AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #1 Skrevet 16. august 2020 Hva synes du folk som går i tanga badetøy på en familie badestrand ? Anonymkode: 28d87...1e4
GammelKaktus Skrevet 16. august 2020 #2 Skrevet 16. august 2020 Spiller ingen rolle hvor de går, ser like jævlig ut uansett. Når det er sagt så bryr jeg meg ikke hvor de går, om folk vil gå nakne på stranda så er det greit for meg så lenge de ikke stiller seg foran meg liksom så jeg ser rett inn i "herligheten".. 7
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #3 Skrevet 16. august 2020 Jeg vil heller bruke en bokserlignende bikinitruse enn en som viser halve rumpa. Er kvinne. Anonymkode: d2fd2...f35 3
Jentegutt Skrevet 16. august 2020 #4 Skrevet 16. august 2020 Syns det er helt greit, bruker tanga selv, folk må få bruke det dem ønsker, for meg er det greit om de er nakne også, hva er galt med en naken kropp, det er helt naturlig og finnes ikke seksuelt 4
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #5 Skrevet 16. august 2020 Har ikke noe med familiestrand å gjøre. Men personlig synes jeg det er utrolig stygt. Uansett kropp og kjønn. Men folk får gå i det de vil. Anonymkode: df558...c97 5
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 16. august 2020 #6 Skrevet 16. august 2020 Ser jævlig ut uansett hvem som går med det.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #7 Skrevet 16. august 2020 Så en ung jente (Ca 16-18 år) gikk i tanga i nærheten av en familie badestrand i dag. Hun gikk i tanga et sted der hvor mange folk som var full påkledde ( ikke bade gjester) gikk bak henne, eldre, yngre, og små barn. Anonymkode: 28d87...1e4
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #8 Skrevet 16. august 2020 8 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg vil heller bruke en bokserlignende bikinitruse enn en som viser halve rumpa. Er kvinne. Anonymkode: d2fd2...f35 Tanga viser jo hele rumpa, ikke halve. Anonymkode: 28d87...1e4 2
Djungelvrål Skrevet 16. august 2020 #9 Skrevet 16. august 2020 Tangatruser er helt vanlige truser for kvinner som er skjært høyt. Ser litt rart ut når menn går slik, jeg har sikkert 6 tangabikiner.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #10 Skrevet 17. august 2020 Jeg synes ikke det er noe pent, men tenker at disse heller ikke kler seg for at jeg skal like det. Live and let live. Anonymkode: aa508...bc2 2
Million Skrevet 17. august 2020 #11 Skrevet 17. august 2020 (endret) x Endret, for tanga er visst noe annet i dag enn hva det opprinnelig var da jeg var yngre.... Endret 17. august 2020 av Million
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #12 Skrevet 17. august 2020 Ikke pent, uansett kjønn eller kropp. Hvis man synes det er så viktig å la rumpen være i det fri, hvorfor oppsøker man ikke heller en nakenstrand? Anonymkode: 8adf3...f25 5
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #13 Skrevet 17. august 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Ikke pent, uansett kjønn eller kropp. Hvis man synes det er så viktig å la rumpen være i det fri, hvorfor oppsøker man ikke heller en nakenstrand? Anonymkode: 8adf3...f25 Virker som noen mennesker har et desperat behov å visse kroppen sine, uansett anledning, omgivelse, tidspunkt eller hva det måtte være.. Alle mennesker på jordkloden har en rumpa, 50% har pupper, hva er det å visse da? «Alle» har det du har, Ok? slett ikke alle har lyst å se andres kroppsdeler i tide og utide. Om de er så desperate å visse rumpa eller pupper, gå til et sted hvor det er ment for å se andres kropp, eller en nakenstrand mener jeg. Vis litt respekt for seg selv og andre. Anonymkode: 28d87...1e4 3
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #14 Skrevet 17. august 2020 Tja, synes det er helt ok. Det er jo trenden akkurat nå, og jeg har slike bikinitruser selv (altså Ikke string, men truser som viser mye mer rumpe enn de «normale» bikinitrusene). Men er litt ambivalent likevel haha. Synes rumpa mi ser finere ut i den type truse, men samtidig skaper det et helt sykt press og fokus på rumpe hos oss jenter. Har også sett veldig små jenter gå i slike truser, og jeg må innrømme at jeg faktisk har tenkt at det ser veldig upassende og seksualiserende ut. Creeps vil jo finne noe å creepe på uavhengig av type bikinitruse, men tangatruser gjør det fort litt enklere. Anonymkode: d35fc...cc7
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #15 Skrevet 17. august 2020 Hva er en familiebadestrand? Er det strender spesielt tilpasset barnefamilier? Visste ikke at vi hadde sånne, hvor er voksenstrendene? Vil gjerne dit for å slippe barneskrik og sand på teppet mitt🙏🏼 Uansett da, synes alt er innafor på stranda, folk må få gå i det de føler seg komfortable med. Om det så er en striesekk eller ei stringtruse. Jeg foretrekker minst mulig bikini pga skille, jeg hater skille, og jeg blir veldig brun i sola derfor vises det ekstremt godt. Synes ikke selv jeg har en flott kropp og har absolutt null behov for å vise meg fram, men jeg vil altså bare minimere det stygge bikiniskillet mitt. Anonymkode: 02f46...7c0
Djungelvrål Skrevet 18. august 2020 #16 Skrevet 18. august 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er en familiebadestrand? Er det strender spesielt tilpasset barnefamilier? Visste ikke at vi hadde sånne, hvor er voksenstrendene? Vil gjerne dit for å slippe barneskrik og sand på teppet mitt🙏🏼 Uansett da, synes alt er innafor på stranda, folk må få gå i det de føler seg komfortable med. Om det så er en striesekk eller ei stringtruse. Jeg foretrekker minst mulig bikini pga skille, jeg hater skille, og jeg blir veldig brun i sola derfor vises det ekstremt godt. Synes ikke selv jeg har en flott kropp og har absolutt null behov for å vise meg fram, men jeg vil altså bare minimere det stygge bikiniskillet mitt. Anonymkode: 02f46...7c0 Den må du langt utpå landet med. 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #17 Skrevet 18. august 2020 Tanga er grusomt. Da kan man like gjerne gå naken. De som går i tanga kan gå på nudiststranden. Anonymkode: 6ed5f...3c0 4
boblevann Skrevet 18. august 2020 #18 Skrevet 18. august 2020 (endret) Nistygt på alt og alle, uansett kropp/situasjon/sted/kjønn. Endret 18. august 2020 av boblevann 3
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #19 Skrevet 18. august 2020 Jeg er barn av 90'tallet da idealet var tynne kropper og det værste du kunne si en dame var at rumpa så stor ut. Merker at min estetiske sans i forhold til kropp er litt preget av barndommens ideal, og klør meg litt i hodet over at så mange ønsker å vise frem rumpa si. Synes det rett og slett ser ut som at man har på seg altfor liten bikinitruse, og ville ikke valgt å gå i det selv. Forøvrig er jeg ikke like farget av klesstilen, den la jeg fullstendig fra meg for maaaange år siden og det har vært en plage med alle 90'talls klærne i butikkene de siste årene! Finnes jo nesten ikke fine klær om dagen, sånn generelt.😅 Anonymkode: ea9b5...886 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #20 Skrevet 19. august 2020 Det er stygt uansett hvem de sitter på. Anonymkode: e82ba...c67 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå