Gjest Forførersken Skrevet 17. juli 2005 #1 Skrevet 17. juli 2005 Hei! Vil gjerne ha noen tips til hvordan forføre kjærsten/samboeren, litt ut over det "vanlige" Fortell gjerne om hva DU gjorde, når du skulle gjøre noe spesielt Samboeren min kommer hjem fra en weekend med familiefest på Vestlandet, så jeg har lyst til å gjøre litt "ekstra" for han i kveld
Gjest gjest1 Skrevet 17. juli 2005 #2 Skrevet 17. juli 2005 Min litt vulgære men effektive måte er å vente til han kommer ut av dusjen (da smaker han nammest og så det er bonus) rive av han håndkledet og suge han og tvinge han inn på soverommet og dytte han ned i senga og tre seg nedpå, funket uten problemer Romantikk er jeg heller dårlig på :---/
Gjest Ragnhild Skrevet 18. juli 2005 #3 Skrevet 18. juli 2005 Enig med forrige innlegg. Mannen min setter mer pris på at jeg er litt rå og direkte, enn en romantisk middag. (De lager han til meg, for han vet at det er det jeg setter pris på). Krydre gjerne med litt frekk sminke, noe pent undertøy (stay-ups gjør underverker), Sex-leketøy dersom du har (et frekt show for ham får han straks i humør). Menn setter pris på en kinky overraskelse. Lykke til
Gjest Guest Skrevet 19. juli 2005 #5 Skrevet 19. juli 2005 Hehe, den funker på meg og den da. Ikke bare på menn..........
Gjest Guest Skrevet 19. juli 2005 #7 Skrevet 19. juli 2005 Min litt vulgære men effektive måte er å vente til han kommer ut av dusjen (da smaker han nammest og så det er bonus) rive av han håndkledet og suge han og tvinge han inn på soverommet og dytte han ned i senga og tre seg nedpå, funket uten problemer Romantikk er jeg heller dårlig på :---/ ← Hm. god ide.. men det kan bli litt nedtur dersom han har runka i dusjen og må vente litt før den er klar for ny runde... Men hvis du ikke har en type som finner på slikt så er det en flott overraskelse!
Minimor Skrevet 19. juli 2005 #8 Skrevet 19. juli 2005 1) Kle deg naken 2) Husk øl Tror det er bra nok for oss alle menn. Meget bra ide. Lykke til hva enn du gjør
Gjest gjest Skrevet 19. juli 2005 #9 Skrevet 19. juli 2005 Ta med en frekk blondine som bare er vakker - og la han få se at hun koser med deg og la han få kose som ahn vil med dere begge. Du vil aldri miste han - tro meg .. ALLE MEN elsker en ekstra dame .. FIkk det selv i bursdagsgave av min kjæreste -- forguder henne for akkurat det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå