AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #1 Skrevet 17. august 2020 Jeg prøver å begrense tiden på facebook for å slippe å se all famileidyllen til folk. Dum som jeg er går jeg inn og ser, og i dag er det fullt av skrytebilder av skoleunger. Hvorfor må folk skryte og vise frem alt..? Anonymkode: 25ace...644 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #2 Skrevet 17. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg prøver å begrense tiden på facebook for å slippe å se all famileidyllen til folk. Dum som jeg er går jeg inn og ser, og i dag er det fullt av skrytebilder av skoleunger. Hvorfor må folk skryte og vise frem alt..? Anonymkode: 25ace...644 Logg av da vell? Naturlig å dele med familie og venner, er dette bekjente av deg, så skjønner jeg ikke hvorfor du har de som venn i førsteomgang. Anonymkode: 51274...efc 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #3 Skrevet 17. august 2020 Du kan slutte å følge de, så slipper du å få opp deres innlegg i feeden. Eller logg av. Anonymkode: f6715...84f
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #4 Skrevet 17. august 2020 Det er vel mye det FB er til 😛 Skal innrømme jeg også irriterer meg litt på slikt og er egentlig veldig lite aktiv på FB, men i dag la jeg selv ut et bilde av yngste barnet mitt som hadde første dag i første klasse. Dette gjorde jeg fordi jeg hadde lyst å dele en milepæl med venner og kjente, enkelt og greit Anonymkode: 084d4...e4c 3
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #5 Skrevet 17. august 2020 Er det skryt å legge ut at barnet har overlevd lenge nok til å begynne på skolen? Forventet du at de skulle krepere? Anonymkode: 379f8...f4f 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #6 Skrevet 17. august 2020 Dele med venner og familie? Har ingen hørt om Snapchat ?🤪 Anonymkode: 3fdf0...e67 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #7 Skrevet 17. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dele med venner og familie? Har ingen hørt om Snapchat ?🤪 Anonymkode: 3fdf0...e67 Mange har da et lass av kollegaer etc på snap også? Anonymkode: 3bd4a...2e9
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #8 Skrevet 17. august 2020 Høres ut som du er for mye på KG.. anbefaler deg å være mer på fb og se de gode og positive tingene.. og mindre på KG.. her er det bare syting og problemer.. ekstremt mye negativitet. Om det gir deg mer glede, så bør du ta tak i deg selv. Anonymkode: 61e83...68c 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #9 Skrevet 17. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er vel mye det FB er til 😛 Skal innrømme jeg også irriterer meg litt på slikt og er egentlig veldig lite aktiv på FB, men i dag la jeg selv ut et bilde av yngste barnet mitt som hadde første dag i første klasse. Dette gjorde jeg fordi jeg hadde lyst å dele en milepæl med venner og kjente, enkelt og greit Anonymkode: 084d4...e4c Tror du barnet hadde lyst til det da? Anonymkode: 9a144...9fa
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #10 Skrevet 17. august 2020 Forstår heller ikke hvorfor slike milepæler skal deles i sosiale medier. Er unnskyldningen at man vil dele med familie og nærmeste venner; lag en liste/gruppe med disse på Snap, så er det er par trykk også får du delt med de, og ikke alle og en vær. Har ingen interesse av å se andres barns første dag i 1. 2. 6. 9. Klasse. Anonymkode: c7d4a...584
Gjest Geirfuglen Skrevet 17. august 2020 #11 Skrevet 17. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forstår heller ikke hvorfor slike milepæler skal deles i sosiale medier. Er unnskyldningen at man vil dele med familie og nærmeste venner; lag en liste/gruppe med disse på Snap, så er det er par trykk også får du delt med de, og ikke alle og en vær. Har ingen interesse av å se andres barns første dag i 1. 2. 6. 9. Klasse. Anonymkode: c7d4a...584 Jeg synes det er såå koselig 🥰 Satt akkurat og så gjennom, og det er så kos å se ungene man har fulgt opp gjennom bli stolte skolestartere. Det må jo være noe av det hyggeligere med Facebook, så mye elendighet som det vanligvis er..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå