Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mistenker at kjæresten til moren min har brukt mitt håndkle til å tørke seg med med et uhell, etter det brukte jeg håndklet mitt og tørket meg der nede. Jeg er redd for å bli gravid hvis det har vært rester av sædceller eller noe der!!! Jeg har mensen nå, men plutselig kommer det ingen blod når jeg egentlig pleier å blø mye de første dagene! Hjelp, hva gjør jeg

Anonymkode: 2d405...687

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man blir ikke gravid av å bruke samme håndkle nei 

Anonymkode: e2541...4eb

• Liker 6
Skrevet

Nei. Slapp av 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mistenker at kjæresten til moren min har brukt mitt håndkle til å tørke seg med med et uhell, etter det brukte jeg håndklet mitt og tørket meg der nede. Jeg er redd for å bli gravid hvis det har vært rester av sædceller eller noe der!!! Jeg har mensen nå, men plutselig kommer det ingen blod når jeg egentlig pleier å blø mye de første dagene! Hjelp, hva gjør jeg

Tenkte du at han hadde gjort det etter å ha runket siden du trodde at det var så mye sæd der? Hvor lenge tror du i så fall sædcellene overlever utenfor kroppen? 

Anonymkode: 1f7e7...a73

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte du at han hadde gjort det etter å ha runket siden du trodde at det var så mye sæd der? Hvor lenge tror du i så fall sædcellene overlever utenfor kroppen? 

Sædceller kan faktisk holde seg i en time om jeg husker riktig

Anonymkode: 3c7a9...941

Skrevet

Slapp av nei du blir ikke gravid et håndkle :) du har også mensen så det er ingen grunn til bekymring! 

Anonymkode: 67915...79f

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Mumlehumle skrev:

Omg hvor gammel er du ts? 

17!!!!!

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var ikke sæd der, men jeg vet ikke om han tørker sitt underliv med det før jeg brukte det

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det var ikke sæd der, men jeg vet ikke om han tørker sitt underliv med det før jeg brukte det

Sæden finnes ikke utenpå pikken... man kan tørke seg der nede uten at det kommer sæd på håndklet.
Hadde det vært sæd på håndklet må han ha runket og så tørket vekk med håndklet... (Jada, noen klarer sikkert finne en tredje måte... )

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

17!!!!!

Hvordan tror du menn produserer sæd? Tror du det bare renner hele tiden og må tørke bort dette med håndkle etter de har dusja? 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

det fins jo f.eks en video hvor en lege forklarer at man kan bli preggo av  sitte på fanget til en gutt, så hvorfor ikke et håndkle som har vært i kontakt med en penis liksom

hvis man skal bli gravid må mannen putte penis inn i vagina, og få utløsning. vær så god. 

Anonymkode: 4f293...eea

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

det fins jo f.eks en video hvor en lege forklarer at man kan bli preggo av  sitte på fanget til en gutt, så hvorfor ikke et håndkle som har vært i kontakt med en penis liksom

Den videoen må du nesten linke til, for å bli trodd.

Anonymkode: 10646...bfb

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvis man skal bli gravid må mannen putte penis inn i vagina, og få utløsning. vær så god. 

går jo ann å bli gravid f.eks hvis man har sæd på fingre og tar på underlivet 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ok, så hvorfor tror du dette? vet du ikke hvordan et barn blir til?

jeg vet hvordan barn blir til, er ikke helt dum, men som jeg nevnte er det flere som sier at man kan bli gravid av å sitte på fanget til en gutt så derfor ble jeg bekymret 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

jeg vet hvordan barn blir til, er ikke helt dum, men som jeg nevnte er det flere som sier at man kan bli gravid av å sitte på fanget til en gutt så derfor ble jeg bekymret 

Da må du nesten sitte på fanget hans med penisen inni deg. Da går det an.

Anonymkode: 07b98...0d4

• Liker 2
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den videoen må du nesten linke til, for å bli trodd.

Anonymkode: 10646...bfb

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvis du er så dum at du tror man faktisk blir gravid av å sitte på fanget til en gutt, må du ha veldig lav IQ.

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da må du nesten sitte på fanget hans med penisen inni deg. Da går det an.

Anonymkode: 07b98...0d4

Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er faktisk ikke helt sant... 

Raskeste jeg fant på google: 

Sitat

It's possible for you to get pregnant without having sexual intercourse if, for example: sperm get into your vagina – for example, if you or your partner have semen or pre-ejaculate on your fingers and touch your vagina. your partner ejaculates near your vagina.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...