Trampe Skrevet 17. august 2005 #41 Skrevet 17. august 2005 Jaja. Jeg har ikke tisset på noen, unntatt da jeg var lita og mamma skulle hjelpe meg å tisse ute. Da bomma jeg og traff skoen hennes. Men bortsett fra det, nei...og det kunne ikke falle meg inn å gjøre det heller. Men dere må da kose dere med tissingen, om dere liker det!
Gjest bleiesex Skrevet 18. august 2005 #42 Skrevet 18. august 2005 Jeg tenner ikke på å tisse på andre, men å tisse i en bleie derimot, det syns jeg er opphissende. Skikkelig deilig å gå med bleien en stund først, kjenne hvordan kjønnsorganet til stadighet gnis mot den myke bleien, og til slutt må man jo tisse og da kiler det så godt når urinen renner ut i bleien.
Gjest tisseelskern Skrevet 24. august 2005 #43 Skrevet 24. august 2005 Jeg forstår godt hva du mener. Jeg elsker å bli tisset på og helst drikker jeg det. Heldigvis er det blitt flere og flere jenter som er villige til å gjøre dette nå i forhold til for noen år siden. Jeg blir kjempekåt av smaken og kan få utløsning bare av at en dame stor skrevs over meg og tisser mer i ansiktet og munnen. Noen synes dette høre helt forferdelig ut, men de har sannsynligvis ikke opplevd det jeg har. Jeg har holdt på med dette i over 20 år og har også gått videre til å mott damenes "brune" gaver. Dette krever mer tilvenning men det gir en helt sinnsykt effekt på meg ihvertfall. Det var en godt voksen dame som i sin tid anbefalte meg å prøve dette, men første gangen hadde jeg problemer med det. Jeg synes at "brune" ting lukter vondt akkurat som andre, men i den settingen blir jeg helt som i trance og kan spise de "brune" gavene uten problemer. For meg er det gått så langt at jeg får bedre orgasmer av slik sex enn samleie og det bekymrer meg selvsagt en del.
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2005 #44 Skrevet 14. september 2005 Ville heller smake på min kjæres tiss enn å spise avskyelig "råkkefår" ost.
Gjest TisseGladPar Skrevet 21. september 2005 #45 Skrevet 21. september 2005 Hei ! Min mann og jeg har prøvd det en gang. Kan bare bekrefte at det var deilig/opphissende både å tisse på min mann og bli tisset på. Vi tisset ikke hverandre i ansiktet, men øvrige deler av kroppen fikk sitt. Mulig enkelte av dere synes dette er bra kinky, men både min mann og jeg hadde stor glede av det. Et godt råd: Drikk masse før dere prøver for å unngå den gul tiss og "tisselukta". Lykke til ! ! !
Gjest Pecado Skrevet 21. september 2005 #46 Skrevet 21. september 2005 Tiss i munnen og brune gaver. Nei takk.
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2005 #47 Skrevet 21. september 2005 Tiss i munnen og brune gaver. Nei takk. ← Tiss er helt i orden,men brune gaver... Nei takk
Nick Etmitt Skrevet 22. september 2005 #48 Skrevet 22. september 2005 Jeg forstår godt hva du mener. Jeg elsker å bli tisset på og helst drikker jeg det. Heldigvis er det blitt flere og flere jenter som er villige til å gjøre dette nå i forhold til for noen år siden. Jeg blir kjempekåt av smaken og kan få utløsning bare av at en dame stor skrevs over meg og tisser mer i ansiktet og munnen. Noen synes dette høre helt forferdelig ut, men de har sannsynligvis ikke opplevd det jeg har. Jeg har holdt på med dette i over 20 år og har også gått videre til å mott damenes "brune" gaver. Dette krever mer tilvenning men det gir en helt sinnsykt effekt på meg ihvertfall. Det var en godt voksen dame som i sin tid anbefalte meg å prøve dette, men første gangen hadde jeg problemer med det. Jeg synes at "brune" ting lukter vondt akkurat som andre, men i den settingen blir jeg helt som i trance og kan spise de "brune" gavene uten problemer. For meg er det gått så langt at jeg får bedre orgasmer av slik sex enn samleie og det bekymrer meg selvsagt en del. ← For all del, gjør som du lyster... Men kan det ikke være farlig å spise avføring da? Jeg tenker på tarmbakterier osv. Tror dette er det ALLER siste jeg kan tenke meg å gjøre. Jeg grøsser bare ved tanken. Hva er det som ga deg lyst til å prøve dette i utgangspunktet?
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2005 #49 Skrevet 23. september 2005 Det er godt å lese at flere enn jeg liker tissesex. Å bli tisset på er enda mer opphissende enn å tisse på synes jeg. Å drikke min samboers tiss er noe av det mest intime - det nærmeste jeg kan komme henne. Det smaker dessuten herlig dersom hun har drukket vann eller te eller øl først.
Gjest Pecado Skrevet 23. september 2005 #50 Skrevet 23. september 2005 For all del, gjør som du lyster... Men kan det ikke være farlig å spise avføring da? Jeg tenker på tarmbakterier osv. Tarmbakterier er farlige ja. Og tenk deg når du kommer til legen skikkelig syk og skal forklare hvordan du fikk i deg så masse e-coli bakterier.
Noorgie Skrevet 25. september 2005 #51 Skrevet 25. september 2005 Er faktisk en av de få tingene vi enda ikke har eksperimentert med, om det vil skje? Tja det vet jeg ikke, tror vel egentlig ikke det, men hadde hun insistert på det så kanskje!!
Gjest Miss.Chanel Skrevet 25. september 2005 #52 Skrevet 25. september 2005 (endret) dette er tiss og bæsj vi snakker om!!!!!!!! Slettet, Mie (mod). Endret 25. september 2005 av Mie
Cronos Skrevet 26. september 2005 #53 Skrevet 26. september 2005 Artig for dere at det funker så bra. Litt rart å høre folk uttale seg om ting de ikke har prøvd, men... Nevner her noen (u)interessante facts, uten å ta side i 'debatten': Urin er faktisk sterilt, altså uten bakterier. Madonna tisser i dusjen - angivelig mot sopp på føttene. Soldater i første verdenskrig tisset (etter sigende) hverandre i sårene for å rense dem. Aztekerne brukte urin til desinfisering og medisin (mot maveproblemer). Endel mennesker forespråker urin-terapi, dvs. at det skal være helsebringende å drikke egen urin.
Gjest Miss.Chanel Skrevet 26. september 2005 #55 Skrevet 26. september 2005 (endret) viss det er så "normalt" , hvorfor ikke ta det opp i en samtale hva dere driver med? en familiefest eller noe? bare sleng ut" vi tissa litt på hverandre ista vi, det var jammen opphissende" haha, serlig! ingen som sier sånne ting! (ikke bli kåte nå da) LOL Endret 21. mai 2007 av Trille
Gjest Miss.Chanel Skrevet 26. september 2005 #56 Skrevet 26. september 2005 Artig for dere at det funker så bra. Litt rart å høre folk uttale seg om ting de ikke har prøvd, men... Nevner her noen (u)interessante facts, uten å ta side i 'debatten': Urin er faktisk sterilt, altså uten bakterier. Madonna tisser i dusjen - angivelig mot sopp på føttene. Soldater i første verdenskrig tisset (etter sigende) hverandre i sårene for å rense dem. Aztekerne brukte urin til desinfisering og medisin (mot maveproblemer). Endel mennesker forespråker urin-terapi, dvs. at det skal være helsebringende å drikke egen urin. ← jeg er imot drap ... men kansje jeg liker det? har jo ikke "prøvd" ere muli?
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2005 #57 Skrevet 26. september 2005 Urin og "brune gaver" (pussig uttrykk) er avfallsstoffer som kroppen skiller ut fordi det ikke kan nyttegjøres. Greit nok at urin sikkert er sterilt og blablabla, men å nekte for at det delvis består av avfallsstoffer blir å nekte for biologiske fakta. Det er en grunn til at det kommer UT igjen av kroppen....
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2005 #58 Skrevet 6. oktober 2005 Deilig å se at andre også tenner på " tissing ". Jeg har tent på tissing siden puberteten og jeg er 20 år nå. Husket før når jeg var skikkelig kåt barberte jeg meg helt i underlivet og så drakk jeg 1,5l med vann og gikk ut for en spasertur uten undertøy og tisset på forskjellige steder ute. Dette var ekstremt opphissende, å kjenne det renne i strie strømmer. Dette utviklet seg til at jeg gikk i skogen og kledde meg naken og tisset på meg selv ved å ligge på nakken.. flere ganger. Jeg klatret opp i trær og tisset ned mot bakken høyt oppi trærne. Jeg synst det er ekstremt deilig å stå naken og kjenne friskluften blåse på bar hud og samtidig tisse. Jeg gjør også lignende hjemme, drikker tisset mitt når jeg ligger i badekaret osv. Urin smaker rent som vann og lukter som vann om man drikker nok! Jeg pleier og drikke 2liter pepsi max eller annen light brus i forveien ganske raskt. Light brus går veldig raskt gjennom kroppen! Når man har drukket dette.. tisser man vann! Dette er utrolig deilig å drikke. Jeg sier det til dere som er skeptiske.. PRØV DET.
metalish Skrevet 6. oktober 2005 #59 Skrevet 6. oktober 2005 hva med de som liker å bæsje på hverandre*? det er enda værre.
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2005 #60 Skrevet 6. oktober 2005 NEI takk til " brune gaver " Men JA takk til tiss! Alle tenner ulikt.. Jeg synst at tissesex er deilig.. mens at " brune gaver " er kvalmt!! Da begynner det å bli riktigt grisete
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå