Gå til innhold

Hvorfor negativt at jeg var et "godt knull"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller hva menes med det uttrykket? Jeg hadde mye sex med en fyr i sommer som viste seg å være en skikkelig drittsekk. Nå er greia at han har sagt til kompisene sine at jeg var et "godt knull", og det har liksom blitt noe jeg mobbes for av de andre. Jeg skjønner jo såpass at utrykket er nedverdigende og at det høres ut som han bare har brukt meg, men samtidig tenker jeg: godt knull, det betyr jo god i senga, altså positivt, noe de ikke bør mobbe meg for, men være nysgjerrige på.

Anonymkode: fa70b...ead

Videoannonse
Annonse
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller hva menes med det uttrykket? Jeg hadde mye sex med en fyr i sommer som viste seg å være en skikkelig drittsekk. Nå er greia at han har sagt til kompisene sine at jeg var et "godt knull", og det har liksom blitt noe jeg mobbes for av de andre. Jeg skjønner jo såpass at utrykket er nedverdigende og at det høres ut som han bare har brukt meg, men samtidig tenker jeg: godt knull, det betyr jo god i senga, altså positivt, noe de ikke bør mobbe meg for, men være nysgjerrige på.

Typisk ekte drittsekker som omtrent løper til sine kompisser og sier hvem man har hatt sex med. Han er nok mere stolt av å fortelle at han har draget og skryte til sine kompisser, enn at han bryr deg om deg... Et "godt knull" er ikke så troverdig når du ser på oppførselen hans vel?

• Liker 2
Skrevet
17 minutter siden, Bamseklemmer said:

Typisk ekte drittsekker som omtrent løper til sine kompisser og sier hvem man har hatt sex med. Han er nok mere stolt av å fortelle at han har draget og skryte til sine kompisser, enn at han bryr deg om deg... Et "godt knull" er ikke så troverdig når du ser på oppførselen hans vel?

Så jeg var ikke et godt knull engang?

Skrevet

Umulig å si uten å kjenne dynamikken i den gjengen.  Kan hende han har fremstilt deg som lettlurt og dum, og at et godt knull, og et nytt hakk i sengestolpen var det eneste du var brukandes til?

Anonymkode: 8545b...c7c

• Liker 3
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så jeg var ikke et godt knull engang?

Nei det kan ikke jeg vite.. Tror du det er troverdig når du beskriver han som en drittsekk selv da, hva var din opplevelse? Ikke overtenkt og dra konklusjoner ut av andres meninger...

Gjest Dævendøtte
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han tror han fremhever seg selv, samtidig som han trykker deg ned. Litt sånn "jeg er eplekjekk og driter i følelsene til alle" attitude.

De fleste vettuge han sier det til, himler egentlig med øya inni seg. Over ham, ikke deg. Så vet de også at du duger i senga og kanskje prøver å utnytte det. Men da skal du være kostbar. 

Og blir du "mobbet" for at du var et godt knull, kan du bare svare at du gjorde ditt beste for at det skulle komme noe godt ut av det, for han var alt annet enn et godt knull. 

Edit.. glemte et ord.

Endret av Dævendøtte
Skrevet
3 minutter siden, Bamseklemmer said:

Nei det kan ikke jeg vite.. Tror du det er troverdig når du beskriver han som en drittsekk selv da, hva var din opplevelse? Ikke overtenkt og dra konklusjoner ut av andres meninger...

Min opplevelse var at det var vilt bra sex for begge. Så har vanskelig for å tro at det ikke er noenting positivt i det han sa.

Skrevet

Bare fortsett å tenk som du gjør, og drit i han ☺️

Anonymkode: 53bcf...834

Skrevet

Hvem sier at det er noe negativt?

Anonymkode: 668ee...450

Skrevet

Betyr at du ikke er kjærestemateriale. Signaliserer til kompisene at hvis de har lyst på litt uforpliktende morro er du riktig person.

• Liker 3
Skrevet

Godt knull betyr vel nettopp det, et godt knull. Kan ikke se noe negativt i det og det bekrefter du også. at kompisene bruker det til å le av er mest fordi de gjerne skulle hatt seg et godt knull selv, men er for umodene til å finne ut hvordan de oppnår det. Le med de og rett fokuset over på de.

• Liker 2
Skrevet
36 minutter siden, LoppeLiten said:

Godt knull betyr vel nettopp det, et godt knull. Kan ikke se noe negativt i det og det bekrefter du også. at kompisene bruker det til å le av er mest fordi de gjerne skulle hatt seg et godt knull selv, men er for umodene til å finne ut hvordan de oppnår det. Le med de og rett fokuset over på de.

Dette ga mening. De er nok umodne. Tror du kanskje de vil ha meg da? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...