AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #1 Skrevet 17. august 2020 Hei! Jeg har søkt jobb i en bank, hvor søknadsfristen gikk ut i forrige uke. Stillingen går via et rekrutteringsbyrå. Hvor lang tid bør jeg forbrede meg på å vente til en eventuell innkallelse til intervju? Burde jeg forvente å høre fra de denne uken om jeg er aktuell? Håper noen tar seg tid til å svare, om erfaring med dette :-) Tusen takk! Anonymkode: d6828...b12
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #3 Skrevet 20. august 2020 Har ikke hørt noe fra banken eller rekrutteringbyrået som stillingen går gjennom... Er løpet kjørt da? -TS Anonymkode: d6828...b12
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #5 Skrevet 20. august 2020 Du høres veldig utålmodig ut. Det går da ofte flere uker før man får beskjed om intervju, det tar da litt tid å gå gjennom alle søknadene! Anonymkode: 1a488...056
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #6 Skrevet 20. august 2020 Sitter i akkurat samme situasjon som deg TS, og tenker egentlig at løpet er kjørt for min del 😔 synd! For det var virkelig en jobb jeg ønsket.. Anonymkode: be568...162
Meg.no Skrevet 20. august 2020 #7 Skrevet 20. august 2020 Kan godt ta minimum et par uker. Det har akkurat vært ferie, noe som kan forsinke rekrutteringsprosessen. Går det tre uker etter søknadsfrist, kan du saktens ta kontakt med rekruteren på tlf eller epost. Høre om de har mottatt din søknad og om de vet om du er med videre i prosessen. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå