Gå til innhold

Jogge med mobil og nøkler er noe ordentlig 🤬

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bruker drikkesekk, den har en liten lomme der jeg får plass til nøkkler og mobil.

Bruker strava også så den står på, så får sekunder på hver km når jeg er ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er den beste investeringen jeg hae gjort, etter å ha forsøkt utallige varianter. Du strammer den så mye du trenger, og har lomme både foran og bag. Følger med en 250ml «drikkeflaske» som du kan velge om du vil ha med eller ikke. Har den  i baklomma på lengre turer og mobilen foran! Den har en liten innerlomme til nøkkel også☺️

https://www.outnorth.no/salomon/agile-250-belt-set?gclid=CjwKCAjw19z6BRAYEiwAmo64LTbquO8mIGlecYLSjqV7QrNYfbRkhHFuMIOIO4tT-rHWe4amol-EUhoCEoAQAvD_BwE#Black|OneSize?utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=google_surfaces 

Anonymkode: 52cd5...447

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.8.2020 den 23.56, skogsbaer skrev:

Famme Techna Tights reddet meg!!!

Den er perfekt 🙏 Den har to ganske dype lommer, en på hver side. Får god plass til stor mobil på en side, og nøkler og kort på den andre. Får til og med plass til en mellombar ++ 😎 I tillegg er det digg å ha rask tilgang til mobilen for å ta tlf, bytte sang etc. 

image.thumb.png.e204f08d194eb5a612fb1e382f41a90b.png

Jeg bruker også flipbelt, men hovedsakelig til å vannflaska på korsryggen. 😅 Såå digg å ikke ha noe i hendene eller på armene. 

Hvor får man kjøpt denne og hva koster den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nøkkelen går an å ha på en hårstrikk rundt håndleddet, evt i håret. Mobilen har jeg av og til bare hatt i hånda, men er ikke fan. Synes magebelte er helt supert, så er ikke noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...