Gjest :) Skrevet 25. juli 2005 #21 Skrevet 25. juli 2005 Heja! Jeg forstår heller ikke hvorfor dette er så opphissende, men alle dere som bare lager spyfjes og sier dere ikke forstår dere på dette, kan dere ikke heller spørre da? Så får dere kanskje svar på det istedet... (Jeg for min del må si jeg synes det er litt uforskammet og lage spyfjes av andres seksuelle preferanser.... Men, meg om det..) Så derfor spør jeg, for jeg er ganske nysjgerrig, hva er det med denne Golden Shower som er opphissende? Er det selve følelsen idet tisset renner ut, eller er det å tisse ned partneren? Akkurat hva er det? For, når jeg (og sikkert mange andre jenter) blir stimulert ved g-punktet i skjeden så kjennes det noenganger ut som om jeg må tisse, og må på et vis holde litt igjen der for å ikke slippe det løs. Er det det som skjer? At dere må slippe det løs, og det da kjennes godt? Siden vi tydeligvis har noen erfarne her hadde det vært supert med noen ordentlige svar! Thank you, thank you, thank you, you're far too kind..
Gjest gjest1 Skrevet 26. juli 2005 #22 Skrevet 26. juli 2005 Hvorfor må vi som ikke liker å bruke sexpartneren som dass være prippne? Alle har sine fantasier, sett at jeg likte å tråkke på rotter med stilletthæler (rottene har ikke stilletthæler på seg nei), og at jeg mente alle burde dette her ellers er dere kjedelige? Eller at jeg likte å suge drittbefengt pikk som nevnes lengre her oppe? Huff nei, noen liker ditten og noen liker datten, godta det.
Gjest gjest1 Skrevet 26. juli 2005 #23 Skrevet 26. juli 2005 En gang jeg og en daværende elsker 'lekte oss' på badet fikk jeg lov til å holde i junior mens han tisset (i toalettet ). Det var ganske gøy, å kjenne hvordan det kjentes ut, og prøve å treffe skåla. Ikke særlig erotisk opphissende, men gøy likevel.
Gjest Maren Skrevet 26. juli 2005 #24 Skrevet 26. juli 2005 (endret) Huff nei, noen liker ditten og noen liker datten, godta det. ← Det er du som trenger å godta det i stedet for å komme med sleivete bemerkninger om andres preferanser. Endret 27. juli 2005 av Newt
Gjest Gjest_Mor_* Skrevet 26. juli 2005 #25 Skrevet 26. juli 2005 Kul tråd, ble inspirert nå! Til helgen skal jeg drite og pisse gubben i trynet. Må innrømme at jeg gleder meg.
Gjest gjest1 Skrevet 26. juli 2005 #26 Skrevet 26. juli 2005 (endret) Det er du som trenger å godta det i stedet for å komme med sleivete bemerkninger om andres preferanser. ← Unnskyld meg, men vis meg min sleivete bemerkning, for jeg har passet på å ikke bruke spysmileys og si ææææsj og lignende, men blir ganske så provosert når dere pissfolk skal bestemme at folk skal like det og det, nei huff, "skarpeste kniven i skuffen" kommentarer = towelie sier takk for seg i denne tråden. Endret 27. juli 2005 av Newt
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2005 #28 Skrevet 27. juli 2005 hei jeg her aldri prøv dette og egentlig aldri tenkt noe på det... -men nå når jrg sitter å leser dette tenker jeg... dere som kritiserer dette, hender det aldri du lar partneren din komme på deg??? sprute både her og der??? sperm er da på en måte et avfalls stoff det også???
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2005 #29 Skrevet 27. juli 2005 Du har rett i at det spruter når han kommer ja, men avfallsstoff er det da virkelig ikke!!!!!!!
Gjest glamourgirl Skrevet 29. juli 2005 #31 Skrevet 29. juli 2005 (endret) Herregud da jenter! Nå må dere for pokker gi dere med spy-smileyene deres! Hva bryr det dere om noen tenner på noe du selv ikke tenner på? Seksualiteten vår er like forskjellig som fingeravtrykkene våre, hovedinnlegger her har opplevd noe nytt og opphissende, BRA FOR HO! Om det ikke er din greie, so what! Noen tenner på det ene og noen tenner på det andre. Dessuten er det en del av oss jentene som spruter v G-punkts orgasme, ikke å forveksle med tissing! Det tror jeg er svært opphissende for den man har sex med. Men dette er ikke tiss... Endret 29. juli 2005 av glamourgirl
Gjest Gjest_StarHill_* Skrevet 29. juli 2005 #33 Skrevet 29. juli 2005 Alle med sitt. ← Og dette var mitt innleg...
StarHill Skrevet 29. juli 2005 #34 Skrevet 29. juli 2005 For komplisert det nye forumet her. Enklere på Asylet.
Gjest gjest1 Skrevet 31. juli 2005 #35 Skrevet 31. juli 2005 Hvis man kan se på urin som en kroppsvæske og ikke nødvendigvis henge seg opp i at tissing er noe man er vant til å gjøre på do, så er det ikke så grusomt forferdelig å tenke på. Herregud , urin er reint - sterilt faktisk. Og hvis man liker følelsen av å tisse på noen, så liker man det - er det noe å lage så innmari oppstyr om da? Jeg ville ikke likt å få det i ansiktet, ikke fordi det er urin, men fordi jeg synes det lukter vondt... og fordi jeg ikke liker å få vann i nesen heller. Og fordi jeg ser for meg at jeg får det i håret og ørene og overalt, og det vil jeg spares for..
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2005 #36 Skrevet 12. august 2005 Forsøkte tissesex for første gang forleden, og det var noe av det mest opphissende jeg har vært med på. Til dere som er nyskjerrige men skeptiske, kan jeg si at forberedelser har mye å si her. Tiss smaker generelt kanskje ikke spesielt godt nei, men hvis man drikker veldig mye vann en stund i forveien, blir urinen faktisk nesten helt fri for smak, lukt og farge! Utrolig deilig å kombinere dette med sex! Jeg og partneren hadde begge drukket masse på forhånd, og storkoste oss når vi tisset på hverandre. Vi sprutet hverandre klissvåte, tisset i munnen på hverandre og hadde fantastisk sex etterpå! Kan anbefales på det varmeste!
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 13. august 2005 #37 Skrevet 13. august 2005 Tisse gjør man på do...eller i bleia. Tissing hører ikke hjemme i sex. Jeg tror at folk som liker "tisse-sex" har en "svikt" innenfor det seksuelle område. Ja det tror jeg.
ryfia Skrevet 14. august 2005 #38 Skrevet 14. august 2005 Mannen min liker å se på at jeg tisser, spesielt ute. Men han har aldri spurt om jeg skal tisse på ham, og det er jeg glad for. Han blir kåt av å se på at jeg drar opp skjørtet og truse ned og setter meg på huk for å tisse ute.
Gjest toffifi Skrevet 16. august 2005 #39 Skrevet 16. august 2005 Har alldrig tisset på min samboer men når vi har sex så får jeg orgsmer som som spruter veldig !det kommer så mye under et sammleie at vi må bruke opp til 4store håndduker på kort tid for at det ikke skal gå igjennom på sofa el seng!at jeg spruter sånn blir samboeren min kjempe kåt av!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå