AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #1 Skrevet 17. august 2020 Jeg har litt vond hals og litt hoste. Det kom etter jeg satt inne med aircondition. Jeg har ikke vært i kontakt med mange. Holder avstand osv. Har vært i Norge i hele år og ikke møtt noen som har vært utenlands. jeg tenker at det ikke er nødvendig med test. Men må jeg være i karantene 10 dager eller bare til jeg er helt frisk + 1 dag? Det står ikke noe om det. Eller må jeg rett og slett ta en test? Anonymkode: 040ec...05d
stan Skrevet 17. august 2020 #2 Skrevet 17. august 2020 Det står vel at så lenge man er syk må man være hjemme. Pluss en dag før man kommer tilbake på jobb. https://www.fhi.no/nettpub/coronavirus/rad-og-informasjon-til-andre-sektorer-og-yrkesgrupper/rad_til_arbeidsplasser/?term=&h=1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #3 Skrevet 17. august 2020 Så lenge du har symptomer fikk jeg beskjed om da jeg ringte coronatelefonen og dreiv og hostet i april. Anonymkode: db5e4...64b
Stoltskeiv Skrevet 17. august 2020 #4 Skrevet 17. august 2020 Ville bare tatt en test for å utelukke det
Anbefalte innlegg