Gå til innhold

tissing

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet
Hvor treffer jeg deg?? :smile:

Har ikke testet det ennå, men det frister.

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_C_*
Skrevet

hei! jeg har et spørsmål til dere som liker tissing:

kan tisset lukte/smake så "feil" at dere ikke liker det?

jeg har en kjæreste som vil at jeg skal tisse på ham... han sier han ikke har prøvd det før, men fantaserer om det. jeg på min side har egentlig aldri tent på tanken, men har et åpent sinn og å tilfredstille ham er det som tenner MEG mest... så jeg vil gjerne prøve, men blir veldig selvkritisk og bekymrer meg for det skal lukte/smake vondt, selv om jeg har drukket mye først. og siden han ikke har prøvd det før selv, så ser jeg for meg skrekk-scenarioet at jeg tisser på ham og han ikke liker det likevel.. jeg vet selvfølgelig at han fortsatt vil elske meg osv, men uansett... jeg tror jeg vill slitt litt i etterkant om det ikke var en suksess, det er jo litt annerledes enn om det bare var en ny stilling som ikke funka.. synes JEG da..

så til dere som har litt erfaring; er tiss turn on uansett, eller er det noen ganger det ikke er digg? hva skjer da evt? hvordan forbereder jeg meg best mulig for at det skal bli en god opplevelse?

Skrevet

Hvis du drikker mye vann og får renset systemet et par gangen og så drikker enda mer, da lukter ikke tiss noe i det hele tatt. Og ikke smaker det noe heller egentlig.

• 1 måned senere...
Skrevet

Fant igjen denne tråden og ble litt tent. Jeg har tisset litt på meg selv tidligere, og når jeg da fant igjen denne tråden måtte jeg bare ned å kjøpe en pakke med bleier. Nå i skrivende stund sitter jeg med bleie på og må snart tisse. Gleder meg som en liten unge her jeg sitter...

• 6 måneder senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Ahhhh. Har nettopp tissa på baderomsgulvet. Blir så jævlig opphissa av å se den gule strålen min treffe gulvet med et plask, og kjenne tisse sprute til alle kanter. Har nettopp drukket 3 glass med vann og venter nå bare på at tiden er inne :)

Gjest pisser
Skrevet
Ahhhh. Har nettopp tissa på baderomsgulvet. Blir så jævlig opphissa av å se den gule strålen min treffe gulvet med et plask, og kjenne tisse sprute til alle kanter. Har nettopp drukket 3 glass med vann og venter nå bare på at tiden er inne :)

mm veldig mye opphissende her inne på disse sider, er kåt jeg...

• 4 måneder senere...
Gjest peelucky
Skrevet

Tissing og sex hører ikke sammen for min del. Men dere trenger da ikke fortelle hvor usigelig kvalmt og ekkelt dere synes det er til noen som har funnet ut noe de liker? Dårlig gjort, synes jeg.

Gjest mmann
Skrevet

Har lenge fantasert om å pisse på sjefen. Forsåvidt gi ham en brun gave også. Ante ikke før nå at det var en seksuell handling. Lurer litt på legningen min nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...