Gjest gjest1 Skrevet 17. juli 2005 #1 Del Skrevet 17. juli 2005 Hvorfor er det sånn at når jeg treffer den perfekte gutten, så føler jeg ingenting? En som er snill, tålmodig, litt beskjeden, men likevel ikke. Som er intelligent, stabil, sosial og samtidig glad i fred og ro. En som er god til å lytte og som har god humor. En som er søt og kjekk og fin på håret. Som respekterer meg og til og med liker meg og kanskje til og med er/var forelsket i meg - hvorfor i huleste føler jeg ingenting? Uff. Det er så frustrende altså. Blir til at jeg må såre noen, og det liker jeg ikke. Noen andre som har det sånn? Tror jeg må konvertere og bli lesbisk, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pleier Skrevet 17. juli 2005 #2 Del Skrevet 17. juli 2005 Du er nok ikke alene om det. Men det er desverre sånn at man ikke kan bestemme over følelsene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mito24 Skrevet 17. juli 2005 #3 Del Skrevet 17. juli 2005 Han høres ut som en pyse. Sikkert derfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. juli 2005 #4 Del Skrevet 17. juli 2005 Han høres ut som en pyse. Sikkert derfor. ← Så slem du er! Ingen pyse, bare en skikkelig ålreit kar! Dumme Mito24. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 20. juli 2005 #5 Del Skrevet 20. juli 2005 Akkurat sånn er jeg også... Men føler man ikke noe så føler man ikke noe og da er det uansett bedre å la være å gjøre noe ut av det, for da sårer du evt bare han. Jeg går rundt og innbilder meg selv at det er en sånn gutt jeg vil ha, men når en sånn dukker opp slår det ingen gnistrer... Så da er det vel ikke en sånn gutt jeg vil ha likevel. -viXen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 20. juli 2005 #6 Del Skrevet 20. juli 2005 Kanskje du rett og slett liker litt tøffere fyrer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 20. juli 2005 #7 Del Skrevet 20. juli 2005 Det er jo ikke noe med ham som du kan forme. Drittsekker er tiltrekkende for de kan du temme, må vite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 20. juli 2005 #8 Del Skrevet 20. juli 2005 Jeg har en sånn mann. Har opp gjennom årene hatt mange venninner som sier de skulle ønske de fant seg en slik som min. Men når "en slik" mann står der, så har de ikke vært interessert. For de vil heller ha bad-boyen som flørter dem rundt fingeren og behandler dem som dritt til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jan banan Skrevet 20. juli 2005 #9 Del Skrevet 20. juli 2005 jeg er en slik mann...altid kjipt å se at bad-boys' a stikker med damene. men jeg gjør aldri noe med det..så jeg kan jo ikke klage heller. Jeg ler hver gang en dame her inne, skriver og klager på badboyen som behandler henne dårlig og hu er så forelsket i han...noen lærer andri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 20. juli 2005 #10 Del Skrevet 20. juli 2005 jeg er en slik mann...altid kjipt å se at bad-boys' a stikker med damene. men jeg gjør aldri noe med det..så jeg kan jo ikke klage heller. Jeg ler hver gang en dame her inne, skriver og klager på badboyen som behandler henne dårlig og hu er så forelsket i han...noen lærer andri ← Det er over hodet ingen grunn til å ha noe som helst medlidenhet what so ever for dem. De vet så inderlig vel hvorden disse mennene er. Jenter har morro med disse da de er unge. Men etter hvert begynner ting å henge litt her og der. De blir verpesyke og vil slå seg til ro. Da er plutselig ikke bad-boyene like interessante. Først da får mennene som har vært for snille sjansen. Så, til alle menn som leser dette: Gi mer faen i hva som skjer. Ikke behandle kvinner som noe annet enn helt ordinære mennesker med negative sider. Og bry deg katten om ei eller flere ikke er interessert i deg. De fortjener deg ikke uansett. Det finnes haugevis med andre kvinner i denne verden som er verdt mer enn fulgelort. Dersom ikke de snille mennene manner seg opp å viser seg fram på en maskulin måte så er de dømt til evig onani. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 21. juli 2005 #11 Del Skrevet 21. juli 2005 Er det ikke litt sånn at snille gutter liker bad girls også da? Motsetninger tiltrekker... Blir fort kjedelig ellers. -viXen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 21. juli 2005 #12 Del Skrevet 21. juli 2005 Er det ikke litt sånn at snille gutter liker bad girls også da? Motsetninger tiltrekker... Blir fort kjedelig ellers. ← Nope. Tror egentlig det er få som liker bitchene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jan banan Skrevet 21. juli 2005 #13 Del Skrevet 21. juli 2005 nope...jeg vel ha en snill og søt jente. En bad-jente hadde vært for mye for meg. Det forholdet hadde nok gått rett i dass.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2005 #14 Del Skrevet 22. juli 2005 Bad or not... Jeg vil bare ha en mann som ikke har to personligheter, i så måte kan han gjerne være "bad" om jeg ser det på forhånd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. juli 2005 #15 Del Skrevet 22. juli 2005 Jeg vil ha en en stabil nice guy, og ikke en bad-boy. Jeg trenger en stabil mann også - for å veie opp litt. Har aldri blitt tiltrukket av bad boys eller av menn som er sleske og kommer med dårlige sjekketriks for å få meg til sengs. Flere som har prøvd seg, men innsett at det ikke er noe å hente - og dermed har vi blitt venner i steden. Mannfolk tror jo ikke at menn og kvinner kan bli venner, men.. Jeg driter i om de har våte drømmer om meg om natten altså, så lenge de er hyggelige og oppfører seg som folk. Drømmemannen finnes nok - et sted der ute. *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 22. juli 2005 #16 Del Skrevet 22. juli 2005 Mannfolk tror jo ikke at menn og kvinner kan bli venner, men.. ← Det finnes igjen kjønnsløs interaksjon. Period. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2005 #17 Del Skrevet 22. juli 2005 Ingen regel uten unntak vel? -viXen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå