Den Sagnomsuste Skrevet 18. august 2020 #21 Skrevet 18. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når man tar sensommerturen til den franske rivieraen er det bra å ta med stilige munnbind for å piffe opp antrekket på kveldstid. Særlig om man tar en svipptur innom Monaco. Anonymkode: 71aa1...22b Haha! Veldig bra
Iceman Skrevet 18. august 2020 #22 Skrevet 18. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Når man tar sensommerturen til den franske rivieraen er det bra å ta med stilige munnbind for å piffe opp antrekket på kveldstid. Særlig om man tar en svipptur innom Monaco. Anonymkode: 71aa1...22b Tvangskarantene er det eneste som ville virket skjønner jeg. Størrelse på bøter i forbindelse med smittevernsbrudd bør kanskje og basere seg på pappas formue og ikke bare egen inntekt, ellers ville vel du sluppet like billig unna som en NAVer 🤔 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #23 Skrevet 18. august 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: I mitt miljø er ikke det snobbete i det hele tatt. Men skjønner at det kan virke slik på de som har lite midler. Anonymkode: 71aa1...22b Insinuerer du at jeg har lite midler? 😀 Det er jo ikke automatisk sånn at de med mye penger liker dyre ting og de som har mindre penger bare leker billige ting. Det har jo med smaken å gjøre, man kan jo ha en dårlig smak selv om man har 40 milliarder i formue. Jeg tror du er et lite dumt troll.. Anonymkode: 26a3a...f67 3
Iceman Skrevet 18. august 2020 #24 Skrevet 18. august 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Insinuerer du at jeg har lite midler? 😀 Det er jo ikke automatisk sånn at de med mye penger liker dyre ting og de som har mindre penger bare leker billige ting. Det har jo med smaken å gjøre, man kan jo ha en dårlig smak selv om man har 40 milliarder i formue. Jeg tror du er et lite dumt troll.. Anonymkode: 26a3a...f67 Enten det eller så gjelder dette en bortskjemt unge som ikke tjente selv all den luksusen hun lever i.
LiseTV Skrevet 19. august 2020 #25 Skrevet 19. august 2020 7 timer siden, Den Sagnsomsuste skrev: Er du homo ? Transe
Fremhevede innlegg