AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #1 Skrevet 17. august 2020 Hva tenker dere om å ha samtaleterapi/coaching online? Evt via zoom eller annet? Noen som har prøvd det eller kunne tenke seg å gjøre det i disse tider? Anonymkode: babba...e7e
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #2 Skrevet 17. august 2020 Mange gjør dette. Men først: vær klar på hva du ønsker. Skriv ned alt du vil snakke om. Anonymkode: 65c76...13e
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #3 Skrevet 17. august 2020 Jeg har samtaleterapi på telefonen. Jeg synes det fungerer bra, men hadde gått hos behandleren min litt i forkant. Tror det er noe av grunnen til at det fungerer, at jeg kjente henne fra før. For meg er det bedre uten video, vil helst ikke se reaksjoner på det jeg forteller. Jeg ville vært mer usikker på kun digitalt møte uten å ha blitt litt kjent først. Anonymkode: 00445...8aa
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #4 Skrevet 17. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har samtaleterapi på telefonen. Jeg synes det fungerer bra, men hadde gått hos behandleren min litt i forkant. Tror det er noe av grunnen til at det fungerer, at jeg kjente henne fra før. For meg er det bedre uten video, vil helst ikke se reaksjoner på det jeg forteller. Jeg ville vært mer usikker på kun digitalt møte uten å ha blitt litt kjent først. Anonymkode: 00445...8aa Enig, video er ikke noe særlig. Anonymkode: 65c76...13e
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #5 Skrevet 17. august 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mange gjør dette. Men først: vær klar på hva du ønsker. Skriv ned alt du vil snakke om. Anonymkode: 65c76...13e Hvordan komme i kontakt med en da? Må man ha lastet ned noen programvare, eller bruker man Facebook eller Zoom eller noe? Anonymkode: babba...e7e
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #6 Skrevet 17. august 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har samtaleterapi på telefonen. Jeg synes det fungerer bra, men hadde gått hos behandleren min litt i forkant. Tror det er noe av grunnen til at det fungerer, at jeg kjente henne fra før. For meg er det bedre uten video, vil helst ikke se reaksjoner på det jeg forteller. Jeg ville vært mer usikker på kun digitalt møte uten å ha blitt litt kjent først. Anonymkode: 00445...8aa Hvor mye koster det? Anonymkode: babba...e7e
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #7 Skrevet 18. august 2020 På 17.8.2020 den 16.45, AnonymBruker skrev: Hvor mye koster det? Anonymkode: babba...e7e Jeg betale 315kr pr time frem til jeg gikk frikort. Etter det ingenting ut året. Anonymkode: 00445...8aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå