AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #1 Skrevet 16. august 2020 Når ungene skal være morsomme (tror de) og tar en pakke som jeg legger i postkassen som helthjem skal hente? Legger den et annet sted slik at varen ikke blir sent? Anonymkode: 415a0...b68
Pillarguri Skrevet 16. august 2020 #2 Skrevet 16. august 2020 Vet du med 100% sikkerhet hvem som har tatt den?
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #3 Skrevet 16. august 2020 Fikk du pakken tilbake? Så du hvilket barn som tok den? Om du ikke vet hvem men er sikker på at det var et barn, så ville jeg snakket med alle foreldrene og bedt dem finne pakken da det var en dyr vare, og at du vet et av samtlige barn tok pakken da du så dem? Anonymkode: 38d4e...f85
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #4 Skrevet 16. august 2020 Hvis du i ettertid fikk vite hvem som gjorde det. 1 dag etterpå, av noen som observerte dem, feks en nabo du kjenner godt som tilfeldigvis sa at sønnen til Xxx var i postkassa di og la noe i ........ jeg lurer bare på hva dere ville gjort. Skal jeg betale dobbelt opp fordi dette liksom er uskyldig morro eller bør de gjøre opp for seg? Anonymkode: 415a0...b68
Pillarguri Skrevet 16. august 2020 #5 Skrevet 16. august 2020 Jeg ville tatt kontakt med foreldrene og fortalt hva som er skjedd, og at barnet deres er observert i din postkasse. Dersom pakken er tapt ville jeg sagt hva den var verd. Anstendige mennesker tilbyr seg da å betale for rampestreken barnet deres har gjort. Men, det kan hende at de blånekter for at barnet har gjort noe sånt, og det vil bli kjempedårlig stemning i nabolaget i lang tid fremover. Umulig for oss på KG å vite hvilken type mennesker dette er.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #6 Skrevet 16. august 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du i ettertid fikk vite hvem som gjorde det. 1 dag etterpå, av noen som observerte dem, feks en nabo du kjenner godt som tilfeldigvis sa at sønnen til Xxx var i postkassa di og la noe i ........ jeg lurer bare på hva dere ville gjort. Skal jeg betale dobbelt opp fordi dette liksom er uskyldig morro eller bør de gjøre opp for seg? Anonymkode: 415a0...b68 Da ville jeg snakket med foreldrene og spurt om de skulle betale eller om barnet skulket betale for at pakken nå må sendes pånytt. Forklar også at barnet har blitt observert så det ikke er noen tvil. Anonymkode: 38d4e...f85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå