AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #1 Skrevet 16. august 2020 Hva tenker dere? Han vil ikke fornye/sprite opp sexlivet vårt. Vært gift i 15 år. Jeg har fått mer lyst og er åpen for noe nytt. Analsex vil han ikke prøve. Og vil heller ikke putte noe i analen min. Ikke rimming heller. Han sier han er fornøyd med sexlivet vårt. Vi har sex ca 1 gang i uka. Jeg ønsker mer. Han sier jeg er umettelig. Jeg føler meg så dum. Når vi har sex kommer han alltid veldig fort, og så vil han ikke mer runder. Slikker og fingrer meg først da. Men jeg vil ha mer. Prøve nye ting. Sagt han kan spanke meg hardt, men han tørr ikke, gjør det ikke skikkelig. Dessuten liker han ikke å snakke om sex. Så føler det er nytteløst å vekke liv i sexlivet med han. Men jeg elsker han da. Vil egentlig ikke være utro. Men jeg synes faktisk han burde gjort litt mer innsats og vært fornøyd og glad for en kone med sexlyst. Kjenner dette sliter på meg. Noen i samme situasjon, som har tatt saken i «egne hender»? Uten å fortelle om det til partner? Verdt det? Anonymkode: 4d3df...331
SnillScorpion Skrevet 16. august 2020 #2 Skrevet 16. august 2020 Har det slik og følger med deg💛 Har hatt et par treff men ikke en elskerinne ennå. Leter fortsatt...... 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #3 Skrevet 16. august 2020 Jeg fortalte akkurat mannen at jeg har funnet ut at jeg er polyamorøs. Har ikke diskutert det skikkelig da han må få fordøye det først. Blir spennende å høre hva han tenker etterhvert. Anonymkode: 979ac...d77 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #4 Skrevet 16. august 2020 Kanskje før du skaffer deg en elsker så kan du lære deg å bruke komma. Anonymkode: eb51a...b2e 4
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #5 Skrevet 16. august 2020 Nei, det er ikke greit å være utro. Gå nå heller fra ham og se om du finner noe bedre. Anonymkode: ab8a1...b9a 8
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #6 Skrevet 16. august 2020 Nei. Du får gjøre det slutt og gå videre. Anonymkode: cf817...d92 7
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #7 Skrevet 16. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er ikke greit å være utro. Gå nå heller fra ham og se om du finner noe bedre. Anonymkode: ab8a1...b9a Så det er bedre å skille seg og påføre barna smerte? Og oss voksne. Vi elsker hverandre og har det bra. Men noe i sexlivet mangler. Så folk skiller seg kun pga dårlig sexliv? Ikke rart det er mye mine, dine og våre barn. Anonymkode: 4d3df...331 5
Morten1 Skrevet 16. august 2020 #8 Skrevet 16. august 2020 Gå hver deres vei, da kan dere begge finne noen dere er fornøyd med. 1
Morten1 Skrevet 16. august 2020 #9 Skrevet 16. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Så det er bedre å skille seg og påføre barna smerte? Og oss voksne. Vi elsker hverandre og har det bra. Men noe i sexlivet mangler. Så folk skiller seg kun pga dårlig sexliv? Ikke rart det er mye mine, dine og våre barn. Anonymkode: 4d3df...331 Så det er greit å være utro og kanskje ødelegge familien med det når det kommer ut? 8
SlemUlv Skrevet 16. august 2020 #10 Skrevet 16. august 2020 Eller, du kan være voksen. Også kan du prate med ham! Om det ikke er nok for det, kanskje foreslå åpent forhold, på det seksuelle plan. 10
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #11 Skrevet 16. august 2020 Du har to valg: 1. Si «enten åpner vi forholdet eller så går jeg» 2. Si «enten har vi mer sex eller så går jeg» Du kan ikke 3. Bli fordi det ganger deg mens du uten hans samtykke ligger med andre. Da elsker du han ikke - du elsker det å bli hos han gir deg. Egenkjærlighet har intet med å elske andre mennesker å gjøre, men en hel rekke mennesker later til å ha store problemer med å skille de to helt ulike konseptene fra hverandre. Dersom du er oppriktig glad i et annet menneske ønsker du det like mye eller mer godt enn deg selv. Du ønsker ikke å «beholde» det i livet ditt som om det var en eiendel fordi dette gagner deg. Det er egenkjærlighet. Ganske enkelt. Øv på differansen. Anonymkode: c07f8...5b7 14
Hr. Aktiv Skrevet 16. august 2020 #12 Skrevet 16. august 2020 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva tenker dere? Han vil ikke fornye/sprite opp sexlivet vårt. Vært gift i 15 år. Jeg har fått mer lyst og er åpen for noe nytt. Analsex vil han ikke prøve. Og vil heller ikke putte noe i analen min. Ikke rimming heller. Han sier han er fornøyd med sexlivet vårt. Vi har sex ca 1 gang i uka. Jeg ønsker mer. Han sier jeg er umettelig. Jeg føler meg så dum. Når vi har sex kommer han alltid veldig fort, og så vil han ikke mer runder. Slikker og fingrer meg først da. Men jeg vil ha mer. Prøve nye ting. Sagt han kan spanke meg hardt, men han tørr ikke, gjør det ikke skikkelig. Dessuten liker han ikke å snakke om sex. Så føler det er nytteløst å vekke liv i sexlivet med han. Men jeg elsker han da. Vil egentlig ikke være utro. Men jeg synes faktisk han burde gjort litt mer innsats og vært fornøyd og glad for en kone med sexlyst. Kjenner dette sliter på meg. Noen i samme situasjon, som har tatt saken i «egne hender»? Uten å fortelle om det til partner? Verdt det? Anonymkode: 4d3df...331 Synes det er rart at han ikke er mere på. Selv så har jeg blitt mye mere utforskende med årene og ting som før var "griseri" er nå helt immafor. Så her vokste vi på en måte fra hverandre noe jeg tror dere også har gjort. Det å inngå et forhold bak ryggen på partneren er ikke veien å gå. Da er det bedre med et "åpent forhold". Ellers er det et brudd som er veien å gå.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #13 Skrevet 16. august 2020 Selvfølgelig ikke! Har man barn sammen, så skylder man barna å oppføre seg ordentlig. Anonymkode: 0a85c...d5b 7
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #14 Skrevet 16. august 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fortalte akkurat mannen at jeg har funnet ut at jeg er polyamorøs. Har ikke diskutert det skikkelig da han må få fordøye det først. Blir spennende å høre hva han tenker etterhvert. Anonymkode: 979ac...d77 Det fins ikke monogame damer. Anonymkode: 144a4...a71
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #15 Skrevet 16. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det fins ikke monogame damer. Anonymkode: 144a4...a71 Korrekt. Men menn presser oss ofte til å leve monogamt, for at de skal få hele dama for seg selv. Med det resultat at dama går lei. Anonymkode: 0a85c...d5b
Fioljenta Skrevet 16. august 2020 #16 Skrevet 16. august 2020 Jeg har stor tro på å jobbe med det man har fremfor å risikere å miste det.💜 Jeg elsker å eksperimentere, men det har tatt tid å få mannen min med på en del av det. Han var i grunnen fornøyd med det kjente og trygge. Mine forslag var skummel og truende fordi de var nye (les: utrygge) og ikke falt naturlig for ham. Så jeg la inn en del kvinnelist: - For det første så eksperimenterte jeg først med ting jeg visste han likte. Og så lurte jeg gradvis inn elementer av det jeg hadde lyst til å teste. (For eksempel hadde jeg lyst til at han skulle være litt mer MANN i senga. Siden han elsker når jeg suger ham, la jeg hodet over sengekanten, tok tak i hoftene hans og dro ham inntil meg. Nå gjør han det selv med frimodighet. 🤭 ) - For det andre så oppdaget jeg at alle former for kritikk/rettelser/ideer til hva han skulle gjøre, tok fra ham motet. Å snakke om hva jeg savnet, hadde samme effekt. Han liker ikke å feile eller ikke være god nok. Så i stedet lette jeg etter det jeg likte at han gjorde og viste ham at jeg likte det. Dagen etter kysset jeg ham gjerne og sa: «Takk for i går. Jeg elsket da du ...». Han trenger skryt. Noen ganger har det vært vanskelig å tie fordi bare bittelitt lengre til venstre hadde gjort underverker. Men med tiden har han blitt tryggere og nå setter han pris på veiledning. Ingen av oss er jo tankelesere. Jeg aner ikke om noe slikt kan fungere for dere. Du vet best hva han liker og hvordan du kan skryte av ham. Hvordan kan du «utnytte« det? 8
Bamseklemmer Skrevet 16. august 2020 #17 Skrevet 16. august 2020 Hadde jeg hatt de samme problemene som mannen din, skulle du ha fått hatt deg en elsker... Men da må jeg ha stolt såpass på deg at du ikke hadde stukket av, det er det neneste kravet mitt. Jeg har iallefall hjulpet deg fordi jeg vet nøyaktig hvordan du har det🧡 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #18 Skrevet 17. august 2020 Jeg skaffet meg elsker på den tiden. I dag hadde jeg gått for åpent forhold Anonymkode: 1fc2b...480
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #19 Skrevet 17. august 2020 Det er desverre du som eier problemet her, ts. Fra hans side er det ikke et savn om å være mer seksuell, men heller et problem at du er for på. Dermed kan du ikke forvente at han setter pris på din lyst, og vil stille opp for deg. Utroskap blir mye vanskeligere å gjennomføre, hvis du tar runden om å åpne opp, og han ikke vil. Da ligger det liksom opp i dagen, at du vil ha noe annet. Alternativt si at nå tar du deg en elsker, og så får han velge å reagere, eller stilltiende akseptere. Anonymkode: bcedd...f30
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #20 Skrevet 17. august 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje før du skaffer deg en elsker så kan du lære deg å bruke komma. Anonymkode: eb51a...b2e Wow, du må ha et trist liv som gidder å henge deg opp i det 😑😑 Eller kanskje du bare er verdens kjedeligste person Anonymkode: 70926...36a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå