AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #1 Del Skrevet 16. august 2020 "The epiphany phase" er når kvinner innser at de ikke kan fortsette å gå fra kjekk kuk til kuk, men må slå seg til ro. Da innser de ofte at de må velge en "beta provider" å slå seg ned med. De går da ned i standard fra alle de kjekkene mennene de lå rundt med, det skjer ofte i alderen 29-31, men det kan utvides litt. Har du gått igjennom the epiphany phase, eller er du i den nå? Anonymkode: d90c7...8f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #2 Del Skrevet 16. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: "The epiphany phase" er når kvinner innser at de ikke kan fortsette å gå fra kjekk kuk til kuk, men må slå seg til ro. Da innser de ofte at de må velge en "beta provider" å slå seg ned med. De går da ned i standard fra alle de kjekkene mennene de lå rundt med, det skjer ofte i alderen 29-31, men det kan utvides litt. Har du gått igjennom the epiphany phase, eller er du i den nå? Anonymkode: d90c7...8f0 Lest for mye incel? Nei, jeg har kun vært i lange forhold, eller prøvd å få betatthet/dating til å bli forhold. Har vært gift 2 ganger med middels pene menn som forlot meg før det kom noen unger. Nå dater jeg en kjekkas, så får vi se. Anonymkode: c45ef...7ad 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #3 Del Skrevet 16. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Lest for mye incel? Nei, jeg har kun vært i lange forhold, eller prøvd å få betatthet/dating til å bli forhold. Har vært gift 2 ganger med middels pene menn som forlot meg før det kom noen unger. Nå dater jeg en kjekkas, så får vi se. Anonymkode: c45ef...7ad Jeg er ikke en incel. Anonymkode: d90c7...8f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TheCatLady Skrevet 16. august 2020 #4 Del Skrevet 16. august 2020 Nei, det har jeg aldri gjort. Jeg har alltid vært slik at jeg har lett etter noen å være kjæreste med så fra jeg var 20 så har jeg vært i forhold. Selfølgelig med avbrekk der jeg har vært singel, men jeg har ikke hatt ons eller kortvarige relasjoner. Det er ikke min greie. Jeg er ikke av de peneste og liker heller ikke de såkalte kjekkasene. Liker helt vanlige snille menn jeg Grunnen til at jeg skriver det er fordi venninner aldri skjønner hva jeg har sett i mine kjærester og de kan ikke sies å ha vært ettertraktet, men jeg har likt dem og har sett noe i dem. Så kjenner meg ikke igjen i slike beskrivelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #5 Del Skrevet 17. august 2020 På 16.8.2020 den 23.35, TheCatLady skrev: Nei, det har jeg aldri gjort. Jeg har alltid vært slik at jeg har lett etter noen å være kjæreste med så fra jeg var 20 så har jeg vært i forhold. Selfølgelig med avbrekk der jeg har vært singel, men jeg har ikke hatt ons eller kortvarige relasjoner. Det er ikke min greie. Jeg er ikke av de peneste og liker heller ikke de såkalte kjekkasene. Liker helt vanlige snille menn jeg Grunnen til at jeg skriver det er fordi venninner aldri skjønner hva jeg har sett i mine kjærester og de kan ikke sies å ha vært ettertraktet, men jeg har likt dem og har sett noe i dem. Så kjenner meg ikke igjen i slike beskrivelser. Ser den, kanskje ikke alle kvinner kommer i den fasen, men mitt inntrykk er at veldig mange gjør det. Anonymkode: d90c7...8f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #6 Del Skrevet 18. august 2020 Kan kanskje stemme for 1/10 av mine venninner. De fleste jeg kjenner har møtt mannen sin tidligere, eller vært mye single uten å date. Hvis dette stemmer for henne, har det ikke så veldig mye med alfabetet å gjøre (og generelt incel-tullball), men at man lærer å kjenne igjen drittsekker... dessuten blir man mer moden selv, og ser at det ytre ikke er det viktigste når man faktisk skal leve et langt liv med noen. Bitre gutter med dårlig kvinnesyn blir uansett valgt bort. Anonymkode: 16c88...eab 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #7 Del Skrevet 18. august 2020 Nå møtte jeg mannen min da jeg var 19 år. Og ble skilt da vi var 30 år. Men har aldri ligget rundt. Har kun sex i forhold. Anonymkode: 94f53...b5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #8 Del Skrevet 18. august 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: kanskje ikke alle kvinner kommer i den fasen, men mitt inntrykk er at veldig mange gjør det. Anonymkode: d90c7...8f0 Har du oversikt over mange kvinners kjærlighetsliv siden du sier det? Anonymkode: c45ef...7ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #9 Del Skrevet 18. august 2020 Uansett hvordan man snur og vender på det er det 1 mann og 1 kvinne i et forhold. Så alle damer kan ikke være sammen med kun de kjekke mennene til enhver tid, selv om det virker sånn (og er sånn) for de under 30. Husk at livet er mer enn bare ungdomstiden. Kjipt for menn under 30, men det går seg til etterhvert, epiphany eller ikke. Det er enkel matematikk. Anonymkode: 9feb7...c1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #10 Del Skrevet 18. august 2020 Preferansene mine ovenfor menn har forandret seg med årene ettersom jeg har modnet. Da jeg var 16-25år så var det viktig at de brydde seg om utseende sitt. Hadde flott hår og øyne å dø etter. Gjerne utadvendt og kreativ. Gjerne slanke og små. Helst tatoveringer. Nå som jeg er snart 30 år så synes jeg maskuline menn er tiltrekkende. Gjerne kraftige med stort skjegg. Liker høye - medium høye menn. Som elsker unger og er pappa-materiale. Trenger ikke å være særlige pene, men ha en god personlighet. Vi endrer oss med årene og derfor endres våre preferanser. Anonymkode: f2180...99d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TheCatLady Skrevet 18. august 2020 #11 Del Skrevet 18. august 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Ser den, kanskje ikke alle kvinner kommer i den fasen, men mitt inntrykk er at veldig mange gjør det. Anonymkode: d90c7...8f0 Jeg tror ikke at den fasen nødvendigvis foregår helt slik. Det handler om en modningsprosess og ikke at man går ned i standard. Det er typisk incel-prat der man ønsker å trekke både seg selv og kvinner ned. Det er ikke så veldig rart at når man er ung så er mange mer overfladiske og naive og når man blir eldre så har man lært av erfaringene sine. Men så har man sånne som aldri har vært sånn og har helt andre erfaringer. Det er veldig rart å lese om alle disse teoriene der noen der mange med minimal erfaring med kvinner tar det til seg eller det passer inn i deres verdensbilde. Så er det liksom ikke vits i å overbevise om noe annet for da kommer det noe bullshit om at kvinner lyver eller ditt og datt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuntzilla Skrevet 18. august 2020 #12 Del Skrevet 18. august 2020 (endret) Høres ut som noe red pill/incel-piss fra USA. Det er vanlig at man kysser noen frosker gjennom livet før man finner sin prins. Men denne prinsen man slår seg ned med er ikke et resultat av at man går ned i standard, det er jo snarere omvendt - enhver mann man møter må jo være bedre enn den forrige. Da sikter jeg aller mest til personlighetstrekk og verdier og den slags, man lærer hva man ikke kan leve med og ikke vil ha. Når det kommer til kjekkhetsgrad så ligger den jo ganske flatt, man tiltrekkes typisk av de som er på samme nivå som en selv. Så dette er jo bare en våt incel-drøm. En blanding av endelig skal kvinnen få sin straff for at hun ikke lå med meg, og endelig er det vår tur til å eie markedet liksom.. Beklager men nei, kvinner eier fremdeles sjekkemarkedet når de er 30, og de plukker fremdeles de beste mennene. De samme som pulte hverandre da de var utilgjengelige i 20-årene er de samme som slår seg ned med hverandre når de er 30. Ingenting blir snudd på hodet og ingen straffes. Livet er urettferdig. Sorry. Endret 18. august 2020 av Cuntzilla 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #13 Del Skrevet 18. august 2020 Istedenfor for å si at de går ned i standard når de ser etter et langvarig forhold så kan man vel si at de følger en annen standard der ting som intelligens, stabilitet osv vektlegges høyere? I dagens samfunn er også gjerne slik at de som var "beta-hanner" i tenårene/tidlig 20årene vokser opp til å bli suksessfulle i voksen alder. At kvinners preferanser dreier seg da mer mot dem blir kanskje ikke så rart. Anonymkode: aad6a...593 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #14 Del Skrevet 18. august 2020 Jeg var opptatt av utseende som tenåring, han skulle helst se ut som en grunge rockestjerne eller et velstelt boybandmedlem. Og så snudde det seg selvsagt så fort jeg ble voksen, og en kan si jeg har hatt ymse kjærester, noen lite pene, noen til å dåne av. Men utseende er viktig på noen områder likevel; han må være slank, ha greie klær som passer, er hele og rene, og ikke tynne lepper/liten munn. Var ikke noe epiphany, eller, åpenbaring, hvis man snakker norsk. Bare skjedde helt naturlig. Møtte forresten forloveden året jeg skulle fylle 29 år. Og han er meget pen. Så pen at det er som om han er den eneste mannen som finnes. Men jeg får jo oppleve hvor god, raus, hjelpsom og sjarmerende han er. Antar han er helt ordinær for andre kvinner, da han ikke klarte å skaffe date med noen tindermatches før jeg dukket opp😂 sucks to be those girls, siden vi skifter språk her og der. Litt gresk var der også, ehmm... Moussaka! Anonymkode: 43e25...874 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #15 Del Skrevet 18. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg var opptatt av utseende som tenåring, han skulle helst se ut som en grunge rockestjerne eller et velstelt boybandmedlem. Og så snudde det seg selvsagt så fort jeg ble voksen, og en kan si jeg har hatt ymse kjærester, noen lite pene, noen til å dåne av. Men utseende er viktig på noen områder likevel; han må være slank, ha greie klær som passer, er hele og rene, og ikke tynne lepper/liten munn. Var ikke noe epiphany, eller, åpenbaring, hvis man snakker norsk. Bare skjedde helt naturlig. Møtte forresten forloveden året jeg skulle fylle 29 år. Og han er meget pen. Så pen at det er som om han er den eneste mannen som finnes. Men jeg får jo oppleve hvor god, raus, hjelpsom og sjarmerende han er. Antar han er helt ordinær for andre kvinner, da han ikke klarte å skaffe date med noen tindermatches før jeg dukket opp😂 sucks to be those girls, siden vi skifter språk her og der. Litt gresk var der også, ehmm... Moussaka! Anonymkode: 43e25...874 Han er gresk? Ingen forstår jo gresk!! 😮 😄 Anonymkode: fbd04...530 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #16 Del Skrevet 21. august 2020 Kanskje og problemet er at kvinner som går igjennom denne fasen ikke vil innse det selv? Anonymkode: d90c7...8f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå