Gå til innhold

Henge med en bekjent - kjemi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp begynt på vg3 og fått vite klassene. Kom i klasse med en del som jeg kjente før, og det var hyggelig. Det var en annen i klassen som jeg egentlig ikke kjenner, han er mer en bekjent enn en venn. Hun spurte om jeg kunne være sammen med henne hele tiden vi har kjemi, og om vi kan sitte sammen osv, og jeg sa ja. Men problemet er at hvis ho ikke gidder å henge med de jeg kjenner, hva skal jeg gjøre da? Kan godt inkludere henne i min «vennekrets» men hvis ho ikke har lyst til å henge med mine venner og bare meg, så velger jeg heller dem.

Gjør jeg noe feil? Vil gjerne høre noen forslag osv! 

Anonymkode: d500b...e68

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heng med de som finner på gøyest ting. Jeg antar at de vennskapene kanskje kommer til å vare lengst i det lange løp. Men vær hyggelig mot henne, og inkluder henne så langt det går.

Anonymkode: 35002...5b4

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heng med de som finner på gøyest ting. Jeg antar at de vennskapene kanskje kommer til å vare lengst i det lange løp. Men vær hyggelig mot henne, og inkluder henne så langt det går.

Anonymkode: 35002...5b4

Jeg skal det! Skal inkludere henne i masse. Men hvis vi skal jobbe i to og to så vil jeg heller jobbe med en annen en jeg kom i klasse med. Men ho kjenner jo ingen, så mest naturlig at ho jobber med meg.

Anonymkode: d500b...e68

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men ho kjenner jo ingen, så mest naturlig at ho jobber med meg.

Du tenker ikke at det er naturlig å bli kjent med nye da?

Anonymkode: 082a9...9ac

Skrevet

Varier. Du trenger ikke å velge enten henne eller de/noen andre. Av og til henne, av og til noen andre, og av og til alle sammen. Prøv heller å introduser henne til flere slik at hun får mange å spille på. Da blir hun ikke avhengig av deg.

Anonymkode: 05a94...26d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...