Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Nå er det cirka en uke siden jeg skulle hatt mens, om jeg skal regne ut fra når jeg hadde mens sist.

De tre siste månedene så har mensen vært ekstremt for sen, jeg pleier å få mens den 28, fast hver eneste måned..

I juni fikk jeg mens 07, mens i juli fikk jeg den 11... 

Nå er det den 17.08... Og det finnes ikke et lite tegn til mens en gang.. Absolutt ingen ting..

Jeg var til legen på fredag, tok graviditetstest, men hun ante ikke hva det kunne komme av..

Blir så lei av å ha det slik..😢😢

noen råd?

Anonymkode: 32ab3...7cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er kanskje noe gynekolog burde vært inne i bildet for å ta tester osv? 

Vet ikke om pcos er noe som kan komme i senere tid eller om man kan ha det lett som gjør at det plutselig blir veldig ustabilt. 

Anonymkode: ea45c...0bb

Skrevet

Ustabile sykluser, ikke sen menstruasjon. Gå til gynekolog. 

Anonymkode: ab152...311

• Liker 3
Skrevet

Skaff deg en app, mye enklere å følge med. Og det kan være at syklusen din har endret seg, og ikke er ustabil. Ustabil vil si forskjellig fra gang til gang, endring behøver ikke å bety at noe er direkte galt om den er konsekvent og ikke ustabil. 
Men ta en sjekk om du er usikker, og bruk app. De gir et bedre overblikk over syklus og gjør det lettere å oppdage endringer. 

Anonymkode: b978d...854

Skrevet

Hvordan er din bmi?

Livstil? 

Osv..

Ustabil syklus har som regel en årsak, mye kan ha med hvordan du lever.

Anonymkode: e00d7...214

Skrevet

Det er tida for eggløysing som avgjer om mensen er forsinka eller ikkje. Lengden på syklusen kan endre seg fleire gongar i livet utan at noko nødvendigvis er gale. Eg har hatt alt frå 27-35 dagar etter eg slutta på p-pillene i fjor😊 Du kan f. Eks prøve eggløysingstestar viss du vil finne ut korti du kan forvente mensen. Lykke til! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...