AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #1 Skrevet 17. august 2020 Jeg ba om liste over ting som er kjekke å ha i bhg. Der står det bl.a. lue med knyting, buff/hals, regnvotter med fôr. Men jeg synes det er veldig kjekt med balaclava istedet for lue og hals. Og regnvotter uten for, som man heller kan ha tynne votter inni. Er det en grunn til at bhg har disse ønskene, eller er det bare forslag tror dere? Det står også fleecejakke og bukse. Ikke dress, og det er nok fordi det er mer praktisk. Tenker votter med fôr er mer praktisk og, men ser ingen fordeler med knytelue og buff/hals? Anonymkode: 87002...bac
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #2 Skrevet 17. august 2020 Det er helst ønsker,man må ikke følge Anonymkode: aa914...6d4 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #3 Skrevet 17. august 2020 Det er lurt å ha todelt fleecesett/ullsett, for det hender det er dager det er for varmt å bruke begge deler, kanskje man bare bruker genseren feks. Balaclava er supert, men fint å ha en tynn lue/pannebånd nå før vinteren da 😊 Anonymkode: 8e5d9...27a
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #4 Skrevet 17. august 2020 Balaklava bruker vi kun på vinteren. Knytelue er sikkert fordi noen barn tar av seg lua. Ikke vært et problem for mine Ellers er det vel smak og behag. Jeg foretrekker regnvotter med for, lettest å tørke Anonymkode: cc231...1a2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #5 Skrevet 17. august 2020 Alle har egne preferanser. Du ba om forslag og da fikk du det. Vår barnehage foretrekker regntøy og regnvotter uten for, da det fortere lukter surt og har lengre tørketid. Det samme gjør jeg, bruker mye heller en strikka vott inni. Kanskje deres bhg har erfaring med at foreldrene ikke sørger for å ha passende vott inni, og heller vil ha en foret regnvott for å sikre at barna ikke fryser. Foretrekker dockboots fremfor cherrox, da cherrox = surt og fuktig. Todelte sett under yttertøyet pga det er lettere ved dobesøk og bleieskift. Vi har både balaclava, luer med og uten knyting/borrelås under, samt buff/hals, så kler de etter behov. Anonymkode: d9b56...bf1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå