AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #1 Skrevet 17. august 2020 Har vært flink helt siden januar, med noen utskeielser. Startet med 70 kg og veier i dag 62.5, er 159 cm. For en mnd siden sluttet jeg helt med utskeielser og har vært så ekstremt flink, langt utover det jeg noen gang har gjort. Sunn og næringsrik mat, lange turer, joggeturer, trening i studio, telt hver jævla kalori. På lørdag spiste vi ute og da spiste jeg litt ris til maten, i går har frokost vært 2 knekkebrød med mager pålegg, lunsj var salat med noen reker (uten dressing) middag 3 kyllingvinger,salat og 50 gram quiona. Til kvelds ble det vannmelon og grønn te. Og ca sånn har jeg gjort det i det siste, men jeg står opp i dag og har da gått opp fra 62,00 til 62,5!! jeg er så lei meg, det går så utrolig sakte nedover og jeg har ikke mer tålmodighet. Hadde vekta gått fort ned så hadde jeg fått mer motivasjon, jeg hater at jeg sliter og ikke får noe tilbake. Ikke føler jeg meg fin heller og det går inn på selvbildet mitt at jeg er feit og fæl. Hater å se kroppen min i bilder. I dag tok jeg hevn med å spise en skolebolle og 2 lomper med chicken nuggets, var ikke spesielt sulten men bare lei. Kjenner flere som går fort ned i vekt mens hos meg tar kiloen gjerne 3 uker på å forsvinne. Hva er det jeg gjør feil? Anonymkode: e1ef7...e83
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #2 Skrevet 17. august 2020 Kanskje du veier deg for ofte? Hvor lang tid mellom 62 og 62,5 kg? Anonymkode: 2ebdc...de8 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #3 Skrevet 17. august 2020 Bruker du målebånd i tillegg? Hat du prøvd karbo. redusert? Kanskje kroppen din respondere bra på lavt inntak av karbo.? Anonymkode: d5d81...dc6
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #4 Skrevet 17. august 2020 Du må veie deg hver dag. Ikke en gang i uka. Anonymkode: fbb9a...550
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #5 Skrevet 17. august 2020 At vekta går opp 500 gram har da ingen betydning. Jeg har aldri vært overvektig, min vekt varierer rett som det er. Opp og ned alt fra noen få hundre gram til en kilo eller to. Alt ettersom hva jeg har spist, syklus osv. Ingenting å henge med nebbet over. Det er trenden over tid som betyr noe. Anonymkode: 50a72...8d8 4
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #6 Skrevet 17. august 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Har vært flink helt siden januar, med noen utskeielser. Startet med 70 kg og veier i dag 62.5, er 159 cm. For en mnd siden sluttet jeg helt med utskeielser og har vært så ekstremt flink, langt utover det jeg noen gang har gjort. Sunn og næringsrik mat, lange turer, joggeturer, trening i studio, telt hver jævla kalori. På lørdag spiste vi ute og da spiste jeg litt ris til maten, i går har frokost vært 2 knekkebrød med mager pålegg, lunsj var salat med noen reker (uten dressing) middag 3 kyllingvinger,salat og 50 gram quiona. Til kvelds ble det vannmelon og grønn te. Og ca sånn har jeg gjort det i det siste, men jeg står opp i dag og har da gått opp fra 62,00 til 62,5!! jeg er så lei meg, det går så utrolig sakte nedover og jeg har ikke mer tålmodighet. Hadde vekta gått fort ned så hadde jeg fått mer motivasjon, jeg hater at jeg sliter og ikke får noe tilbake. Ikke føler jeg meg fin heller og det går inn på selvbildet mitt at jeg er feit og fæl. Hater å se kroppen min i bilder. I dag tok jeg hevn med å spise en skolebolle og 2 lomper med chicken nuggets, var ikke spesielt sulten men bare lei. Kjenner flere som går fort ned i vekt mens hos meg tar kiloen gjerne 3 uker på å forsvinne. Hva er det jeg gjør feil? Anonymkode: e1ef7...e83 Hva du gjør feil? "Hevner deg" ved å spise en skolebolle og lomper med chicken-nuggets. Da går det jo bare enda saktere... 😏 -Og hva er noen utskeielser? Mange spiser utrolig mange kalorier ekstra, samtidig som de mener de bare skeier ut litt.... (Du er 159 høy og veier 62 kg, det er BMI innenfor normalvekt-området, så det kan ikke være mange kiloene du trenger å gå ned heller 😊) Anonymkode: a1027...5d0 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå