Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ingen fremtid for oss mennesker lenger. Tiden er rent ut og innen år 2090 så er det post apokalyptisk verden med sterkestest rett over rent vann, mat og strøm/drivstoff. 

Vi vil komme til å se mer krig og mer forflytting av mennesker i stor skala. Store deler av planeten blir for varm å bo på. Ekstrem vær. 

Når det første slaget står til vil det gå fryktelig fort der folk som oss i Norge går fra å ha jobb og leve middelklasse til krige oss i mellom.

Fisk vil være giftig innen 30 år. Hvert år forsvinner store mengder arter av dyr og insekter. 

Regnet vil bli etsende. 

Osv osv

Du sitter nå gjerne ute på balkongen eller i hagen din og nipper rolig til litt godt drikke i sommerkvelden. Du har jobb i morgen du skal til, du har venner som du skal møte neste helg og kose deg med. Alt dette vil bli så fjernt for deg i din alderdom og dine barnebarn vil høre dine historier med hvor folk en gang levde i en verden hvor folk pusset opp sine fullt brukelige hjem fordi de følte for det, hvor millioner tonn mat ble kastet vært år. 

Vi har ingen fremtid. Det er for sent.

Anonymkode: b2da3...47c

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I 2090 er jeg 120 år 😉

Tenker dette ordner seg, jorda har jo alltid gått igjennom slike naturlige sykluser.

Anonymkode: 0eedc...9f9

Skrevet (endret)

Det var da en voldsomt deprimerende tekst på en solfylt sommerkveld.

Jeg er overbevist om at  du tar fullstendig feil. 

Spoiler

Det kommer helt klart motgang innimellom for oss alle, men ikke i nærheten av det du beskriver med etsende regn og ande apokalyptiske ideer.

Endret av Pillarguri
Ikke noe skjult innhold.
  • Liker 1
Skrevet

Får du profesjonell hjelp? Eller åssen går det?

Anonymkode: c8857...fd8

Skrevet

Stemmer kanskje det, men er død innen den tid uansett. 

Anonymkode: 82433...7b4

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

I 2090 er jeg 120 år 😉

Tenker dette ordner seg, jorda har jo alltid gått igjennom slike naturlige sykluser.

Mest sannsynlig vil du ikke være blant oss i 2090.

Anonymkode: cd663...552

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mest sannsynlig vil du ikke være blant oss i 2090.

Anonymkode: cd663...552

Selvsagt. 

Skrevet

Hvis regnet er etsende, så ville alt planteliv dø. Da dør alt livet også.

Anonymkode: 5dc87...24e

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Hvis regnet er etsende, så ville alt planteliv dø. Da dør alt livet også.

Anonymkode: 5dc87...24e

regnet er per i dag ikke etsende, men vil bli det. det du ellers sier stemmer.

Skrevet

Den som lever får se, ikke sikkert det blir så ille, men det kan jo skje. Uansett merker jeg at jeg tross alt er glad for å være "godt voksen" nå og ikke i 2090 siden alt er så usikkert. I 2090 er jeg og alle jeg kjenner long gone uansett. 

Anonymkode: 6d93f...3ed

• Liker 1
Skrevet

År 2000, 2012 og nå 2090. Før eller siden treffer noen blink. Nyt det mens du kan :)

• Liker 1
Gjest theTitanic
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ingen fremtid for oss mennesker lenger. Tiden er rent ut og innen år 2090 så er det post apokalyptisk verden med sterkestest rett over rent vann, mat og strøm/drivstoff. 

Vi vil komme til å se mer krig og mer forflytting av mennesker i stor skala. Store deler av planeten blir for varm å bo på. Ekstrem vær. 

Når det første slaget står til vil det gå fryktelig fort der folk som oss i Norge går fra å ha jobb og leve middelklasse til krige oss i mellom.

Fisk vil være giftig innen 30 år. Hvert år forsvinner store mengder arter av dyr og insekter. 

Regnet vil bli etsende. 

Osv osv

Du sitter nå gjerne ute på balkongen eller i hagen din og nipper rolig til litt godt drikke i sommerkvelden. Du har jobb i morgen du skal til, du har venner som du skal møte neste helg og kose deg med. Alt dette vil bli så fjernt for deg i din alderdom og dine barnebarn vil høre dine historier med hvor folk en gang levde i en verden hvor folk pusset opp sine fullt brukelige hjem fordi de følte for det, hvor millioner tonn mat ble kastet vært år. 

Så vil skal bare skyte oss selv med en gang tenker du? Eller skal disse opplysningene bare bidra til at vi ikke skal ha noe håp og heller ikke nyte nåtiden.... ? 

Skrevet (endret)

Samme for meg om verden går under i 2090 jeg vil nok ha vært død i noen tiår innen den tid.

Endret av Aragorn ll Elessar
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Vel, jeg tror det ikke før jeg får se det....og det kommer jeg heller ikke til å gjøre.

Skrevet
32 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Samme for meg om verden går under i 2090 jeg vil nok ha vært død i noen tiår innen den tid.

Nå vet jeg ikke helt om TS overdriver litt, det kan godt hende, men miljøkrisen for eksempel skal vi ta på alvor. Ikke bare på grunn av oss selv, men vi har et ansvar ovenfor fremtidige generasjoner også.

Anonymkode: d86f0...775

Skrevet

Dette kommer ikke til å skje. Jeg trodde også på dette, at alt håp var ute. Men nå har jeg sett ting som tyder på at noe helt fantastisk vil skje, så alle skadelige kjemikalier osv blir ufarliggjort og fjernet. 

Jeg så et bilde av Stephen Hawking på en Epstein Island fest. Da skjønte jeg at også han var medlem av den Eliten som vil ha oss til å tro at verden går under. 

Opp med humøret ts, vi kommer til å få en fantastisk tid fremover!

Anonymkode: ab602...eb0

• Liker 1
Skrevet

Hæ? Link til etsende regn?

Anonymkode: a08ac...b72

Skrevet
På 16.8.2020 den 20.02, AnonymBruker skrev:

Regnet vil bli etsende. 

Osv osv

Siden jeg er singel og barnløs, så håper jeg virkelig verden og menneskeheten går til grunne..

Anonymkode: bf6f3...1c0

Skrevet (endret)

Kommer til å inntreffe lenge før det. Ikke pga de grunnene du skriver, men pga Covid som fører til lavkonjunktur >fattigdom>krig>hungersnød>sykdom og død. Alle de svake individene som frekeventerer KG kommer aldri til å klare å takle det som kommer, men slik er livets runddans.

Endret av Kaptein Klein
Skrevet
På 16.8.2020 den 20.02, AnonymBruker skrev:

Regnet vil bli etsende.

Siden vi er på vitenskapsforumet... kan du redegjøre for årsak og kjemi bak etsende regn?

Anonymkode: 70d36...23f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...