AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #1 Skrevet 17. august 2020 Kvinner og offerrollen, dere er håpløse vesen. – Jeg ville ikke, men satte hans følelser foran mine egne. Tenkte at han ville bli såret hvis jeg dyttet ham vekk https://www.nrk.no/dokumentar/xl/ufrivillig-sex-1.15046645 Anonymkode: 400a2...9d7 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #2 Skrevet 17. august 2020 Rotete og ugrei begrepsbruk av NRK. Sexen som beskrives er frivillig. Anonymkode: 6171b...6bd 3
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #3 Skrevet 17. august 2020 Er ikke dette helt normalt da? Trodde ærlig talt fire av fire hadde hatt sex med kjæresten selv om de ikke hadde så lyst akkurat da. Anonymkode: f15ef...2e7 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #4 Skrevet 17. august 2020 Tror det er flere enn man tror som har sex uten at de egentlig har lyst. F.eks hvis det blir furting, "silent treatment" og dårlig stemning hvis man sier nei. Anonymkode: 92734...903 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #5 Skrevet 17. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror det er flere enn man tror som har sex uten at de egentlig har lyst. F.eks hvis det blir furting, "silent treatment" og dårlig stemning hvis man sier nei. Anonymkode: 92734...903 Når man leser her inne har jo 90% av kvinner pliktsex i forhold. Hva er poenget? Blir så lei av kvinner som kuer seg å syter etterpå. Anonymkode: 400a2...9d7 5
Hr. Aktiv Skrevet 17. august 2020 #6 Skrevet 17. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når man leser her inne har jo 90% av kvinner pliktsex i forhold. Hva er poenget? Blir så lei av kvinner som kuer seg å syter etterpå. Anonymkode: 400a2...9d7 Problemet bunner nok i at de selv ikke prater med partneren sin. De står ikke opp for det de selv ønsker og føler. Dumt. 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #7 Skrevet 17. august 2020 Can you blame them? Mange kvinner tror de har funnet drømmeprinsen. Og plutselig så opplever de at han driter med døra oppe, fiser i sofaen mens han klør seg på balla, piller seg i nesa osv,bidrar ikke med noe hjemme osv... Samtidig som han klår, maser om sex og erter henne fordi det er morsomt å få henne sur. Kjempe attraktivt og sexy dette......... Selvfølgelig ender det med at dama bare sprer beina for å få han til å slutte å mase. Anonymkode: dd3fa...b68 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #8 Skrevet 17. august 2020 29 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Problemet bunner nok i at de selv ikke prater med partneren sin. De står ikke opp for det de selv ønsker og føler. Dumt. Ja, kvinner er håpløse vesen. Skylder alltid på andre, når de selv kunne løst dette på en bedre måte. Anonymkode: 400a2...9d7 3
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #9 Skrevet 17. august 2020 Uh, jeg tror 90% av kvinner og menn som har vært gift i 20++ år har hatt sex flere ganger selv om de ikke hadde veldig lyst selv der og da. Jeg vet at jeg har hatt det flere ganger. Men det er vel forskjell på å ikke ha så lyst her og nå fordi man er trøtt o.l. eller aktivt ikke ønske det, si dette høyt og så likevell bli presset til det. Anonymkode: 835f1...5c5 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #10 Skrevet 17. august 2020 Oppfordring til både kvinner og menn; ta ansvar for egen og andres nytelse. Ikke press, mas, bli sur og snurt. Eller bli sur og lei deg og alt det der, men bruk det som en motivasjon til å gå og lese om seksualitet, ta den telefonen til sexolog og få noen råd, og *lytt* til partneren din. Jeg hadde pliktsex for å unngå å bli skilt. Fikk skadet seksualiteten min. Ble skilt. Anonymkode: f5849...0dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå