Gå til innhold

tissing

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_HM_*
Skrevet (endret)
Heisann folkens.

I går hadde jeg og mannen min heftig sex. Da vi hadde holdt på en god stund og hatt flere orgasmer sammen,måtte jeg tisse. Da foreslo min mann att jeg kunne tisse over kroppen hans (noe vi aldrig har gjort før). Så vi gikk ned på badet,og jeg satte meg på huk over han og begynte og tisse litt,han ble helt VILL har aldrig sett han sånn før og jeg ble kjempe kåt. Det endte med at jeg tisset på kroppen,ansiktet og penisen hans,det var utrolig opphissende vi kom med noen STERKE og KRAFTIGE orgasmer (han hadde da penis i skjeden). Det var noe helt nytt det med tissing,som vi aldri har prøvd før,kansje det var det som gjorde at det var så UTROLIGT GODT...

Men det skal gå en stund til neste gang,vil ikke la det bli en vane..

Men det skal prøves flere ganger,det er hvertfall sikkert... :sjenert:

Er det flere der ute som har prøvd det,vil gjerne høre deres historie.. :hoppe:

Usj og æsj. Urin er kroppsavfall og bør ikke drikkes. Tisse på kjæresten, vel kos dere for min del... Sex er knulle, oralt og mye annen lek, men tissing, går en grense. Eneste som er værre er å spise dritt. :(

Innlegget er redigert. Trille (mod)

Endret av Trille
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser det er fort å bli usaklig når det er snakk om litt "spesielle" ting her....

La de som tisser på hvarandre og tenner på det få gjøre det, uten å påstå at de er perverse eller har problem. Det tenner dem, og de gjør det sammen, uten å skade noen!

Og de som ikke tenner på dette er da vel ikke pripne og har et dårlig sexliv for det vel?!

Kjære vene, ikke vær så trangsynte da folkens :eeeh:

(å argumentasjonen: kanskje jeg burde drepe noen da, for det har jeg ikke prøvd før.... det er å dra det for langt. Snakk om usaklig...)

Gjest Gjest
Skrevet

Like eller ikke like, angående dette temaet, er et spørsmål om seksuell modenhet og grad av kåtskap, mener jeg.

Selv tenner jeg overhodet ikke på noe som involverer bleier, heller ikke å tisse i buksa tenner meg, tvert imot.

Å ha sex ute i naturen, og at jeg får se på at jenta tisser som en del av forspillet synes jeg derimot er veldig opphissende.

Å ligge i et badekar, mens jenta står over meg og tisser på meg, er også veldig opphissende.

Da jeg var yngre var alt dette griseri, men nå nyter jeg det, spesielt å se på ute i naturen, det er dyrisk og perverst og veldig opphissende, for meg da..

Gjest Gjest_mann 40_*
Skrevet

Dette forblir nok uprøvd her i huset. Turnoff for min del.

• 1 år senere...
Skrevet

har funnet ut nå nylig at typen min tenner på slikt... eneste problemet er at jeg ikke tør.... flere som har det slikt?

Gjest Gjest
Skrevet

En utmerket kur for menn som er litt store i munnen er at de må sitte hver gang de skal tisse og ha dodøren åpen. En litt nedverdigende straff, men temmelig effektivt.

Vi forsøkte dette en ukes tid og det fungerte!

Gjest  Mie
Skrevet

Hei Jente1989.

Det er alltid litt vanskelig i starten. Hva med å sitte bak ham i badekaret og tisse? Da ser du ikke ansiktet hans, og det blir ikke så mye stress. Etterhvert som dette kommer naturlig for deg kan du avansere til å tisse på kroppen hans osv. Du skal se på sikt at dette er noe du kommer til å tenne voldsomt på du og. Vi har alle vært der at vi synes tiss er ekkelt (og noen er der tydeligvis ennå), men når man får utvidet horisontene sine litt, er det faktisk ganske deilig!

Lykke til!

Mie.

Gjest Gjest
Skrevet

Dama mi og jeg tisser på hverandre i dusjen av og til. Deilig og opphissende!

Til dere som synes det er ekkelt: Er vel ikke noe verre å få piss på seg enn sæd/fittesaft, vel?

Gjest Gjest_Marianne_*
Skrevet
En utmerket kur for menn som er litt store i munnen er at de må sitte hver gang de skal tisse og ha dodøren åpen. En litt nedverdigende straff, men temmelig effektivt.

Vi forsøkte dette en ukes tid og det fungerte!

Hehe, regner med at han ikke var så høy i hatten etterhvert da :)

Gjest Gjest
Skrevet
Hehe, regner med at han ikke var så høy i hatten etterhvert da :)

Han har egentlig ikke noe valg, da. Siden jeg eier leiligheten vi bor i.

Gjest David John jr.
Skrevet
LoisLane: Jeg er helt enig med deg.

Jeg praktiserer ikke wetsex selv, men herregud så mange pripne damer det er her inne - håper dere ikke representative.

Ps...

Forresten så tror jeg at damene her inne som tror at "bare jeg sminker meg litt, kjøper litt blondeundertøy og så vil enhver mann og i hvertfall kjæresten min dø av kåthet" vil bli veldig veldig skuffet over tid ... vi menn er ikke så banalt enkle...

ds

Gjest Gjest_jente1989_*
Skrevet
Jeg praktiserer ikke wetsex selv, men herregud så mange pripne damer det er her inne - håper dere ikke representative.

Ps...

Forresten så tror jeg at damene her inne som tror at "bare jeg sminker meg litt, kjøper litt blondeundertøy og så vil enhver mann og i hvertfall kjæresten min dø av kåthet" vil bli veldig veldig skuffet over tid ... vi menn er ikke så banalt enkle...

ds

enig med deg der

Gjest Alabama
Skrevet
synes selv det er litt ekkelt. men det som gjør at noen tenner på er vel at det er litt nasty og uvanlig

Jepp, det er litt nasty, derfor jeg har lyst til å prøve.. Litt skeptisk også, men det var jeg før jeg prøvde analsex også!

viss det er så "normalt" , hvorfor ikke ta det opp i en samtale hva dere driver med? en familiefest eller noe? bare sleng ut" vi tissa litt på hverandre ista vi, det var jammen opphissende"

haha, serlig! ingen som sier sånne ting! (ikke bli kåte nå da) LOL

Kjære deg! De fleste her er sikkert enige om at det ikke er så normalt (foretrekker ordet vanlig) å tisse på hverandre!

Men det at noe er normalt er ikke ensbetydende med å være et godt samtaleemne i familieselskaper.

Å onanere, noe som er så normalt at nesten alle mennesker gjør det, anser jeg som litt for privat til å dele med slekta.

Gjest Gjest_London_*
Skrevet
Hei Jente1989.

Vi har alle vært der at vi synes tiss er ekkelt (og noen er der tydeligvis ennå), men når man får utvidet horisontene sine litt, er det faktisk ganske deilig!

Lykke til!

Mie.

Helt enig

• 2 måneder senere...
Gjest Nysgjerring
Skrevet

Har veldig lyst til å prøve dette med kjæresten min selv, men tør ikke spørre. Noen råd?

Vi har bare hatt "vanlig sex", oralsex etc. tidligere, aldri noe i nærheten av dette en gang. Hvordan foreslår man noe slikt?

Hvordan gjorde dere det, dere som har prøvd det?

Takk for alle svar!!

Skrevet

Jeg kan se at det kan være ok å gjøre det i dusjen, på hverandres kropper, ikke ansikt.

Skrevet

Kjæresten min fortalte meg i fjor om denne fantasien han har.. I etterkant snakket vi en del om det, hva jeg synes om det, om det var aktuelt, og hvordan det evt kunne gjennomføres.

Vi har ikke snakket om dette før han for noen dager siden bragte det på bane igjen. Og siden jeg ikke har noen negative tanker i forbindele med å prøve dette, lurer jeg på om det finnes noen her inne som har noen ideer til hvordan vi kan gjøre dette?

Skrevet
Kjæresten min fortalte meg i fjor om denne fantasien han har.. I etterkant snakket vi en del om det, hva jeg synes om det, om det var aktuelt, og hvordan det evt kunne gjennomføres.

Vi har ikke snakket om dette før han for noen dager siden bragte det på bane igjen. Og siden jeg ikke har noen negative tanker i forbindele med å prøve dette, lurer jeg på om det finnes noen her inne som har noen ideer til hvordan vi kan gjøre dette?

Ta det etter en kveld på byen når dere begge er godt brisne. En fin og "løs" måte å starte på. Sett deg f.eks på do og spør om han vil kose litt med musa di mens du tisser. Om du er trygg på kjæresten din er det ingen problem. :)

Ellers må jeg bare sitere dette, som er et sykt bra poeng! :jepp:

Ps...

ds

Skrevet

Hyggelig at dere har funnet en ny høyde. Ikke noen høydare for meg - men det er ikke poenget.

Kos dere!

• 10 måneder senere...
Gjest Gjest
Skrevet
Hvor treffer jeg deg?? :smile:

Har ikke testet det ennå, men det frister.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...