AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #1 Skrevet 17. august 2020 Hei! dere med babyer på 5 mndr som får mme, hvordan ser matdagen ut? Lille her har fått grlt i ca to uker nå, smakt litt grønnsaker. Er nå oppe i en full porsjon grøt på formiddag (10/11). Han ble delammet frem til 4,5 mnd, fullammet til 3 mnd, så er litt ny i gamet med mme. Virker som han liker mat godt, og er litt vanskelig å få i flaske til tider, selv om han virker sulten. bør jeg begynne å gi litt kiddag nå kanskje, typ grønnsaksmos eller noe lignende? Så usikker på hvor fort jeg kan/blr gå frem! Hva er deres erfaringer?:-) Anonymkode: 49dfd...a38
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #2 Skrevet 17. august 2020 Lurer på det samme. Har baby 4,5mnd, begynt med litt grønnsaksmos formiddag og smaksprøve av grøt på ettermiddag, men syns egentlig han vil ha like mye mme som før, og merker ingen forskjell på natt. Kan jo ikke akkurat dytte i han mer fast føde heller.. Anonymkode: f47f6...71e
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #3 Skrevet 17. august 2020 På den alderen ga jeg flaske først, og så smaksprøver/grøt etterpå. Melk skal jo fremdeles være hovednæringen. Anonymkode: c8424...a33
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #4 Skrevet 17. august 2020 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: På den alderen ga jeg flaske først, og så smaksprøver/grøt etterpå. Melk skal jo fremdeles være hovednæringen. Anonymkode: c8424...a33 Sant det, men dersom barnet drikker mye MME så er det bare en fordel om noe av det blir erstattet med fast føde. Det er tilfelle her, så jeg gir alltid fast føde først. Anonymkode: ee786...dde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå