AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #1 Skrevet 17. august 2020 Etter gravitet så er jeg blitt så stygg føler jeg nå er barnet mitt blitt 2 år. Og jeg føler meg foresatt ganske stygg, slapp og ekkel.. Huden min er oljete, magen min er opplåst feite armer, de stygge krøllene mine så blir helt jævlige dagen etter jeg dysjer Har så dårlig selvtillit om meg selv! og det irriterer meg! sliter mye med å gå ned i vekt, Klarer aldri og holde en diett eller små treninger siden jeg mister fort motivasjonen til og forsette siden jeg er alene Jeg savner så mye min kropp før jeg fikk barn.. Slank og mye selvtillit. Veier 71kg og jeg er som sagt «støkk» i 71kg og klarer enten og gå opp eller ned i vekt.. Og er enda verre når jeg har mensen.. Mer opplåst mage og tryne som gjør at jeg ikke kan se kinnbeina engang.. blir rett og slett små deprimert om hvor mye jeg har forandret meg. Spesielt når jeg har noen bekjente som ser ut som de aldri har født noe barn.. Helt slanke etter gravitet! Mens jeg ser ut som en flodhest Anonymkode: d673b...b29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå