Gå til innhold

På en måte presser han meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han vil ikke videre kontakt dersom jeg ikke har sex med han. Vet jeg har valget til å ikke ha kontakt med har lyst på kontakt med han. Hva søren gjør jeg? Er ikke så dum at jeg har tenkt at han gjerne dumpet meg rett etter sex uansett. 

Ditt beste råd her? 

Anonymkode: 98b75...680

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutt å leke offer!

Han presser deg ikke, det er heller du som forsøker å få noe han ikke vil gi!

Anonymkode: 5957d...9b0

• Liker 15
Skrevet

Mitt beste råd er å drite i hele fyren. Dere vil jo ikke det samme, det er mye bedre at du innser det nå enn etter det har gått enda lenger. Han vil ikke ha kontakt med deg hvis du ikke vil ha sex med han, er det dette du er ute etter?

Anonymkode: 54ee5...f95

• Liker 8
Skrevet

Ikke la deg presse. Dere passer åpenbart ikke sammen. Jeg kan forstå at det er viktig for ham å ha sex, men om det ikke passer for deg så skal du ikke gjøre det. Begge skal ønske det. 

• Liker 4
Skrevet

Ja, han vil ikke ha forhold med meg ihvertfall og evt bare for sex. Så ingen forpliktelser. 

Jeg ønsker kjæreste egentlig, men ikke funnet det. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, han vil ikke ha forhold med meg ihvertfall og evt bare for sex. Så ingen forpliktelser. 

Jeg ønsker kjæreste egentlig, men ikke funnet det. 

Du går videre. Han passer ikke for deg, og kommer mest sannsynlig bare til å gi deg hjertesorg. Som er vondt og som hindrer/forsinker deg i å finne kjæresten som passer for deg. Masse lykke til 😊

• Liker 18
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slutt å leke offer!

Ja, han vil ikje gi meg det. Med press tenker jeg at jeg taper uansett hva jeg gjør og han vinner. Han har tydeligvis ingen følelser for meg og jeg vil ha hans kontakt. 

Har prøvd flere ganger å ikke kontakte han, men ender med å sende han meld. 

Skrevet

Han vil jo ikke ha deg, og det er vel greit? Du kan ikke begynne å henge deg opp i alle som ikke er interessert i deg, fokuser på menn som vil ha deg i stedet. Det er ikke manko på menn i dette landet

Anonymkode: fe3dd...b54

• Liker 8
Skrevet

Ja, han vil ikje gi meg det. Med press tenker jeg at jeg taper uansett hva jeg gjør og han vinner. Han har tydeligvis ingen følelser for meg og jeg vil ha hans kontakt. 

Si ifra om at du går videre. Så sletter du nummeret hans, evt blokkerer ham. Og går videre i verden, og møter andre 😊

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, solmåneogstjerner skrev:

Du går videre. Han passer ikke for deg, og kommer mest sannsynlig bare til å gi deg hjertesorg. Som er vondt og som hindrer/forsinker deg i å finne kjæresten som passer for deg. Masse lykke til 😊

Takk 😊 Problemet her er at jeg har prøvd å ikke ha kontakt med han fordi vi egentlig ikke vil likt, men det går noen månder så savner jeg kontakten hans og sender meld og han sier det samme. Så lurer på om eneste løsningen min er å ha sex med han? Dum ide? 

Skrevet
1 minutt siden, solmåneogstjerner skrev:

Si ifra om at du går videre. Så sletter du nummeret hans, evt blokkerer ham. Og går videre i verden, og møter andre 😊

Takk 😊 Vet jeg bør, men hvorfor så vanskelig? 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk 😊 Problemet her er at jeg har prøvd å ikke ha kontakt med han fordi vi egentlig ikke vil likt, men det går noen månder så savner jeg kontakten hans og sender meld og han sier det samme. Så lurer på om eneste løsningen min er å ha sex med han? Dum ide? 

Ja det er en dum ide... Hold deg opptatt, møt andre i stedet. 

• Liker 11
Skrevet

Du taper ikke dersom du bare lar ham gå nå og går videre, tro meg! Han vinner heller ingenting på dette, hva skulle det liksom være? Han får jo heller ikke det han vil ha om du bare kutter kontakten. 
Dersom du gir etter for presset og blir med på et forhold under premisser du ikke ønsker, så kan du nok tape på det på sikt. 

Lykke til, jeg håper du finner en som vil ha hele deg og er klar for et slikt forhold du ønsker, og som du har minst like lyst på som han der! 💕

• Liker 5
Skrevet

Takk 😊 Vet jeg bør, men hvorfor så vanskelig? 

Det er vanskelig nå, men blir fort verre om du fortsetter. Virkelig ille kan det bli om du har sex med ham. 

Det letteste er å avslutte nå!

• Liker 3
Skrevet

Han har vært ærlig og fortalt deg at han vil kun ha kontakt med deg om du har sex med ham. Du er ikke et offer, du er en voksen person som kan ta dine egne valg. Du trenger ikke å la deg presse til noe som helst. Han har fortalt deg hva han vil. Om du ikke vil ha sex med ham, så har du ikke sex med ham. 

Anonymkode: 5d519...14e

• Liker 6
Skrevet

Han har vært ærlig og fortalt deg at han vil kun ha kontakt med deg om du har sex med ham. Du er ikke et offer, du er en voksen person som kan ta dine egne valg. Du trenger ikke å la deg presse til noe som helst. Han har fortalt deg hva han vil. Om du ikke vil ha sex med ham, så har du ikke sex med ham. 

Ja, han har vært ærlig. Så vet det. Jeg dras mot fornuften, men det er fristende og det andre, men dillema er at jeg blir såret uansett tror jeg. 

Pressmidle hans er kontakten jeg ønsker som han vet. Ja, jeg er voksen og tar egne valg sånnsett ikke press, men du skjønner hva jeg mener sant? 

Skrevet

Ja, han har vært ærlig. Så vet det. Jeg dras mot fornuften, men det er fristende og det andre, men dillema er at jeg blir såret uansett tror jeg. 

Pressmidle hans er kontakten jeg ønsker som han vet. Ja, jeg er voksen og tar egne valg sånnsett ikke press, men du skjønner hva jeg mener sant? 

Vil du virkelig være med en som sier "sex eller ingen kontakt"? Høres jo ut som om du er betatt av ham, men du må ta gode valg for deg selv. Kutt kontakten med ham. Gå videre. 

• Liker 4
Skrevet

Vil du virkelig være med en som sier "sex eller ingen kontakt"? Høres jo ut som om du er betatt av ham, men du må ta gode valg for deg selv. Kutt kontakten med ham. Gå videre. 

Nei, egentlig ikke. Vet ikke hva han har gjort med meg? Er betatt ellwr besatt. Og har prøvd å bryte dette flere ganger. Har ikke hatt sex med han så er ikke der. 

Skrevet
På 16.8.2020 den 21.20, AnonymBruker skrev:

Slutt å leke offer!

Mener du det er synd i han? 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mener du det er synd i han? 

Ja, hvis du forsøker å presse han emosjonelt, så er det det, ja.

Du har hørt når man skriver om røde flagg her inne? For å være ærlig så er de tingene du skriver her, det som jeg kaller røde flagg.

Hvis man ønsker å være et godt menneske, og ikke en psykopat, så må man klare å gi slipp. Man må komme seg bort fra de menneskene som ikke vil det samme som hva man selv vil - ellers blir det trøbbel, hver gang!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...