Gjest eem Skrevet 17. juli 2005 #1 Skrevet 17. juli 2005 Heisann folkens. I går hadde jeg og mannen min heftig sex. Da vi hadde holdt på en god stund og hatt flere orgasmer sammen,måtte jeg tisse. Da foreslo min mann att jeg kunne tisse over kroppen hans (noe vi aldrig har gjort før). Så vi gikk ned på badet,og jeg satte meg på huk over han og begynte og tisse litt,han ble helt VILL har aldrig sett han sånn før og jeg ble kjempe kåt. Det endte med at jeg tisset på kroppen,ansiktet og penisen hans,det var utrolig opphissende vi kom med noen STERKE og KRAFTIGE orgasmer (han hadde da penis i skjeden). Det var noe helt nytt det med tissing,som vi aldri har prøvd før,kansje det var det som gjorde at det var så UTROLIGT GODT... Men det skal gå en stund til neste gang,vil ikke la det bli en vane.. Men det skal prøves flere ganger,det er hvertfall sikkert... Er det flere der ute som har prøvd det,vil gjerne høre deres historie..
Gjest gjest1 Skrevet 17. juli 2005 #2 Skrevet 17. juli 2005 Nei, men jeg holder alltid på å tisse på meg før vi kal ha sex, løper inn på do, tisser, tørker og vasker musa og setter igang igjen. Det er jo nesten lik din historie bare at jeg tisser i doen
missluna Skrevet 18. juli 2005 #3 Skrevet 18. juli 2005 (endret) Har hørt at deter en ganske normal fetish det der, men kunne ALDRI tenkt meg å prøve det selv. Både min og min sambo's urin har sitt sted i doen.. Endret 21. mai 2007 av Trille
Gjest Anne-Kari Skrevet 18. juli 2005 #4 Skrevet 18. juli 2005 Kjenner meg igjen i det du sier der. Jeg og samboeren har av og til tissesex. Han elsker deg og jeg tenner på det jeg også. Det er ingen skade i litt urin, så ikke hør på de prippne frøknene som garantert kommer til å skrive en masse innlegg i denne tråden. Så lenge begge har utbytte av det er det bare å la vannet flomme! Jeg synes det er fint at dere har oppdaget noe nytt i sexlivet deres, og håper dere fortsetter å eksperimentere og ha god sex lenge. Anne-Kari.
Gjest Milah Skrevet 18. juli 2005 #5 Skrevet 18. juli 2005 Jeg personlig kunne ikke tenke meg å gjøre det. Men hvis andre får noe ut av det må de tisse til krampa tar de for min del.
Sarabi Skrevet 18. juli 2005 #6 Skrevet 18. juli 2005 Jeg kunne aldri tenkt meg å prøve det... men har ikke fordommer mot de som faktisk tenner på det. Og som Glow in the dark sier at hun hadde vært så nervøs at det ikke hadde kommet en dråpe.. Det hadde nok hendt meg og. Får ALDRI til å tisse med noen i nærheten...
Gjest eem Skrevet 18. juli 2005 #7 Skrevet 18. juli 2005 Alle har ulike lyster og godt er det. Dere som sier at det er perverst og vemeligt,det er ikke det jeg spør om.. Men men det er godt ingen er like... Selv sa jeg før at tissing vil jeg aldrig prøve,mente også at det var i do det hørte til,men det skader ikke og prøve. SÅ TIL DERE SOM IKKE HAR PRØVD DETTE: DERE BØR IKKE UTALE DERE OM NOE SOM DERE IKKE VET NOE OM...
Gjest Guest Skrevet 18. juli 2005 #8 Skrevet 18. juli 2005 Ganske utrolig at noen har lyst til å pisse noen i tryne og bli pissa i trynet. Eller hvor som helst ellers. PISS! Har du tenkt over det? Vi snakker urin ikke champagne. Gult avfallstoff som lukter dritt og som jeg ikke tør tenke på hvordan smaker. Men for all del. Liker du det så samme for meg. Men piss?????
Miss Angelina Skrevet 19. juli 2005 #9 Skrevet 19. juli 2005 (endret) Fint, for dere som liker det!! Jeg derimot kunne aldri ha tenkt meg og pisse partneren i trynet. men smak og behag... Jeg kan ikke skj;nne hva det skal v're godt for!! Det kan da ikke smake godt????? Nei, naa vart jeg Ass Endret 21. mai 2007 av Trille
Gjest asd Skrevet 20. juli 2005 #10 Skrevet 20. juli 2005 Pissing er noe av det beste jeg vet,det er så utrolig deiligt og pisse på gubben.. Vi blir utrolig kåte av det,og det går for oss hver gang.. Vi driver med mye andert og men skal ikke gå i detaljer.. STÅ PÅ DERE SOM LIKER DET SOM INGEN ANDRE LIKER
Gjest LoisLane Skrevet 20. juli 2005 #11 Skrevet 20. juli 2005 Tissing og sex hører ikke sammen for min del. Men dere trenger da ikke fortelle hvor usigelig kvalmt og ekkelt dere synes det er til noen som har funnet ut noe de liker? Dårlig gjort, synes jeg.
Gjest Gjest_vilde_* Skrevet 20. juli 2005 #12 Skrevet 20. juli 2005 LoisLane: Jeg er helt enig med deg.
Gjest gjest1 Skrevet 20. juli 2005 #13 Skrevet 20. juli 2005 SÅ TIL DERE SOM IKKE HAR PRØVD DETTE: DERE BØR IKKE UTALE DERE OM NOE SOM DERE IKKE VET NOE OM... ← Skal jeg like å drepe folk da, siden jeg ikke har prøvd det?
Pleier Skrevet 20. juli 2005 #14 Skrevet 20. juli 2005 Her aldri gjort det, og kommer nok aldri til å prøve det. Men meg om det.
pusesen Skrevet 22. juli 2005 #15 Skrevet 22. juli 2005 Både jeg og min mann setter pris på en golden shower, det krydrer sexlivet vårt ekstra!
Gjest Bøllefrøet Skrevet 24. juli 2005 #16 Skrevet 24. juli 2005 For meg har tissing og sex ingenting med hverandre og gjøre, men folk er jo forskjellige
Gjest lurven Skrevet 24. juli 2005 #17 Skrevet 24. juli 2005 synes selv det er litt ekkelt. men det som gjør at noen tenner på er vel at det er litt nasty og uvanlig
Flowery Skrevet 25. juli 2005 #18 Skrevet 25. juli 2005 (endret) Tisse partneren i ansiktet?? Nå ble jeg sjokka! Endret 21. mai 2007 av Trille
Gjest Gjest_tea_* Skrevet 25. juli 2005 #19 Skrevet 25. juli 2005 Mangen forskjellige meninger her gitt... Jeg mener så lenge noen synes tissing er godt for dem så må de bare holde på.. Det er jo noe som ikke raker oss.. Men det er jo de som blir helt hysterisk når de hører ordet tissing og da må de skrive masse negativt.. Jeg selv har aldrig prøvd noe slikt,men så lenge de gir sexlivet til noen en extra puff så hvorfor ikke... NOEN HAR GLEDER AV DITT OG NOEN AV DATT
Gjest Gjest_Kenneth_* Skrevet 25. juli 2005 #20 Skrevet 25. juli 2005 Kjenner meg igjen i det du sier der. Jeg og samboeren har av og til tissesex. Han elsker deg og jeg tenner på det jeg også. Det er ingen skade i litt urin, så ikke hør på de prippne frøknene som garantert kommer til å skrive en masse innlegg i denne tråden. Så lenge begge har utbytte av det er det bare å la vannet flomme! Jeg synes det er fint at dere har oppdaget noe nytt i sexlivet deres, og håper dere fortsetter å eksperimentere og ha god sex lenge. Anne-Kari. ← Enig med deg Anne-Kari, de prippne har et snevert sexliv, har en kammerat som skryter av ei som tok pikken i munnen da den kom rett fra nr.2....Hu hadde ikke støv på hjernen nei:ler:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå