Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Guest
Skrevet

Må man spraye seg hele tiden da eller? Synes ikke jeg lukter parfyme hele tiden, jeg tar to spraydusjer på morgenen før jeg går på jobb, og innen jeg er der, er parfymelukten borte. Jeg og en annen på jobben bruker akkurat den samme parfymen nå (DKNY - Be Delicious), og på henne lukter den hele tiden (sprayer også bare sånn som meg, på morgenen), går hun forbi, kommer lukten etter henne. Men sånn er det ikke på meg. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Husk at du som oftest ikke kjenner din egen parfyme, fordi du blir vant til den. Ellers hadde du nok blitt kvalm....Et par-tre spruter om morgenen burde holde. Andre omkring deg kjenner den nok.

Hvis du selv vil kjenne den, kan du jo spraye litt på håndleddet, så du kan lukte på det.

Skrevet

Og hvis du bruker bodylotionen som hører til parfymen i tillegg (altså bodylotion først, så parfyme), varer lukten mye lengre.

Skrevet

Lilith kom nok med løsningen ;) Var en periode jeg var sikker på at lukten etter parfymen min forsvant etter kort stund. Helt til en av venninne mine sa "Å, så god parfyme du har. Hvilken lukt er det?" Og det flere timer etter at jeg hadde sprayet den på, og jeg selv trodde lukta hadde forsvunnet for lengst. Så selvom du ikke lukter den selv, så gjør nok andre det :smilbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...