AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #1 Del Skrevet 17. august 2020 Noen som har brukt cyclogest etter ett ivf forsøk? Noen erfaring med denne? Ble du gravid? Jeg har kun brukt crinone og har enda ikke blitt gravid. Dette vil bli mitt femte forsøk Anonymkode: fc82e...695 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #2 Del Skrevet 17. august 2020 Jeg brukte cyclogest etter mine ivf-forsøk. Jeg har brukt crinone også, men det var før vi startet med ivf. Det er litt uklart for meg om cyclogest er bedre, evt. bedre for noen. Jeg vet bare at progesterondosen er høyere i cyclogest enn i de andre progesteronpreparatene, deriblant crinone. Vår klinikk (privat) valgte å skrive ut cyclogest til alle med mindre man ba om å få noe annet. Jeg regner med de hadde en grunn for det, men jeg tror ikke det er enighet rundt det. Jeg hadde først to negative forsøk med cyclogest og så et positivt, som endte med barn. Lykke til Anonymkode: d538f...8f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #3 Del Skrevet 17. august 2020 Tusen takk for svar Anonymkode: fc82e...695 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå