AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #1 Skrevet 16. august 2020 Kattungen min har alltid litt størknet, svart snørr (?) i nesa. Er det normalt? Det renner ikke, men har merket at det er der hele tiden. Når det kommer ut fjerner jeg det, men som regel er det såvidt synlig og det sitter for godt fast til at jeg får det bort, så jeg har bare latt det være. Anonymkode: 08d81...cf7
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #2 Skrevet 16. august 2020 En av mine har alltid litt svart størknet snørr i nesa, har aldri tenkt at det kunne være unormalt. Han er 5 år, og har hatt det hele livet. Men han elsker at jeg klør han på snuten og rundt/i neseborene, så jeg fjerner det daglig da som en del av koserutinene våre. De dagene han har litt ekstra mye, så griper han tak rundt fingeren min med potene, og bruker neglen min til å klø alt bort selv (og mye mer hardhendt enn hva jeg ville gjort) 😂 Anonymkode: 06e28...2ba
Minya Skrevet 16. august 2020 #3 Skrevet 16. august 2020 Det er ofte en blanding av støv, skitt, snørr og kondens. Noen katter har mer av det enn andre, jeg har observert at det skjer oftest med de kattene vi har hatt som har vært mest interessert i å sniffe på ting og gjerne får litt ekstra støv i snuta. Det er helt normalt, det er veldig vanlig, og det er helt greit å hjelpe dem med å få det bort når du ser det.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #4 Skrevet 16. august 2020 Tusen takk for svar! Trodde ikke det var noe men det er godt å høre at det er normalt 😊 Ts Anonymkode: 08d81...cf7
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #5 Skrevet 16. august 2020 Min har også dette, og har alltid tenkt at det er støv fra tørrforet som setter seg fast eller noe. Fjerner det innimellom. Ser ikke ut til å plage katten heldigvis. Anonymkode: 889f4...87a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå