Gå til innhold

Menn, kan dere komme uten berøring av penis? Kun ved klining og at du fingrer ei dame?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det virkelig mulig? Og kan dere klare å komme kjapt igjen? Etter bare 5 minutter? 

Anonymkode: 3b1df...f0c

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonym Bruker
Skrevet

Trykker bare på returknappen 😁

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det virkelig mulig? Og kan dere klare å komme kjapt igjen? Etter bare 5 minutter? 

Ja det er faktisk mulig og har fått det av kegeløvelser (kniping).

Slikket ei med kombinasjon fingre og dildo i 2 timer og 45 minutter en gang, den første kom jeg bare av hennes pusting og stønn. De neste kom jeg med litt hjelp fra jokking mot sengklærne og hennes legger, litt juks da for forhuden glei jo frem og tilbake... Jeg blir faktisk sprengkåt av lyder og kom 3 ganger på den tiden.

Når jeg teiper fast en liten vibrator på undersiden kommer jeg lett uten bevegelse av forhuden, det er kanskje den enkleste måten, og med hjelp fra fantasier som jeg lever meg så fort inni...

Skrevet

🤔

Skrevet
På 16.8.2020 den 23.23, AnonymBruker skrev:

Usikker, det har aldri skjedd hittil. Det nærmeste må ha vært da jeg slikket eksen, i såfall.

Skrevet

Jeg tror jeg har kommet av å være sprengkåt i flere timer, men uten å skikkelig sprute og det gikk veldig sakt. Det var en merkelig greie... vanskelig å forklare.

Anonymkode: 4db20...fa6

• Liker 1
Skrevet

Har hendt én gang, på flyet hjem fra klassetur på videregående. En jente i klassen begynte å kile meg gjennom hullete jeans (som var populært på den tiden) og viske dirty talk til meg. Hadde aldri hatt sex. Vi klinte ikke engang. Men jeg kom så det sang. Riktignok tok det lang tid, vi holdt på sånn store deler av flyturen på noen timer.

Anonymkode: 1232e...bbc

Skrevet

Dette varierer nok veldig fra mann til mann. Selv har jeg opplevd dette en gang, og det var i den "verste" tiden med hormoner i huet og ræva, og det som skulle til den ene gangen var å se en av jentene i klassen i et annet anntrekk enn hun vanligvis gikk i, og jeg var helt uforberedt. 

Anonymkode: 599e0...502

• Liker 1
Skrevet

Jeg er kvinne, men har opplevd en mann i tjueåra som kom bare av forspillet. Han ble flau, jeg tok det som et kompliment. 

Anonymkode: 1fb86...335

• Liker 1
Skrevet

Nei. 

Bare hørt om orgasmen uten berøring av penis gjennom analen hvis prostata blir godt nok tilfredsstillt. 

Anonymkode: 1d1cf...7bf

Skrevet

En kompis av meg som dessverre ikke har lett for å få seg dame da han er noe overvektig osv. Han er jomfru og skulle endelig få ha sex med ei han hadde likt lenge. 

Mens de klina og det var null form for berøring av penis så kom han noe enormt og det vistes gjennom buksa. Han ble skikkelig flau og det ble ikke noe sex... 

For min egen del så kan jeg komme når jeg slikker. Stønningen hennes gjør meg så kåt og hvis jeg såvidt toucher penis mens jeg slikker, så kommer jeg 😛 

Anonymkode: 57ead...363

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ikke mann, men en jeg holdt på med kom mens vi så film med kompisene hans. Det var veldig min feil da fordi jeg hadde hvisket ting til han på forhånd og mens vi så på filmen, hadde også hånden min på innsiden av låret hans og strøk heletiden. 

Anonymkode: b981b...916

Skrevet

Bare hvis dama er perfekt som kardash 

Anonymkode: a4db2...8ef

Skrevet

Nei, det har aldri skjedd med meg selv om det føles nære på noen ganger. Særlig når jeg slikker. Jeg passer jo litt på så jeg ikke og dummer meg ut og kommer før det begynner. Jeg vet med andre ord ikke om det er mulig for meg. Tviler litt på om jeg virkelig ville kommet helt over kneika uten litt berøring. 

Det er kjent at menn kan få orgasme i søvne "våte drømmer", men det har heller ikke skjedd meg. 

Mann

Anonymkode: ba469...668

Gjest Paramount
Skrevet

Jeg får ikke orgasme uten en berøring, eller kontakt med noe, et trykk fra madrasssen feks. Orgasme i søvne kan hende, men da har jeg en mistanke om at jeg gjør noe mer i søvne. Våkner oftest like før det skjer, og lurer forvirret på hva som skjer før jeg sovner igjen. Ufrivillige orgasmer er sjelden helt uttømmende.. og lysten vender raskt tilbake.

Skrevet

Personlig synes jeg denne tanken er sykt pirrende. Hadde elsket det om han kom enten raskt, ufrivillig, uten berøring, hva det nå skulle være :) Det er jo bare å fortsette, om han trenger litt tid så venter vi bare. Og hvis han kom uten berøring, det hadde gjort meg utrolig tent. 

er forøvrig kvinne i 30 årene. 

Anonymkode: cd5bd...85a

• Liker 3
Skrevet

Ja, kommet flere ganger uten berøring av penis. Måtte bli omskjært, fordi kjæresten og min bakterieflora gjorde at vi stadig sleit med sopp. Til slutt ble forhuden for trang, fordi den var full av arrvev. Som ikke er spesiellt elastisk. Så vi kunne rett å slett ikke ha ordinær sex, da forhuden ville sprukket. Med påfølgende nye arr. Så hun lærte seg rimming. Har kommet utallige ganger med KUN det. Omskjæring ble gjort, og jeg tar meg selv i å savne den tiden litt.

Anonymkode: fb402...b8a

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Omskjæring ble gjort, og jeg tar meg selv i å savne den tiden litt.

Sluttet hun å rimme deg da du ble omskåret?

Anonymkode: 7a6c4...7aa

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

det som skulle til den ene gangen var å se en av jentene i klassen i et annet anntrekk enn hun vanligvis gikk i, og jeg var helt uforberedt. 

:laugh: helt vanlige klær?

Anonymkode: 7a6c4...7aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...