Gå til innhold

Trådløs støvsuger - anbefalinger?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dyson blir jo så hypet opp, men jeg synes den virker tung og vinglete. Tar med takknemlighet i mot alle anbefalinger på trådløse støvsugere. Den skal fungere som hovedstøvsuger, og MÅ være særs effektiv mot kattehår

Anonymkode: da23a...e84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest theTitanic

Har vanlig dyson, ikke trådløs. Men dyson går for å være den mest effektive mot dyrehår. Derfor kjøpte vi den selv om den er svindyr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips: sjekk kostnad på bytte av batteri (og om det er mulig å bytte batteri). Har en Bosch ProAnimal. Veldig fornøyd, men merker at batteriet så smått begynner å bli velbrukt etter drøye to års bruk. Bosch skal ha 2000 kr for nytt batteri, selve støvsugeren betalte jeg 2500 kr for... Blir ingen flere oppladbare støvsugere fra Bosch på meg dessverre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Dyson, og er veldig fornøyd. Ikke den nyeste, men veldig god allikevel. Angrer bare på at vi ikke kjøpte den før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Dyson V8 Animal. Den er veldig effektiv mot dyrehår (vi har 2 katter). Den kostet ca 5000 kr ny og nytt batteri til den koster under 1000 kr. Jeg synes den er helt super og den anbefales ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har den nye fra Miele. Har hus på tre etasjer og hund som røyter, og kan ikke fatte at jeg ikke kjøpte den tidligere. Veldig fornøyd! 

Anonymkode: 9d662...a0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har den nye fra Miele. Har hus på tre etasjer og hund som røyter, og kan ikke fatte at jeg ikke kjøpte den tidligere. Veldig fornøyd! 

Anonymkode: 9d662...a0a

er det robotstøvsuger?

Anonymkode: ddba1...e64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...