Love90 Skrevet 16. august 2020 #1 Skrevet 16. august 2020 Er veldig sikker på at den er i gjere nå, for kjenner det stikker på ene siden, og brystene er blitt ømme. Hadde positiv el test idag tidlig og i ettermiddag. Men er 1 dpo imorgen? Eller er det på tirsdag? Regnes 1 dpo etter levetiden på egget som er 24 timer etter det slippes?
Amatariel Skrevet 17. august 2020 #2 Skrevet 17. august 2020 Når jeg har hatt EL på natten (har også kjent det tydelig skjer) så tenker jeg at den påfølgende dagen der er EL-dagen. Altså ikke 1 dpo før dagen etterpå. Det er jo dager etter eggløsning dpo står for. Så 1 dpo i morgen på deg. 1
Love90 Skrevet 17. august 2020 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2020 50 minutter siden, Amatariel skrev: Når jeg har hatt EL på natten (har også kjent det tydelig skjer) så tenker jeg at den påfølgende dagen der er EL-dagen. Altså ikke 1 dpo før dagen etterpå. Det er jo dager etter eggløsning dpo står for. Så 1 dpo i morgen på deg. Takk for at du svarer meg 😅 hjelper alltid du og du kan veldig mye om alt dette, så tusen takk😃 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå