AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #1 Skrevet 17. august 2020 Har en gutt på 3 år som startet i ny barnehage i dag. Føler at det ikke er noe rom for tilvenning for de større barna med tanke på korona-situasjonen. Jeg fikk bli med inn i gangen, si hade og måtte dra. Barnet ble opptatt av å leke og har et barn han kjenner i barnehagen fra før. De havnet heldigvis på samme avdeling. Så gjensynsgleden var stor. Er nok bare jeg som var mer nervøs for oppstart sikkert. Håper dagen går fint og ba de om å ringe meg om gutten min slet. Bor rett ved barnehagen. Hvordan har tilvenning gått til dere? Jeg skal gi han korte dager denne uken siden jeg har ferie. Så håper jeg det går fint 😊 Anonymkode: 4a4eb...9b3
Gjest Kvinne487 Skrevet 17. august 2020 #2 Skrevet 17. august 2020 Tilvenning er alltid værst for foreldrene. Det er ikke tilvenning på samme måte som småbarns avdeling. Har heller ikke erfart at barna har behov for det. Foreldrene derimot 🤭 men det er forståelig, og jeg kjente det på samme måte. Hilsen barnehagelærer som har hatt utallige barn på tilvenning 😜🥰
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #3 Skrevet 17. august 2020 11 minutter siden, Kvinne487 skrev: Tilvenning er alltid værst for foreldrene. Det er ikke tilvenning på samme måte som småbarns avdeling. Har heller ikke erfart at barna har behov for det. Foreldrene derimot 🤭 men det er forståelig, og jeg kjente det på samme måte. Hilsen barnehagelærer som har hatt utallige barn på tilvenning 😜🥰 Han gikk i en ren småbarns barnehage og ble overflyttet til barnehage med storbarns avdeling. Han har vært mye på besøk i den nye barnehagen og de samarbeider godt da småbarns barnehagen er tilknyttet den store. Ikke så mye besøk nå som korona situasjonen er her. Han hadde ferie i 6 uker og hadde ikke barnehage da. Småbarns barnehagen stenger i ferier og slår seg sammen med den store. Han forstod ikke med det første at vi ikke skulle i barnehagen han var vandt til, men forklarte han godt og har snakket mye om den nye barnehagen. Ble litt usikker og skrek da vi gikk mot den nye barnehagen. Men tonen forandret seg da vi kom inn heldigvis 😊 så krysser fingre at det går bra. Var en ansatt fra gamle barnehagen som skulle starte opp i avdelingen hans nå, men de sa hun hadde fri i dag. Synes det er litt trist at hun ikke var der for å trygge han. For nå blir alle de voksne som er der fremmed for han. ts Anonymkode: 4a4eb...9b3
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #4 Skrevet 17. august 2020 F******** bhg? Isåfall er han i trygge hender Anonymkode: d0af5...92d
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #5 Skrevet 17. august 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: F******** bhg? Isåfall er han i trygge hender Anonymkode: d0af5...92d Er en barnehage på nordmøre 😊 ts Anonymkode: 4a4eb...9b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå