AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #21 Del Skrevet 17. august 2020 Apple Watch. Kodelås på døra. Anonymkode: 35025...dbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #22 Del Skrevet 17. august 2020 Jeg har tights med lomme til mobil på høyre side. Funker gull for meg. Jeg bruker og løpeskjørt fra løpeskjørt.no med mobillomme på siden. Tightsen jeg har er Nike, men har sett samme lomme på flere modeller. Anonymkode: ace4b...2ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisenberg Skrevet 17. august 2020 #23 Del Skrevet 17. august 2020 Jeg har kodelås på døra men med meg mobilen. Bruker belte lik den på bildet, ingen problemer så lenge den er stram nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #24 Del Skrevet 17. august 2020 Som jeg skrev: jeg kan ikke ha kodelås på døra! Anonymkode: bd06a...a61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #25 Del Skrevet 17. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har tights med lomme til mobil på høyre side. Funker gull for meg. Jeg bruker og løpeskjørt fra løpeskjørt.no med mobillomme på siden. Tightsen jeg har er Nike, men har sett samme lomme på flere modeller. Anonymkode: ace4b...2ef Jeg skal jammen se etter en tights med mobillomme. Høres hundre ganger bedre ut enn det hersens beltet. Anonymkode: bd06a...a61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #26 Del Skrevet 17. august 2020 Jeg har nøkkelboks på døra, så nøklene slipper jeg mobilen holder jeg i hånda, men ønsker meg belte. Anonymkode: 4025b...f73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #27 Del Skrevet 18. august 2020 Jeg vet ikke om det funker på tights, men på bukser kan du bruke karabinkroker som du fester i buksa til nøkler. Anonymkode: 25d81...775 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #28 Del Skrevet 18. august 2020 Jeg har slitt veldig med å finne et belte som fungerer for meg. Jeg fant til slutt et på xxl, med strikk i livet. Alt annet bare hopper omkring på meg, men dette sitter godt, når jeg strammer det helt inn. Du må gjerne prøve noen ulike typer, for å finne noe som passer deg. Anonymkode: a42ae...cb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 22. august 2020 #29 Del Skrevet 22. august 2020 Flipbelt i riktig størrelse. Sitter helt inntil kroppen og hopper ikke. Aner ikke hva jeg gjorde før jeg fant dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #30 Del Skrevet 22. august 2020 Nøkkel i bh, telefon i genserlomme:) Anonymkode: dcbf1...842 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kanelsnurr Skrevet 22. august 2020 #31 Del Skrevet 22. august 2020 Har et sånt belte. Pleier å feste det på hoftene, og så dra tightsen utenpå. Krever at tightsen er litt høy i livet, men hvis man gjør det hopper det ikke en mm. Nøkler knyter jeg, som en annen over her i skolissa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #32 Del Skrevet 22. august 2020 Er det ikke ubehagelig å ha en stor telefon i det beltet mens man jogger..? eller sitter det så stramt at den ikke beveger seg i det hele tatt? Anonymkode: 17fac...2c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 22. august 2020 #33 Del Skrevet 22. august 2020 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke ubehagelig å ha en stor telefon i det beltet mens man jogger..? eller sitter det så stramt at den ikke beveger seg i det hele tatt? Anonymkode: 17fac...2c6 I flipbeltet beveger ikke telefonen seg i det hele tatt. Jeg har aldri fått til å bruke noen andre belter, nettopp fordi de beveger seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OPIgirl Skrevet 24. august 2020 #34 Del Skrevet 24. august 2020 På 17.8.2020 den 20.57, AnonymBruker skrev: Hvor i huleste gjør dere av mobil og nøkler når dere skal jogge? Jeg synes verken sånn på armen eller magebelte fungerer godt. Mobilen er stor og tung og dameklær har aldri lommer! 🤬 Anonymkode: bd06a...a61 Kjøp deg flipbelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 24. august 2020 #35 Del Skrevet 24. august 2020 På 17.8.2020 den 20.57, AnonymBruker skrev: Hvor i huleste gjør dere av mobil og nøkler når dere skal jogge? Jeg synes verken sånn på armen eller magebelte fungerer godt. Mobilen er stor og tung og dameklær har aldri lommer! 🤬 Anonymkode: bd06a...a61 Løpesekk med drikkesystem. Alltid med og med lue, votter og jakke samt fotoapparat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OPIgirl Skrevet 24. august 2020 #36 Del Skrevet 24. august 2020 På 22.8.2020 den 9.45, Wolfmoon skrev: Flipbelt i riktig størrelse. Sitter helt inntil kroppen og hopper ikke. Aner ikke hva jeg gjorde før jeg fant dette Samme her. Flipbelt er supert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogsbaer Skrevet 24. august 2020 #37 Del Skrevet 24. august 2020 Famme Techna Tights reddet meg!!! Den er perfekt 🙏 Den har to ganske dype lommer, en på hver side. Får god plass til stor mobil på en side, og nøkler og kort på den andre. Får til og med plass til en mellombar ++ 😎 I tillegg er det digg å ha rask tilgang til mobilen for å ta tlf, bytte sang etc. Jeg bruker også flipbelt, men hovedsakelig til å vannflaska på korsryggen. 😅 Såå digg å ikke ha noe i hendene eller på armene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 29. august 2020 #38 Del Skrevet 29. august 2020 Jeg bruker løpetights fra 2XU, den har liten lomme på innsiden for bilnøkkelen. Mobilen lar jeg ligge i bilen om jeg bare skal løpe, er jeg på en stolpejakt-runde så har jeg den i hånda hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #39 Del Skrevet 2. september 2020 Har ikke fått kjøpt meg løpebelte ennå. Kreativt forslag er en liten tøypose ( ala solbrille etui) å legge mobilen i og skyve litt ned i løpetightsen, ved hoften, men at den samtidig stikker litt opp. Anonymkode: 27652...6a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #40 Del Skrevet 2. september 2020 Løpebelte. Ev. tights med store men stramme lommer. En del av rommene i tightsene har også vært der uten at jeg har lagt merke til dem. Hadde f.eks. en tights hvor det var lomme med glidelås rett over rumpa. Og så har noen tights en bitteliten lomme til f.eks. nøkler hvis du ser innenfor linningen. Anonymkode: 8390c...3df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå