AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #1 Del Skrevet 17. august 2020 Dyson blir jo så hypet opp, men jeg synes den virker tung og vinglete. Tar med takknemlighet i mot alle anbefalinger på trådløse støvsugere. Den skal fungere som hovedstøvsuger, og MÅ være særs effektiv mot kattehår Anonymkode: da23a...e84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest theTitanic Skrevet 17. august 2020 #2 Del Skrevet 17. august 2020 Har vanlig dyson, ikke trådløs. Men dyson går for å være den mest effektive mot dyrehår. Derfor kjøpte vi den selv om den er svindyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Skrevet 17. august 2020 #3 Del Skrevet 17. august 2020 Tips: sjekk kostnad på bytte av batteri (og om det er mulig å bytte batteri). Har en Bosch ProAnimal. Veldig fornøyd, men merker at batteriet så smått begynner å bli velbrukt etter drøye to års bruk. Bosch skal ha 2000 kr for nytt batteri, selve støvsugeren betalte jeg 2500 kr for... Blir ingen flere oppladbare støvsugere fra Bosch på meg dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pragmatikeren Skrevet 17. august 2020 #4 Del Skrevet 17. august 2020 Vi har Dyson, og er veldig fornøyd. Ikke den nyeste, men veldig god allikevel. Angrer bare på at vi ikke kjøpte den før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #5 Del Skrevet 18. august 2020 Har xiomii, best i test! Har moppe funktion! Anonymkode: cdb63...432 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 18. august 2020 #6 Del Skrevet 18. august 2020 Vi har Dyson V8 Animal. Den er veldig effektiv mot dyrehår (vi har 2 katter). Den kostet ca 5000 kr ny og nytt batteri til den koster under 1000 kr. Jeg synes den er helt super og den anbefales ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WhiteSwan Skrevet 18. august 2020 #7 Del Skrevet 18. august 2020 Hva med robotstøvsuger? Jeg har roomba og er fornøyd med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #8 Del Skrevet 20. august 2020 Har den nye fra Miele. Har hus på tre etasjer og hund som røyter, og kan ikke fatte at jeg ikke kjøpte den tidligere. Veldig fornøyd! Anonymkode: 9d662...a0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #9 Del Skrevet 20. august 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Har den nye fra Miele. Har hus på tre etasjer og hund som røyter, og kan ikke fatte at jeg ikke kjøpte den tidligere. Veldig fornøyd! Anonymkode: 9d662...a0a er det robotstøvsuger? Anonymkode: ddba1...e64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå