetter å snakke gjennom hele dagen. Han vet jo han kan få meg på en måte.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er det jeg også tenker. Jeg har jo sagt jeg ønsker å være med han igjen, men han fortsetter å snakke gjennom hele dagen. Han vet jo han kan få meg på en måte.

Sant. Så da handler det om at han oppriktig liker deg. 

• Liker 1
Skrevet

Kanskje han tester kjølvannet. Gjort det selv på denne måten. Men jeg er kvinne da.

Anonymkode: 2f5dc...fdf

Skrevet

Ryddet for avsporinger og brukerdebatt.

Edie, adm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...