Gå til innhold

Transer tar over dette forumet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg eller har det blitt veldig mange menn på dette forumet, enten "åpne" eller skjult? 

Anonymkode: 64744...41d

• Liker 1
Skrevet

Hæ?

Anonymkode: bf497...cfd

• Liker 2
Skrevet

hva har det med transer å gjøre? 

Er det ikke ut å skille kjønn? Vi lever i 2020 liksom

• Liker 6
Skrevet

At det var 🤪

Anonymkode: d1d5c...4ed

• Liker 2
Skrevet

Forstår ikke hva du mener, er alle menn her inne transer ? 

• Liker 3
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare meg eller har det blitt veldig mange menn på dette forumet, enten "åpne" eller skjult? 

Alle er selvsagt velkomne hit, men jeg synes nok det er mange tråder fra transemenn i skinny jeans, shiny tights og nylonstrømper …. 

• Liker 4
Skrevet
12 minutter siden, gladjenta96 said:

Fordi det er en del menn her som liker å gå i kvinneklær og gjerne får utløp for sine fetisher her inne.

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle er selvsagt velkomne hit, men jeg synes nok det er mange tråder fra transemenn i skinny jeans, shiny tights og nylonstrømper …. 

Er det et problem for deg? 

Anonymkode: 1b814...cbd

• Liker 4
Skrevet
13 minutter siden, gladjenta96 skrev:

ÅH giiid.

Kan da ikke skille ut kjønn! Er jo ikke lov å være bare kvinne og mann idag. Vi må være alt mellom himmel og jord, ellers er det diskriminerende. 

Anonymkode: 3eb20...1ee

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ÅH giiid.

Kan da ikke skille ut kjønn! Er jo ikke lov å være bare kvinne og mann idag. Vi må være alt mellom himmel og jord, ellers er det diskriminerende. 

Hva er poenget med å gjøre narr? 

Anonymkode: 1b814...cbd

• Liker 3
Skrevet
27 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Fordi det er en del menn her som liker å gå i kvinneklær og gjerne får utløp for sine fetisher her inne.

Ja! Er det noe problem i det for deg? 

• Liker 1
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ÅH giiid.

Det handler ikke om å skille ut kjønn. Det handler om at folk må være den de vil være. Hvis menn vil være her inne så er vel ikke det noe problem? Hvis menn liker å gå i kvinneklær, så er vel ikke det et problem eller? Samme som at noen kvinner liker å gå i herreklær. 

Og om enn ikke føler noe tilhørighet med et bestemt kjønn, så er ikke det eller et problem. Folk må få være seg selv uten at noen skal angripe. Det er poenget mitt

• Liker 2
Skrevet

Hvis en ikke er A4 menneske er man transe??  Spennende med variasjon heller det enn bessevitere skal ta over forumet..

Anonymkode: 159c5...7a4

• Liker 4
Skrevet
45 minutter siden, gladjenta96 said:

Ja! Er det noe problem i det for deg? 

Tja, jeg er ikke så fan av at menn kamuflerer tråder som jenter, prøver å framstille seg som noe annet i håp om å lokke ut reaksjoner og skaper tråder for å få utløpt for sine fetisher.

Man har spesifikke nettsteder og forum for slikt. Fetlife, nakenprat og gaysir er jo perfekt når man vil gjøre slikt.

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, gladjenta96 skrev:

word❤️

• Liker 1
Skrevet

Skal man nekte noen som er naturlig interessert i klær og mote å poste her kun fordi de er trans? 

Anonymkode: fb0d8...a3c

• Liker 3
Skrevet
17 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Tja, jeg er ikke så fan av at menn kamuflerer tråder som jenter, prøver å framstille seg som noe annet i håp om å lokke ut reaksjoner og skaper tråder for å få utløpt for sine fetisher.

Man har spesifikke nettsteder og forum for slikt. Fetlife, nakenprat og gaysir er jo perfekt når man vil gjøre slikt.

Eller bare si det høy slik at tabuen blir mindre :)  Hvis du har et problem med at folk skal være seg selv, så er det du som er problemet assa

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, gladjenta96 skrev:

Det handler ikke om å skille ut kjønn. Det handler om at folk må være den de vil være. Hvis menn vil være her inne så er vel ikke det noe problem? Hvis menn liker å gå i kvinneklær, så er vel ikke det et problem eller? Samme som at noen kvinner liker å gå i herreklær. 

Og om enn ikke føler noe tilhørighet med et bestemt kjønn, så er ikke det eller et problem. Folk må få være seg selv uten at noen skal angripe. Det er poenget mitt

❤️

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, gladjenta96 said:

Eller bare si det høy slik at tabuen blir mindre :)  Hvis du har et problem med at folk skal være seg selv, så er det du som er problemet assa

Jeg er mer der på at en ikke skal påtvinge andre ens seksualitet og lure dem inn i ens lek for å få utløp for ens fetisher - noe svært mange av disse gjør på forumet.

Hadde det ikke vært for det åpenbare bedrageriet og de seksuelle undertonene hadde det ikke vært noe stress.

• Liker 5
Skrevet
2 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Menn som kun liker å kle seg i typiske kvinneklær kalles vel for transvesitt eller drag queen? Å være trans er i hvert fall noe helt annet. Å like å kle seg som det motsatte kjønn er vel forøvrig ganske harmløst, så forstår ikke hvorfor det plager deg? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...