Yasmin19 Skrevet 17. august 2020 #1 Skrevet 17. august 2020 Hei! etter 6 runder Letrozol uten graviditet er det planlagt overgang til Letrozol sammen med gonal-f. Lurer på om noen har erfaringer med det? 😊
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #2 Skrevet 17. august 2020 Jeg brukte Letrozol, Gonal-f og Fyremadel, gravid på første forsøk (ivf), resultatet sover her nå Vet du om du fikk eggløsning på Letrozol? Anonymkode: b993a...75d
Yasmin19 Skrevet 17. august 2020 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg brukte Letrozol, Gonal-f og Fyremadel, gravid på første forsøk (ivf), resultatet sover her nå Vet du om du fikk eggløsning på Letrozol? Anonymkode: b993a...75d Gratulerer! Så hyggelig 💗 visste ikke at man kunne bruke Letrozol på ivf også. Jeg fikk eggløsning på trippel dose. Nå skal vi prøve Letrozol og gonal f på «gamlemåten» med bare vanlig samleie frem til innkallelse til ivf. Men gynekologen min snakket om doser med gonal f så lave som 37, synes det hørtes så minimalt ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå