Gå til innhold

Skryt på facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver å begrense tiden på facebook for å slippe å se all famileidyllen til folk. Dum som jeg er går jeg inn og ser, og i dag er det fullt av skrytebilder av skoleunger. Hvorfor må folk skryte og vise frem alt..?

Anonymkode: 25ace...644

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg prøver å begrense tiden på facebook for å slippe å se all famileidyllen til folk. Dum som jeg er går jeg inn og ser, og i dag er det fullt av skrytebilder av skoleunger. Hvorfor må folk skryte og vise frem alt..?

Anonymkode: 25ace...644

Logg av da vell? Naturlig å dele med familie og venner, er dette bekjente av deg, så skjønner jeg ikke hvorfor du har de som venn i førsteomgang. 

Anonymkode: 51274...efc

• Liker 2
Skrevet

Du kan slutte å følge de, så slipper du å få opp deres innlegg i feeden. Eller logg av.

Anonymkode: f6715...84f

Skrevet

Det er vel mye det FB er til 😛 

Skal innrømme jeg også irriterer meg litt på slikt og er egentlig veldig lite aktiv på FB, men i dag la jeg selv ut et bilde av yngste barnet mitt som hadde første dag i første klasse. Dette gjorde jeg fordi jeg hadde lyst å dele en milepæl med venner og kjente, enkelt og greit :)

Anonymkode: 084d4...e4c

• Liker 3
Skrevet

Er det skryt å legge ut at barnet har overlevd lenge nok til å begynne på skolen? Forventet du at de skulle krepere?

Anonymkode: 379f8...f4f

• Liker 1
Skrevet

Dele med venner og familie? Har ingen hørt om Snapchat ?🤪

Anonymkode: 3fdf0...e67

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dele med venner og familie? Har ingen hørt om Snapchat ?🤪

Anonymkode: 3fdf0...e67

Mange har da et lass av kollegaer etc på snap også?

Anonymkode: 3bd4a...2e9

Skrevet

Høres ut som du er for mye på KG..  anbefaler deg å være mer på fb og se de gode og positive tingene.. og mindre på KG.. her er det bare syting og problemer.. ekstremt mye negativitet. Om det gir deg mer glede, så bør du ta tak i deg selv. 

Anonymkode: 61e83...68c

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel mye det FB er til 😛 

Skal innrømme jeg også irriterer meg litt på slikt og er egentlig veldig lite aktiv på FB, men i dag la jeg selv ut et bilde av yngste barnet mitt som hadde første dag i første klasse. Dette gjorde jeg fordi jeg hadde lyst å dele en milepæl med venner og kjente, enkelt og greit :)

Anonymkode: 084d4...e4c

Tror du barnet hadde lyst til det da?

Anonymkode: 9a144...9fa

Skrevet

Forstår heller ikke hvorfor slike milepæler skal deles i sosiale medier. Er unnskyldningen at man vil dele med familie og nærmeste venner; lag en liste/gruppe med disse på Snap, så er det er par trykk også får du delt med de, og ikke alle og en vær. Har ingen interesse av å se andres barns første dag i 1. 2. 6. 9. Klasse. 

Anonymkode: c7d4a...584

Gjest Geirfuglen
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forstår heller ikke hvorfor slike milepæler skal deles i sosiale medier. Er unnskyldningen at man vil dele med familie og nærmeste venner; lag en liste/gruppe med disse på Snap, så er det er par trykk også får du delt med de, og ikke alle og en vær. Har ingen interesse av å se andres barns første dag i 1. 2. 6. 9. Klasse. 

Anonymkode: c7d4a...584

Jeg synes det er såå koselig 🥰 Satt akkurat og så gjennom, og det er så kos å se ungene man har fulgt opp gjennom bli stolte skolestartere. Det må jo være noe av det hyggeligere med Facebook, så mye elendighet som det vanligvis er..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...