AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #1 Del Skrevet 17. august 2020 Hva slags grøt er lett og grei å gi til barn 2år? Hun liker alle typer sånne "babygrøt", men vil ikke ha vanlig havregrøt. Hva er en fin mellomting? Babygrøt blir litt dyrt i lengden 🙈 Anonymkode: e5f71...ccf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #2 Del Skrevet 17. august 2020 Hva om du kjører den litt med stavmikseren? Anonymkode: ca223...1da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #3 Del Skrevet 17. august 2020 Lag uvanlig havregrøt da vel. Vet ikke hvordan du lager havregrøt, men den kan varieres i det uendelige. Eller hva med hirsegrøt? Eller byggrynsgrøt? Grøt kan i praksis lages av de fleste meltypene. Lag en stor porsjon og varm opp etter behov så sparer du deg for arbeid. Anonymkode: c384e...a0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #4 Del Skrevet 17. august 2020 Kan du ta peanøttsmør oppi og toppe med eplemos? Både sukkerfritt, energirikt og søtt❤️ Anonymkode: db6ec...2e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #5 Del Skrevet 17. august 2020 Havregrøt laget av havremelk heller enn havregryn? Evt med sukker om babygrøtene hun liker har mye sukker Anonymkode: 0746f...207 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #6 Del Skrevet 17. august 2020 Hva med fløyelsmyk havregrøt? Ligner nok mer på babygrøt i konsistensen siden du slipper hele gryn. Denne er en favoritt her i huset. Serveres ofte med eplebiter som jeg har karamellisert i panna med litt honning og kanel til de er myke og gode 😍 https://www.lindastuhaug.no/2016/09/26/floyelsmjuk-havregrot-klumper/ Anonymkode: 38dac...3be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #7 Del Skrevet 17. august 2020 Eller rømmegrøt? Anonymkode: 9681b...695 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #8 Del Skrevet 17. august 2020 Lager du med havregryn eller havremel? Anonymkode: 85e5c...102 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #9 Del Skrevet 17. august 2020 Det går sikkert å lage graut av havremjøl? Hirsegraut er veldig godt! Eg kjøper Nestle sin på Meny. Ta 3, betal for 2 Har ikkje sjekka om det faktisk er billegare enn Rema, Meny er jo ein dyr butikk. 😄 Anonymkode: 4d334...546 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #10 Del Skrevet 18. august 2020 Takk for tips! Jeg lager havregrøt med Bjørns lettkokte gryn og vanlig melk, som jeg er veldig glad i selv. Men hun syntes nok det blir for mye "biter" med hele gryn. Jeg har ikke så stor kompetanse på grøt og det er ikke et måltid jeg vil legge så veldig mye tid og arbeid i må jeg innrømme. Jeg skal sjekke ut ulike typer grøt og evnt stavmikse TS Anonymkode: e5f71...ccf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #11 Del Skrevet 19. august 2020 På 17.8.2020 den 20.34, AnonymBruker skrev: Kan du ta peanøttsmør oppi og toppe med eplemos? Både sukkerfritt, energirikt og søtt❤️ Anonymkode: db6ec...2e7 Epler er ikke sukkerfrie... Anonymkode: 1cd5c...35b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #12 Del Skrevet 19. august 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for tips! Jeg lager havregrøt med Bjørns lettkokte gryn og vanlig melk, som jeg er veldig glad i selv. Men hun syntes nok det blir for mye "biter" med hele gryn. Jeg har ikke så stor kompetanse på grøt og det er ikke et måltid jeg vil legge så veldig mye tid og arbeid i må jeg innrømme. Jeg skal sjekke ut ulike typer grøt og evnt stavmikse TS Anonymkode: e5f71...ccf Du kan bruke stavmikser på grynene før du koker grøten. Da blir det som havremel. Jeg pleide å lage det til gutten min før han begynte å like hele korn i grøten. Stavmikser etter grøten er kokt ser jeg for meg blir litt rart i konsistensen. Anonymkode: 1cd5c...35b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #13 Del Skrevet 19. august 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for tips! Jeg lager havregrøt med Bjørns lettkokte gryn og vanlig melk, som jeg er veldig glad i selv. Men hun syntes nok det blir for mye "biter" med hele gryn. Jeg har ikke så stor kompetanse på grøt og det er ikke et måltid jeg vil legge så veldig mye tid og arbeid i må jeg innrømme. Jeg skal sjekke ut ulike typer grøt og evnt stavmikse TS Anonymkode: e5f71...ccf Kjøp havremel og kok grøten på det. Er ikke noe mer avansert enn å bruke havregryn, trenger bare et par min lenger koketid. Anonymkode: 85e5c...102 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå