Gå til innhold

Bør jeg flytte til kontinental-Europa for å finne bedre menn enn det er i Norge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en evig singel 27-åring som får en del oppmerksomhet fra menn men som aldri føler noe tilbake. Jeg synes generelt norske menn er ganske feminine, veike og lite tiltrekkende. Har ikke vært betatt av en norsk mann siden jeg var rundt 18. Har studert i utlandet og klaffet mer personlighetsmessig med folk der og hadde skikkelig draget på menn. Ble ikke noe da, men jeg tror kanskje jeg var der for kort siden jeg bare studerte og ikke jobbet kom jeg ikke skikkelig innpå til å ta noe videre. 

Er lei Norge, følelsen av at alle er like, folk er redde for å stikke seg ut, menn er feminine og uten særlige mål i livet annet enn å bare bli som alle andre, med Volvo, hund og rekkehus. 

Så bør jeg flytte for å finne meg en bedre mann? Tenker da hovedsakelig vest-Europa, som f.eks Paris, Amsterdam, Brussel, Berlin, Roma e.l. 

Hadde også vært gøy om noen med erfaring med å finne seg en europeisk mann ville dele sine erfaringer :) 

Anonymkode: 6686e...90f

• Liker 6
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

På vegne av norske menn, takk for at du generaliserer og avskriver oss alle på bakgrunn av dine begrensede erfaringer. 

Anonymkode: a39b0...5a6

• Liker 34
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På vegne av norske menn, takk for at du generaliserer og avskriver oss alle på bakgrunn av dine begrensede erfaringer. 

Anonymkode: a39b0...5a6

Har ikke begrensede erfaringer, har møtt folk gjennom 13 år med skole + studier. Samt jobb, gjennom familie, bekjente osv. Synes det er mye av samme ulla. 

• Liker 7
Skrevet

Tsjekkia kanskje. Men husk at du da konkurrerer med smellvakre, slanke damer som er oppvokst med en helt annen kultur enn oss og da. Det forventes gjerne av en sånn mann som du beskriver at du er hjemmeværende og litt mer "underdanig" enn hva normalen er med norske menn. Sånn veldig generaliserende altså.

Anonymkode: f8caa...70c

• Liker 7
Skrevet

20 % av Norges befolkning har nå innvandrerbakgrunn. Det er drøssevis av arabiske menn og liknende blant dem. Så hvis du vil ha en sådann, kan du vel bare bli i landet?

Anonymkode: 0420e...b9d

• Liker 7
Skrevet

Er du hu høye legestudent-dama?

Anonymkode: de1c9...38a

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du hu høye legestudent-dama?

Nei? Studerer informatikk.

• Liker 2
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så bør jeg flytte for å finne meg en bedre mann?

Ja, det synes jeg du skal!

Lykke til, og ha det bra!

Anonymkode: 97ecf...7a7

• Liker 10
Skrevet

Mulig vi for enkelte er litt for mye likestilte her i Norge, men det er en av grunnene til at Norge anses som verdens beste land å bo i. Synes det er ganske komisk at en del har et slikt romantisk syn på hvordan det er i andre land. Skal dere som har dette synet få det som glansbilde-versjonen, må dere bli sammen med topp 20% av mennene som bor i landet.

PS. Det er ganske mange av oss norske menn som synes at en mystisk, sør-europeisk skjønnhet også virker ganske mye mer spennende enn gjennomsnittskvinnen i Norge. Men på sikt er det bok like bra med en flott norsk dame.

• Liker 8
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei? Studerer informatikk.

Men du er høy, jomfru og synes ingen norske menn er kjekke nok for deg? Det er flere lignende raringer her på KG, men mistenker at det er samme person.

• Liker 3
Skrevet

Du får dra til Gambia eller liknende. Det er dit hvite skadinaviske kvinner drar for å kjøpe seg unge gutter.

Anonymkode: ee1df...f47

• Liker 8
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en evig singel 27-åring som får en del oppmerksomhet fra menn men som aldri føler noe tilbake. Jeg synes generelt norske menn er ganske feminine, veike og lite tiltrekkende. Har ikke vært betatt av en norsk mann siden jeg var rundt 18. Har studert i utlandet og klaffet mer personlighetsmessig med folk der og hadde skikkelig draget på menn. Ble ikke noe da, men jeg tror kanskje jeg var der for kort siden jeg bare studerte og ikke jobbet kom jeg ikke skikkelig innpå til å ta noe videre. 

Er lei Norge, følelsen av at alle er like, folk er redde for å stikke seg ut, menn er feminine og uten særlige mål i livet annet enn å bare bli som alle andre, med Volvo, hund og rekkehus. 

Så bør jeg flytte for å finne meg en bedre mann? Tenker da hovedsakelig vest-Europa, som f.eks Paris, Amsterdam, Brussel, Berlin, Roma e.l. 

Hadde også vært gøy om noen med erfaring med å finne seg en europeisk mann ville dele sine erfaringer :) 

Er du evig singel har du for høye krav iforhold til markedsverdien din. Den synker fort nå, om 5-10 år er det ikke mye igjen.

• Liker 5
Skrevet

For all del, om det er dette du ønsker så står du fritt til det. Bare husk på at nå og fremover blir det enda flere strengere regler og krav tl lovlig opphold i andre land vedr jobb og giftemål. Får du deg en jobb du ønsker å beholde, og du har venner i landet du ønsker å emigrere til så gjør det nok ting lettere. Men det er som sagt en hel haug av krav du må fylle. Bla høy nok inntekt, forsikring, helsekort, kunne språket, du må rundt på flere kontorer og du kan ikke regne med at de snakker engelsk. Og ja, det blir emigrering. Du kan ikke regne med å få det du ønsker deg uten. Og siden det mest sannsynlig blir nektet at bedrifter gir jobber til utlendinger, vil alle landets arbeidsledige gå foran deg, slik de er begynt med i USA. 

Og om du ikke finner den type mann du leter etter i Norge, så er det nok noe du gjør siden du ikke ser disse mennene. For tro meg, de finnes.

Anonymkode: 3d1e9...5a1

• Liker 3
Skrevet

Enig med deg ts. Femine guttevalper her til lands. Jeg drar til Afrika i vinter. 

Anonymkode: e0d9c...eab

Skrevet

Synes ikke norske menn er feminine og veike i det hele tatt og det er sånne uttalelser som det der som gjør at menn tyr til desperate "utveier" når ting er tungt for de har jo ingen å snakke med i et samfunn hvor de ikke blir akseptert for å vise følelser uten å få en merkelapp.

Norske menn er det jeg vil ha for de er (som regel, med en del unntak) egentlig bedre enn menn fra de fleste andre land. Du tror Alejandro fra Spania er macho? Han som bor hjemme til han gifter seg om han så er langt over 30?

Eller kanskje Abu er bedre? Han som bor hjemme og som ikke hadde klart å vaske sine egne klær engang fordi mamma alltid har gjort det?

Anonymkode: e0c1d...ccd

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet
17 minutter siden, Thepig skrev:

Er du evig singel har du for høye krav iforhold til markedsverdien din. Den synker fort nå, om 5-10 år er det ikke mye igjen.

Er man evig singel er det fordi menn dessverre er altfor kravstore. Det sier du jo også selv når du forteller at hun har dårlig tid og at det snart ikke er mye igjen. Det er EKSTREMT kravstort å mene at en kvinne aldri skal bli eldre enn 30 altså..det kan liksom ikke bli slått av andre krav engang.

• Liker 5
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får dra til Gambia eller liknende. Det er dit hvite skadinaviske kvinner drar for å kjøpe seg unge gutter.

Anonymkode: ee1df...f47

Hun skriver jo midt-Europa!! Leser du ikke eller?!

Anonymkode: a8c7a...115

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er man evig singel er det fordi menn dessverre er altfor kravstore. Det sier du jo også selv når du forteller at hun har dårlig tid og at det snart ikke er mye igjen. Det er EKSTREMT kravstort å mene at en kvinne aldri skal bli eldre enn 30 altså..det kan liksom ikke bli slått av andre krav engang.

Menn generelt sett er ikke spes kravstore, det bekrefter de fleste eksperter. Det er kvinnnene som er kravstore. Det er derfor vi ser flere menn uten barn og flere kvinner får barn med samme mann. Kvinner velger fra øverste hylle(topp 10%) så lenge de kan.

• Liker 4
Skrevet

Gift med en utlending, men vil ikke si det er noen forskjell i femininitet 🤷🏻‍♀️ kanskje mest politisk korrekthet. Norske menn er liksom enten hillbillies som er helt upolitisk korrekt, ellers så skal en være så politisk korrekt at en lister seg rundt for ikke å såre noen.. men gjelder både menn/kvinner da.. 

Anonymkode: fe299...040

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det er helt legitimt å ønske seg noe annet, og å flytte for å prøve å finne det. Det vil bestandig være en andel med andre preferanser.  

Det jeg lurer på,  er om hun i likhet med legestudenten har en drøss annet i bagasjen, som gjør at hun ikke har forholdserfaring, og kanskje lager unnskyldninger for seg selv og omverdenen.  

Fortell oss gjerne hvordan det går der nede i Europa.  

Anonymkode: 28940...3e0

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...