Gå til innhold

Hvor lang tid bruker du på å komme ved slikking?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tross i mine 35 år og 20 år som seksuelt aktiv, så har jeg ikke flust av gode opplevelser med oralsex. Jeg elsker å gi blow jobs, og har selvtillit på den fronten. Får utelukkende tilbakemeldinger som "uten tvil, milevis, egen liga, nydelig avsugning". Synes ingenting er ekkelt, elsker å gi mannen nytelse, og svelger gjerne, har ikke noe utfordringer med det. Tar vel ca 10-15 minutter fra jeg åpner buksen til han kommer. 

Men når jeg mottar oralsex er jeg så redd for å ikke komme, redd for at han skal være dårlig, redd for at han ikke liker smaken av meg, redd for at jeg skal bruke for lang tid. Jeg har også faket noen ganger fordi jeg er redd jeg har vært treig å komme. Det er rart hele greien, for jeg er en veldig utadvendt, trygg og selvstendig person. Er uredd og direkte.

Hvor lenge bruker den gjengse kvinnen på å komme med oralsex?

Ts

Anonymkode: 5bc0e...a3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eksen: 30 sekunder.

Kjæresten: 3-4 minutter.

Alle andre: Aldri.

Anonymkode: 79574...9b6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt fra under 1-3 min. Kommer an på hvor tent jeg var og hvor lenge jeg drøyer det selv. Er jeg i skikkelig kosehumør så kan jeg drøye til 5 😎 men jeg kommer veldig lett, og gjerne flere ganger på rad også. 

Anonymkode: f434b...915

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer lett av å bli slikket....slikke oppover i hele musa og opp mot klitten....igjen og igjen....bare slikke oppover om du skjønner. Et kontrollert slikk som gangen. Da er jeg i himmelen raskt..en mann som lærte meg dette, etter jeg møtte han så har jeg lært flere menn å slikke meg på denne måten 😍

Anonymkode: c557f...28e

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alt fra under 1-3 min. Kommer an på hvor tent jeg var og hvor lenge jeg drøyer det selv. Er jeg i skikkelig kosehumør så kan jeg drøye til 5 😎 men jeg kommer veldig lett, og gjerne flere ganger på rad også. 

Anonymkode: f434b...915

mm...samme her, elsker å bli slikka. Selv om jeg har kommet 1-2 ganger er jeg SÅ klar for samleie etterpå, så han får kommet....elsker å bli knulla etter orgasme ved slikking. Da kan jeg komme enda en gang raskt.

Doggy er en vinner...da blir jeg "tatt"..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen få sekunder. Drit kjedelig. Unngår det hvis jeg kan!

Anonymkode: b5f7c...16b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er veldig forskjellig fra person til person. Noen kommer omtrent så fort jeg setter tunga til klitten, andre kan bruke en halvtime, eller ikke komme i det hele tatt. De fleste bruker kanskje mellom ett og tre-fire minutter. Og så vil det jo helt sikkert variere etter hvem som slikker. Det er jo ikke sånn at én måte å slikke på passer for alle damer. Langt derifra. Noen ønsker fjærlette touch med tunga, andre vil ha så hard massasje at jeg får krampe i tunga etter et minutt. Noen vil ha sirkler, noen vil ha rett opp og ned, noen vil ha andre ... mønstre. Noen vil ha tungen "inni", slikke overalt, andre vil konsentrere det rundt klitten.

Alle er forskjellige. Det finnes ingen fasit.

Anonymkode: 8f062...e15

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kommer lett av å bli slikket....slikke oppover i hele musa og opp mot klitten....igjen og igjen....bare slikke oppover om du skjønner. Et kontrollert slikk som gangen. Da er jeg i himmelen raskt..en mann som lærte meg dette, etter jeg møtte han så har jeg lært flere menn å slikke meg på denne måten 😍

Flink pike. Si fra og lær bort dine triks. Da får du full nytelse utav dette. 

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

mm...samme her, elsker å bli slikka. Selv om jeg har kommet 1-2 ganger er jeg SÅ klar for samleie etterpå, så han får kommet....elsker å bli knulla etter orgasme ved slikking. Da kan jeg komme enda en gang raskt.

Doggy er en vinner...da blir jeg "tatt"..

Vet ikke om jeg tolker deg feil, men etter han har slikket deg så skal det penetreres slik at han også får kommet.

Mange damer tror mannen synes det er best. Ingenting annet kan dere gjøre for det tenner ikke dere like mye som det å kjenne ham inni dere. Her har vi det igjen. Bare han får duppet den så er han rimelig fornøyd. 

Det er jo livsfarlig å si fra om slikt fordi det blir alltid tolket i verste mening og ender da opp med en psykisk knekk av dama. 

Ikke rart flesteparten av damene funker relativt dårlig i senga når det er slik. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tross i mine 35 år og 20 år som seksuelt aktiv, så har jeg ikke flust av gode opplevelser med oralsex. Jeg elsker å gi blow jobs, og har selvtillit på den fronten. Får utelukkende tilbakemeldinger som "uten tvil, milevis, egen liga, nydelig avsugning". Synes ingenting er ekkelt, elsker å gi mannen nytelse, og svelger gjerne, har ikke noe utfordringer med det. Tar vel ca 10-15 minutter fra jeg åpner buksen til han kommer. 

Men når jeg mottar oralsex er jeg så redd for å ikke komme, redd for at han skal være dårlig, redd for at han ikke liker smaken av meg, redd for at jeg skal bruke for lang tid. Jeg har også faket noen ganger fordi jeg er redd jeg har vært treig å komme. Det er rart hele greien, for jeg er en veldig utadvendt, trygg og selvstendig person. Er uredd og direkte.

Ts

Ikke tenk for mye på hva du smaker, det er bare en myte... dra heller en ren vakskeklut gjennom sprekken før du mottar oralsex... Jeg har smakt på hundrevis av damer, og det er bare 5-6 som ikke smakte så godt... Smak på deg selv, det gjør jeg og bruker bestandig kluten før sex. Usikkerheten din bremser nytelsen din, og det er jo litt synd når du selv er flink til å gi og ikke får det samme tilbake. Håper du får bukt med tankene dine, det blir jo litt urettferdig å ikke få nyte dette i lengden...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar minst 20 minutter hvis jeg i det hele tatt kommer. Vanligvis kommer jeg ikke da fordi jeg klarer ikke slappe av når jeg vet at det tar lang tid og jeg skjønner jo at mannen blir lei etter en stund. 

Anonymkode: f0c7f...f67

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ts

Har aldri kommet av å bli slikket, og ser ikke for meg at jeg noen gang kommer til å få til det.

Er alt for lite trykk når en mann slikker. Det er bare «lett» kos med klitoris, og det fungerer ikke for meg. Jeg trenger at det er press not klitoris, ikke direkte kontakt med klitoris.

En man kan holde på lenge for å si det slik :fnise:

Anonymkode: 17825...a50

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer an på stillingen (og mannen og situasjonen), men hvis jeg sitter over ansiktet hans og gnir meg mot tungen hans, kommer jeg i løpet av få minutter.

Anonymkode: b1cf3...d22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar! jeg ser at enten så er man relativt kjapp, eller så tar det 20 min +, eller ikke i mål i det hele tatt. 

Ironisk nok så var den beste oralsexen sammen med ungdomskjæresten min da jeg var 17 år. Etter det har det liksom ikke klaffet 100%  med noen.

Jeg har en sommerflørt på gang med en jeg jobber med, som kommer til å bli en høstflørt også ser det ut som. Han har fått et par bj`s i det siste, og jeg skjønner lunta, at nå blir det min tur den uka her. Og bare tanken på det stresser meg. 
Er også litt bekymra for at siden han er så syyyykt fornøyd med oralsexen han mottar, at han får et behov for å overprestere. 

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer aldri ved oralsex. Og jeg er verken sjenert eller bekymret for noe angående kropp. Slikking er rett og slett for mykt og dullete for meg. Jeg trenger røffere stimuli. Og etter en stund blir dulling kjedelig, jeg fryser og jeg får ikke vært nær den jeg har sex med. Oralsex gir meg ikke så mye. 

Anonymkode: 23dfc...a03

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer ikke av å bli slikket. Kommer kun av å få stimulert g punktet

Anonymkode: 3b9ef...cdd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri tatt tiden. Føles som null tid men samtidig som lenge. Har virkelig ikke peiling på om det er ett minutt eller tjue.  Deilig er det uansett 😊

Anonymkode: 9e4eb...5bc

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Vet ikke om jeg tolker deg feil, men etter han har slikket deg så skal det penetreres slik at han også får kommet.

Mange damer tror mannen synes det er best. Ingenting annet kan dere gjøre for det tenner ikke dere like mye som det å kjenne ham inni dere. Her har vi det igjen. Bare han får duppet den så er han rimelig fornøyd. 

Det er jo livsfarlig å si fra om slikt fordi det blir alltid tolket i verste mening og ender da opp med en psykisk knekk av dama. 

Ikke rart flesteparten av damene funker relativt dårlig i senga når det er slik. 

Da er du i gang igjen. Og du generaliserer som alltid. Klarer du virkelig ikke å gå inn i en tråd uten å skulle snakke nedsettende om kvinner? Eller glem at jeg spurte, for vi vet jo svaret. 

Flesteparten av damene faktisk.... 

Er glad min mann ikke er en slik sutrepeis som du. 

Anonymkode: ef29f...876

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har kommet veldig an på hvem som har gjort det. Har sjeldent fått orgasme ved ONS. Men eksdama trengte aldri å slikke meg lenge før jeg kom, men det var fordi jeg var forelsket og kåt på henne. Det samme med forrige fuckfriend. Så følelser har mye å si for meg ihvertfall. 

Anonymkode: ace0e...fbc

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...