AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #1 Del Skrevet 17. august 2020 Jeg har alltid sett på meg selv som feminin, jeg liker å være/vise at jeg er dame rett og slett jeg ser noen menn har dette som «krav» på tinder. Typ «Du må være feminin» 1. Jeg syntes det er en merkelig ting å kreve, så jeg blir ikke en match.. 2. Ble plutselig veldig nyskjerrig på hva dere menn definerer som feminin ? Anonymkode: 65179...81e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #2 Del Skrevet 17. august 2020 At du ikke banner, raper og fiser, har træler i hendene og elsker å renske sluket og spa møkk. Anonymkode: cb7f0...d54 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #3 Del Skrevet 17. august 2020 Det er et godt spørsmål, for det er ganske viktig for å tiltrekke deg menn (for de som bryr seg om det). Utseende er et aspekt naturligvis, og er du liten og nett har du jo en fordel. Men om man fokuserer på personlighet, så er menn programmert til å lete etter en dame som kan bli en god mor. Som er omsorgsfull, empatisk, ikke hissig, som setter familie først, flink til å snakke om personlige ting og følelser. Som tar vare på de rundt seg. Er ikke det positive ting da 😀 Anonymkode: e7061...49c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #4 Del Skrevet 17. august 2020 Jeg hadde aldri skrevet noe sånt, men tatt utgangspunkt i bildene, og så sett det an. Feminint er veldig subjektivt, og vi har sikkert forskjellige referanser, både på utseende og oppførsel. Anonymkode: 1cda3...c19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #5 Del Skrevet 17. august 2020 Det betyr søt i væremåten, ekstra "jentete" for meg. Slik som Martine Lunde oppfører seg i dette intervjuet Anonymkode: 30bf8...f47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #6 Del Skrevet 17. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er et godt spørsmål, for det er ganske viktig for å tiltrekke deg menn (for de som bryr seg om det). Utseende er et aspekt naturligvis, og er du liten og nett har du jo en fordel. Men om man fokuserer på personlighet, så er menn programmert til å lete etter en dame som kan bli en god mor. Som er omsorgsfull, empatisk, ikke hissig, som setter familie først, flink til å snakke om personlige ting og følelser. Som tar vare på de rundt seg. Er ikke det positive ting da 😀 Anonymkode: e7061...49c Ikke så veldig positivt når feminin er det motsatte av maskulin som igjen betyr at menn søker en som er alt det du nevner fordi han ikke er disse tingene selv...Man vil selv ha en mann som har alle de egenskapene du nevner hvis man skal starte en familie da. Man ønsker selvfølgelig for eksempel en som setter familien først. Det alene er en egenskap som kan være feminin og maskulin etter hvordan man ser på det. Men jeg tenker uansett på at de ikke vil ha en som er brautende og lignende i oppførsel og at hun er en som ikke alltid må gå kledd i anonyme komfortable klær og aldri pynter seg. Anonymkode: afa96...6d3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #7 Del Skrevet 17. august 2020 Opplever det mest som at de søker noen som er klassisk feminin i utseende enn at det gjelder personlighet når det står i profilen. Sveiper de uansett bort om det står som krav. Anonymkode: 1f08b...36f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jr.Garcon Skrevet 18. august 2020 #8 Del Skrevet 18. august 2020 (endret) 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har alltid sett på meg selv som feminin, jeg liker å være/vise at jeg er dame rett og slett jeg ser noen menn har dette som «krav» på tinder. Typ «Du må være feminin» 1. Jeg syntes det er en merkelig ting å kreve, så jeg blir ikke en match.. 2. Ble plutselig veldig nyskjerrig på hva dere menn definerer som feminin ? Anonymkode: 65179...81e Jeg hadde aldri skrevet det som et eget krav, men feminin for meg... hmm🤔 Velstelt, BARBERT, mild, lys stemme, ikke går som en mann, og at hun i alle fall er bittelitt opptatt av å kle seg som et hunkjønn. Hun kan ikke ha kort hår! Men hun må gjerne ha både feminine og maskuline interesser, rape/fise, og generelt være uhøytidelig og avslappet. Endret 18. august 2020 av Jr.Garcon 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #9 Del Skrevet 18. august 2020 På 17.8.2020 den 17.00, AnonymBruker skrev: At du ikke banner, raper og fiser, har træler i hendene og elsker å renske sluket og spa møkk. Anonymkode: cb7f0...d54 Raping og fising gjør alle pattedyr, inkludert kvinner, men flertallet (inkl meg selv) av oss forsøker å skjule det så godt vi kan, gå på toalettet eller lignende. Luft må ut, slik er alle mennesker skapt. Reagerer selv på for mye banning, begge kjønn. Anonymkode: f5736...c83 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #10 Del Skrevet 18. august 2020 Jeg er visstnok ikke feminin da....har grov stemme, arbeidsnever, banner som en gammel sjøulk, går sport i å rape høyest hjemme alene, kler meg ganske androgynt. Men så tiltrekkes jeg også menn som "tåler en trøkk" og ikke bryr seg om musestemme, neglelakk og pudderrosa cardigans Anonymkode: 16fb7...873 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 18. august 2020 #11 Del Skrevet 18. august 2020 Hjelpesløs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #12 Del Skrevet 19. august 2020 Mange mener egentlig jålete når de sier feminin. Man kan ha flere feminine sider ved seg uten å være jålete. Anonymkode: 5ffc2...2b4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #13 Del Skrevet 19. august 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Men så tiltrekkes jeg også menn som "tåler en trøkk" og ikke bryr seg om musestemme, neglelakk og pudderrosa cardigans Det finnes mellomting. Det trenger liksom ikke være Audrey Hepburn, eller Instababe. Liker best den skandinaviske sportyfeminine fjellgeita. Anonymkode: 1cda3...c19 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #14 Del Skrevet 19. august 2020 On 8/17/2020 at 6:53 PM, AnonymBruker said: Ikke så veldig positivt når feminin er det motsatte av maskulin som igjen betyr at menn søker en som er alt det du nevner fordi han ikke er disse tingene selv...Man vil selv ha en mann som har alle de egenskapene du nevner hvis man skal starte en familie da. Man ønsker selvfølgelig for eksempel en som setter familien først. Det alene er en egenskap som kan være feminin og maskulin etter hvordan man ser på det. Men jeg tenker uansett på at de ikke vil ha en som er brautende og lignende i oppførsel og at hun er en som ikke alltid må gå kledd i anonyme komfortable klær og aldri pynter seg. Anonymkode: afa96...6d3 Huff ja. Jeg er de tingene som ble nevnt, og har alltid tiltrukket meg menn som er det motsatte med lite empati, egoistiske, evner ikke reflektere eller snakke om følelser og eier ikke omsorg. Så har de sagt at det er så gull med meg som utfyller dem. Hva fikk jeg tilbake? Roboter som gjorde meg ulykkelig. Anonymkode: e9644...ca2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #15 Del Skrevet 19. august 2020 Overvektige er sjelden feminine, så for meg er ei feminin jente ei som er normalvektig. Anonymkode: 7cbee...626 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #16 Del Skrevet 19. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det finnes mellomting. Det trenger liksom ikke være Audrey Hepburn, eller Instababe. Liker best den skandinaviske sportyfeminine fjellgeita. Anonymkode: 1cda3...c19 Joda, og ære være forskjeller. Ikke noe galt i noen av delene. Det er bare ikke meg som ikke er sånn. Ikke er jeg "sportyfeminim" heller, hvis du tenker på sånn kvinner med sjokkfargede bergansklær og rosa lari traa ullundertøy osv. Jeg barerer meg jo for eks, og kan godt gå i skjørt eller kjole til jul for eks - men helst ikke. Liker å kunne slenge meg ned et sted med føttene alle veier uten å flashe alle. Men jeg "er" ikke naturlig feminin og gidder heller ikke gjøre meg til for andre. Anonymkode: 16fb7...873 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #17 Del Skrevet 19. august 2020 På 17.8.2020 den 18.22, AnonymBruker skrev: Det betyr søt i væremåten, ekstra "jentete" for meg. Slik som Martine Lunde oppfører seg i dette intervjuet Anonymkode: 30bf8...f47 Dette er facinerende at du sier. Jeg liker absolutt ikke når jenter gjør seg til og spiller søt. Det er absolutt ikke søtt. Det er så lett å se gjennom, det er bare et spill, og fremstår så utrolig falskt. Anonymkode: a51e0...e89 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #18 Del Skrevet 19. august 2020 Det er forresten vanskelig å finne eksempel på ikke-feminine kvinner i film og populærkultur. I så fall er det nesten utelukkende som lesbiske karakterer. Anonymkode: 1cda3...c19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #19 Del Skrevet 19. august 2020 Bestille time hos thai damene og lær. En grunn til at norske eldre damer ikke er tiltrekkende hos menn som heller vil ha en konemateriale fra andre siden av kloden. Anonymkode: 41b33...6f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #20 Del Skrevet 19. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er forresten vanskelig å finne eksempel på ikke-feminine kvinner i film og populærkultur. I så fall er det nesten utelukkende som lesbiske karakterer. Anonymkode: 1cda3...c19 Ikke så vanskelig : Alle Melissa McCarthys roller (spesielt Bridesmaids, Heat, Tammy) Sandra Bullock i Heat, Miss Congeniality, the proposal Kristen wiig i Bridesmaids Christina Applegate i The sweetest thing Viola Davis i How to get away with murder Rollen Janice i Mean Girls + flere av smårollene som sportsjentene osv Mae Whitman i Good Girls Monique og Sidibe (?) i Precious Kathy Bates i flere roller Brittany Murphy i noen deler av Clueless (før makeover) Osv osv Mange av disse har masse sex appeal til tross for maskulin energi. Og en god kropp kan "tilgi" masse som menn tror er uattraktivt. Til menn som mener femininitet er nødvendig (som det selvsagt ikke er noe galt med, femininitet er fantastisk), ta også hensyn til negative sider som fremkommer hos kvinner med feminin energi. Feminine kvinner reagerer gjerne raskt og stort på dårlige nyheter eller konflikter, og blir verbale/smått hysteriske, mens maskuline reagerer på slikt med stillhet og behov for tid å tenke. Femininitet går hånd i hånd med hormonet estrogen, et hormon som roter mye med hjernen og skaper frustrasjon. Ha tålmodighet, empati, gi omsorg når det tar litt overhånd heller enn å kritisere dama for ting hun ikke kan for. Jeg har heldigvis en mann som tar meg i hånda under disse (sjeldne) øyeblikkene, heller enn å være spydig og be meg skjerpe meg eller lignende. Anonymkode: aeed4...c7f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå