Katten.2.0 Skrevet 16. august 2020 #21 Skrevet 16. august 2020 Just now, Lisa Rowe said: Menn som kun liker å kle seg i typiske kvinneklær kalles vel for transvesitt eller drag queen? Å være trans er i hvert fall noe helt annet. Å like å kle seg som det motsatte kjønn er vel forøvrig ganske harmløst, så forstår ikke hvorfor det plager deg? Problemet mitt ikke relatert til bekledning, ens seksualitet, ens identitet eller noe annet relatert til hvem man er. Siterer meg selv: "Jeg er mer der på at en ikke skal påtvinge andre ens seksualitet og lure dem inn i ens lek for å få utløp for ens fetisher - noe svært mange av disse gjør på forumet. Hadde det ikke vært for det åpenbare bedrageriet og de seksuelle undertonene hadde det ikke vært noe stress." 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #22 Skrevet 16. august 2020 1 time siden, Katten.2.0 skrev: Tja, jeg er ikke så fan av at menn kamuflerer tråder som jenter, prøver å framstille seg som noe annet i håp om å lokke ut reaksjoner og skaper tråder for å få utløpt for sine fetisher. Man har spesifikke nettsteder og forum for slikt. Fetlife, nakenprat og gaysir er jo perfekt når man vil gjøre slikt. Akkurat som at heterofile ikke er grisete her inne i seksualforumet. Anonymkode: 70fee...3a8 1
Lisa Rowe Skrevet 16. august 2020 #23 Skrevet 16. august 2020 3 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Problemet mitt ikke relatert til bekledning, ens seksualitet, ens identitet eller noe annet relatert til hvem man er. Siterer meg selv: "Jeg er mer der på at en ikke skal påtvinge andre ens seksualitet og lure dem inn i ens lek for å få utløp for ens fetisher - noe svært mange av disse gjør på forumet. Hadde det ikke vært for det åpenbare bedrageriet og de seksuelle undertonene hadde det ikke vært noe stress." Dumt at du har en slik oppfatning, men det er viktig å ikke generalisere. Det er enkeltpersoner som oppfører seg slik som du beskriver, ikke transvesitter generelt. 1
Katten.2.0 Skrevet 16. august 2020 #24 Skrevet 16. august 2020 1 minutt siden, Lisa Rowe said: Dumt at du har en slik oppfatning, men det er viktig å ikke generalisere. Det er enkeltpersoner som oppfører seg slik som du beskriver, ikke transvesitter generelt. Har jeg sagt det? Vi har en del her inne på forumet, som over de siste årene, oppretter masse forumer hvor de enten prøver å framstille seg selv som kvinne, eller prøver å lokke til seg spesifikke svar som åpenbart gir en form for tilfredsstillelse. Er jo bare å peise på med en klar og tydelig tråd hvor ens mening med tråden kommer godt fram. Jeg misliker trolling på et generelt nivå, og når disse personene gjør det gang på gang, så er det irriterende. Så lenge man ikke gjør det så er det ikke noe problem. Gjør meg intet hvilke legning man har, hva man identifiserer seg som eller hvordan man lever dette ut. Men skal man få utløp for denne siden så bør det gjøres på en redelig måte, eller i det minste i riktig fora. Nakenprat, gaysir og fetlife er f.eks. svært gode sider for dette med store norske miljø. Her har vi f.eks. et eksempel hvor TS åpenbart soler seg i å skape litt blest ved å aktivt tilbakeholde informasjon og halvveis prøve å framstå som noe annet. Som enkelttilfelle er det ikke noe ille, men når det er en 'trend' som jevnlig dukker opp de siste årene så er det irriterende. 6
Djungelvrål Skrevet 17. august 2020 #25 Skrevet 17. august 2020 Blir du stressa eller føler du deg truet av noen som vil bytte fra jentetiss til guttetiss? 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #26 Skrevet 17. august 2020 Fatter ikke hva du snakker om. Har ikke lagt merke til noen trend. So what om en person bak en bildetråd er trans eller ikke. Den tråden du gir som eksempel har dessuten lite med fetisj å gjøre, virker det som. Dette ville jeg ikke brukt en kalori på. Som andre sier, det er 2020. Anonymkode: b379e...a84
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #27 Skrevet 17. august 2020 1 hour ago, Katten.2.0 said: Her har vi f.eks. et eksempel hvor TS åpenbart soler seg i å skape litt blest ved å aktivt tilbakeholde informasjon og halvveis prøve å framstå som noe annet. Som enkelttilfelle er det ikke noe ille, men når det er en 'trend' som jevnlig dukker opp de siste årene så er det irriterende. Skjønner overhodet ikke hva du mener med aktivt tilbakeholde informasjon. Det har vel ikke noe å si om vedkommende er trans eller ikke for spørsmålet i tråden. Og hva mener du med halvveis prøve å fremstå som noe annet? Jeg ser ingen påstander om å være noe... kun et spørsmål om noe ser bra ut. Beklager å måtte si det, men føler du deg truet eller noe slikt? Er det ikke fint at det er såpass stor plass her på internett at vi kan inkludere alle? Anonymkode: b379e...a84
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #28 Skrevet 17. august 2020 Var akkurat en post her om en transekvinne som likte å kle seg i herreboksere og herreundertøy. Det var mange andre kvinner som hang seg på og sa at de gjorde det samme. Så det er mange kvinnelige transvesitter her også. Anonymkode: 939f5...8b2 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #29 Skrevet 17. august 2020 Ja, jeg er transe og nå har vi overtatt. Det er greit om dere som ikke er en av oss forlater dette fora. Jeg har sympati med de som synes dette er leit, men det finnes mange forumsider og dere kan gjerne opprette et nytt også. Anonymkode: eae31...2d5 1
Gjest Blondie65 Skrevet 17. august 2020 #30 Skrevet 17. august 2020 Jeg trodde jeg hang her alt for mye, men jeg ser jo at jeg ikke følger med. Joda, jeg har sett at det henger en og annen med en eller annen tilbøyelighet her, men overtatt forumet? Hæ?
miss summers Skrevet 17. august 2020 #31 Skrevet 17. august 2020 Enig med @Katten.2.0 her faktisk. Inne på klær og mote er det stadig med kamuflerte fetish-tråder. Null problem med at folk har sine kinks, men ikke dytt de på meg. 4
Stoltskeiv Skrevet 17. august 2020 #32 Skrevet 17. august 2020 (endret) 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Var akkurat en post her om en transekvinne som likte å kle seg i herreboksere og herreundertøy. Det var mange andre kvinner som hang seg på og sa at de gjorde det samme. Så det er mange kvinnelige transvesitter her også. Anonymkode: 939f5...8b2 Ja, dette var meg. Men transkvinne er ikke kvinne som liker å bruke boksere, men det er gutter som føler seg som jente. Da brukes transkvinne. Mens transmenn, er jenter som føler seg som gutt. Som jeg sa så definerer ikke klær kjønn. Jeg sa eller aldri at jeg er trans. Man er ikke trans så fort man tar på seg herrebokser. Ikke transvestitt eller. Det å kalle noen du ikke har peiling om for transekvinner er faktisk trakasering. Jeg skjønner at du kanskje ikke mente noe vondt med det du skrev, men jeg vil bare si at du burde være forsiktig å med å bruke transe. Eller kalle noen transekvinne eller transvestitt hvis noen ikke har kaldt seg selv det. Som jeg skrev i forumet "Jeg identifiserer meg som lesbisk" Ikke at jeg har noe problem med transpersoner, men det er ikke hyggelig å bli kaldt det når man ikke identifiserer seg som det. Jeg har også gått gjennom masse tanker og vanskelige perioder fordi jeg har hatt masse spm om min kjønnsidentitet, men lærte etterhvert at man kan være kjønn på ulike måter. Da er det ikke så rart at jeg reagerer om noen kaller meg for transekvinne eller transvestitt. Selvom du sa det til en anonym bruker. Men de som står bak anonyme brukere har også følelser. Igjen! Du mente helt sikkert ikke noe vondt med det, men jeg bare følte det var viktig å si i fra hvor viktig det kan være å tenke litt over hvilket ord du bruker når det kommer til slike ting Endret 17. august 2020 av Traktorlesba96 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #33 Skrevet 17. august 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det bare meg eller har det blitt veldig mange menn på dette forumet, enten "åpne" eller skjult? Anonymkode: 64744...41d BINGO! Anonymkode: c86fe...720
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #34 Skrevet 17. august 2020 Transene kan ta fetishene sine på seksualforumet. Er det så forbanna vanskelig?! Anonymkode: c86fe...720 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #35 Skrevet 17. august 2020 Hva slags tråder er der TS leser? Har aldri lest en tråd her og tenkt at jassåå her er det enda en transe ja. what?? Anonymkode: 80072...643
Morpheus Skrevet 17. august 2020 #36 Skrevet 17. august 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Transene kan ta fetishene sine på seksualforumet. Er det så forbanna vanskelig?! Anonymkode: c86fe...720 Hva har det med seksualitet å gjøre at kvinner bruker noen herreplagg eller visa versa? Det er der vi er på vei med likestilling enten vi vil det eller ikke. Begynte bla. med at kvinner gikk i bukser og det har skjedd mye bare de siste 10år. Om 10år til er mye av det dere nå kaller "transe" omfavnet som et helt vanlig plagg hos det motsatte kjønn. 3
Høyeheler Skrevet 18. august 2020 #37 Skrevet 18. august 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Transene kan ta fetishene sine på seksualforumet. Er det så forbanna vanskelig?! Anonymkode: c86fe...720 Når det kommer til fetisijer er vel seksualforumet rette stedet uansett sexuellegning vil jeg tro. Og ikke bare for nevnte kategori.
Fjollefyr Skrevet 18. august 2020 #38 Skrevet 18. august 2020 Vel, jeg spør om råd innimellom til plagg å ha på, primært dameklær. Liker å pynte meg slik damer gjør, men det er litt vanskelig innimellom. Gir gjerne råd også om jeg har lyst. Om noen føler det er kjipt at jeg gjør det, så er det bare si ifra.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #39 Skrevet 18. august 2020 På 17.8.2020 den 1.15, Lisa Rowe skrev: Menn som kun liker å kle seg i typiske kvinneklær kalles vel for transvesitt eller drag queen? Å være trans er i hvert fall noe helt annet. Å like å kle seg som det motsatte kjønn er vel forøvrig ganske harmløst, så forstår ikke hvorfor det plager deg? Er ikke transvesitt og transe det samme? Anonymkode: 31901...ee0
Lisa Rowe Skrevet 18. august 2020 #40 Skrevet 18. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er ikke transvesitt og transe det samme? Anonymkode: 31901...ee0 Slik jeg har forstått det er transvesitter menn som liker å kle seg opp som kvinner, men som fortsatt identifiserer seg som menn, mens transpersoner identifiserer seg som det motsatte kjønn av det de biologisk er. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå